SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door BE op 16-04-2009 09:53:03 ]http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Je hebt een BIC en IBAN nodig, moet je van de verkoopster doorkrijgen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:48 schreef Dakota het volgende:
durf ik eindelijk eens een topic te openen
anyway, betalingen naar een duits bankrekeningnummer. Hier geeft ing aan dat 8 nummers niet kunnen?
Iemand enig idee? Ik mailde r al f ze paypal had maar nog geen antwoord.
ahja ik zie het!quote:Op zondag 12 april 2009 23:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je hebt een BIC en IBAN nodig, moet je van de verkoopster doorkrijgen.
Whehehehehequote:Op maandag 13 april 2009 15:13 schreef texelonia het volgende:
Ja voelt echt veeeel knusser dan de BabyBorn die ik met Noah had!
Note to self: eerst schoenen aan doen dan pas knopen als je naar buiten wilt
Ik wil nog even opmerken dat ik vind dat je een leuke vangst hebt gedaan met je indio! En met een 6 kun jij vast fijn over je jas knopen.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 15:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik wil nog even opmerken dat ik vind dat je een leuke vangst hebt gedaan met je indio! En met een 6 kun jij vast fijn over je jas knopen.
Indio türkisquote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe de doek nou heet.. zij noemde het turkish blau.. is het dan die smaragd of een turqoise?
die lijkt ontzettend licht op die fotoquote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Indio türkis
Turquoise dus. Kan goed, gezien de al wat oudere doos. Hij staat op de Didy pagina met oudere modellen.
als je m eruit haalt trek je m een truitje aan..quote:Op maandag 13 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik kan hem toch slecht in zijn romper meenemen
Welke doek gebruik je Estrys?quote:Op maandag 13 april 2009 16:22 schreef Estrys het volgende:
ik heb nu een paar keer geprobeerd om Seb in de draagdoek te doen maar hij heeft het heel snel te warm, waardoor hij met zijn hoofd heen en weer gaat bewegen en gaat huilen (dat heeft hij ook in de maxicosi of de kinderwagen) Ik weet niet zo goed hoe dat op te lossen, iemand een idee?
Misschien is het 'm dan niet. Maar Didymos is nou niet bepaald bekend om de goed gelijkende foto'squote:Op maandag 13 april 2009 16:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
die lijkt ontzettend licht op die foto
welke maat?quote:Op maandag 13 april 2009 17:02 schreef Dakota het volgende:
iemand nog behoefte aan een indio rubinrot?
50 eur..
6, nog nieuwquote:Op maandag 13 april 2009 17:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
welke maat?
Och, tex,wat ontzettend lief zo'n frummel in de doek!![]()
![]()
* rammelt van dr stoel af
Ja hoor, da's vast türkis. Maar gelukkig zit er een naamstickertje op de doosquote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef Dakota het volgende:
het lijkt meer hierop maar dan andersom
[ afbeelding ]
Voor de paasei prijs, ¤59,- . Er zijn twee gegadigden die eerst hun eigen paasei willen verkopen voordat ze pfau evt. overnemen. Maar directe kopers gaan voor.quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef Ticootje het volgende:
macka die pfau voor hoeveel doe je die weg? * intresse heeft.
leuk!quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef cattie het volgende:
Mooi Jore!![]()
Ik heb vandaag geprobeerd Fee op mijn rug te knopen. Ze zat vast, maar daar was ook alles mee gezegd. Ik vind haar nog wat klein, maar als ze iets groter is, is het misschien tijd voor een draagdoekenmeet!
Vind ik ook hoor!quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef owlet het volgende:
Juist om te leren is het leuk, Tex! En om andermans doeken te zien, voelen en uitproberen. En al zit je de hele ochtend zonder iets te zeggen lekker mee te kijken.... da's volgens mij nooit een probleem
Waar woont Cattie?quote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef Reinhilde het volgende:
Fuente, is Cattie beter te doen voor jou?
dat vind ik een geweldige plekquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel mijn woonkamer ter beschikking stellen (Hoorn) met OV heel goed bereikbaar, woon 5 minuten van het station af. Ik kan denk ik zo'n 10 tot 12 mensen wel kwijt.
dito that!quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Reinhilde het volgende:
Het maakt mij niet zo heel veel uit waar het is, maar langer dan 1,5 uur reizen met OV is voor mij de grens.
(Geen rijbewijs...)
kutgehucht idd..al woonde ik hiervoor in hengelo..ook niet zo centraal maar 100000 keer leukerquote:Op maandag 13 april 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
Ik heb op moeten zoeken waar Heerhugowaard ligt, maar 110 km vanaf hier![]()
Ik denk dat ik heel veel zou kunnen leren van zo'n meet maar Den Haag is denk ik wel een beetje ver, hoewel ik natuurlijk gewoon in mijn Pandaatje naar het westen kan scheuren. Kom ik ook nog eens ergens
Hengeloquote:Op maandag 13 april 2009 20:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
kutgehucht idd..al woonde ik hiervoor in hengelo..ook niet zo centraal maar 100000 keer leuker![]()
Ohja hhw is niet zo ver, als je een keertje verschillende doekjes wilt voelen ben je welkom hoorquote:
woah zo lijkt ie precies op de nino rose violet!!quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
nino jeansblauw, geverfd met donkerrode simplicol
[ afbeelding ]
Ik bedoelde jou ookquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef texelonia het volgende:
* texelonia woont in Utrecht
Maar geen idee of ons huis wel groot genoeg is. Hoeveel ruimte heb je nodig voor zoiets?
Oh mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef owlet het volgende:
Cattie!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |