Bin Laden ??? Heb je zijn 06quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk wenst hij je dat niet écht toe![]()
Maar je kunt het hem even vragen?
EO stukquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:49 schreef Soury het volgende:
Hee dat EO stuk moet er ook in hoor ..
Kan een mod dit verwijderen. Zo niet respect hebben voor paas..quote:
In een huis op de Marnixstraat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zat jij in die tijd toen Maradona speelde?
Dikke lul voor je ik ontmaagd hem zelf !!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Paas hem daarna maar naar mij toe!![]()
Uitleg graagquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke lul voor je ik ontmaagd hem zelf !!!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dikke lul voor je ik ontmaagd hem zelf !!!
Coos dat jij niet terugleest ach !!! Arie Boomsmaquote:
Deal !! Dat je dat wilquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja steek jij hem op, en daarna naar mij pretty please!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
In een huis op de Marnixstraat.
Mijn zus -het medium- beweerde dat het een geweldig huis was.
Daarom heb ik een beetje een hekel aan mediums enzo.
Kom es met nieuwe zooi .. IPV die deprie shitquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het over een joint, toch?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom es met nieuwe zooi .. IPV die deprie shit
gert?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
Het vorige liedje, was het Karen-liedje. En eigenlijk, was het daarna jouw/ons liedje.Welk
Yoh !! Ik heb al lang een lieve vriend .. Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Kom eens met mooie plannen voor de toekomst.
Leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh !! Ik heb al lang een lieve vriend .. Sorry
quote:
Wiet ??quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:21 schreef APK het volgende:
Maar zoals je reageert in deze reeks kom je over als een blowende retard.
Wel een paasjoint toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het over een joint, toch?
Moet nog beginnen .. En dan heb je rust van me geloof mequote:
Dan paas pas ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee over het ontmaagden van Arie Boomsma
Nee, alleen vanmiddag. Je kan wel het hele weekend blijven zitten maar 's avonds wordt het toch kouder en 's nacht bedienen ze op een gegeven moment niet eens meer. En de zon is er ook al niet 's nachtsquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij zou toch het hele weekend op een terras gaan zitten?
Ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien.. En dan op het hoogtepunt vragen Wie is godquote:
God bestaat, dat is bijvoorbeeld het gevoel als je 's morgens je eerste hijs van een peuk neemtquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou hem alle hoeken van de kamer laten zien.. En dan op het hoogtepunt vragen Wie is god
Hallo.....zit hier met niemand te beppen hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ohh het onder onsje gedoe is aangebroken.. Ik peer um APKToch ben je wel een lieve brombeer..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De duivel bestaat trouwens ook, hij heet kaakchirurgter
Morgenvroeg een lekkere zoute haring, op de nuchtere maag. Met een uur ben je weer helemaal okquote:
Vis!quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenvroeg een lekkere zoute haring, op de nuchtere maag. Met een uur ben je weer helemaal ok![]()
Sorry je bent echt niks voor mequote:Op zaterdag 11 april 2009 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo.....zit hier met niemand te beppen hoor![]()
Ben door God en iedereen verlaten
Ja.quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stop bij 3 kwart en stop het restje weer in de ijskast.
Zullen we weersomstandigheden gaan uitwisselen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
Dat jullie niet denken dat ik een hele bak ijs heb leeggeten
Peter!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zullen we weersomstandigheden gaan uitwisselen?![]()
Dat jij zegt wat voor weer het bij jou is, en dat ik dan zeg hoe het bij mij is?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:45 schreef Peter6000 het volgende:
APELDOORN
14 °C
Actueel: Motregen
Wind: Z - 0 km/h
Luchtvochtigheid: 61%
quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeg godverdomme eens maar eens hoe het weer in jouw woonplaats is.![]()
Ik zet geen wekker (de stroom is donderdag uitgevallen en ik heb geen zin mijn wekkerradio te gaan instellen), dus ik vermoed dat ik me morgen verslaap.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zet geen wekker (de stroom is donderdag uitgevallen en ik heb geen zin mijn wekkerradio te gaan instellen), dus ik vermoed dat ik me morgen verslaap.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
Manu! Kom er maar in![]()
Dan kan ik gaan slapen.
Of Kaat.
quote:
Ik vind het knap van je dat je zo optimaal van de zon 'gebruik' weet te maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 06:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]straks eerst even op terras zitten tot een uur of half 10 en als de zon dan weg is weer naar het park
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef lies1958 het volgende:
hebben jullie het stuk op huub zijn hyves al gelezen
De RLS-hoerquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ik lees dat Bart morgen in Life and Cooking zit.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef lies1958 het volgende:
hebben jullie het stuk op huub zijn hyves al gelezen wat hij over de bunker vindt.
Pittig hoor
Wel slim, levert maar zo een paarduizend extra bunkertuurders op. Tenminste, ik neem aan dat-ie het niet alleen maar gaat hebben over hoe lekker de macaronikruidenimix van HONIG wel niet is.quote:
quote:Het concept is een goed concept. Het is vernieuwend, het levert denk ik spannende tv op, mits goed uitgevoerd. Maar toch zie ik Bart Spring In 'T Veld grote misrekeningen maken die getuigen van een enorm stuk misplaatst idealisme en commerciele naiviteit.
Ik zal het ook zo goed mogelijk proberen te onderbouwen. Heb zowel als kandidaat en als maker enorm veel meer ervaring als Big Brother Bart dus denk wel dat ik weet waar ik over praat. Bart heeft 100 dagen ofzo in Big Brother 1 gezeten en nog paar dagen in Big Diet, en nog een tijdje in Hotel Big Brother. Ik heb alleen als kandidaat al meer dan 500 dagen in de Gouden Kooi gezeten. De bunker wordt voor de online community gemaakt, dus voor de die hard Real Life Soap volgers. Al vanaf Big Brother 1 volgen die, waar mogelijk, 24 uur per dag elk Reality Programma van Nederlandse bodem. Hell, al hebben ze Big Brother streams uit Kroatie, dan nog volgen ze die!
Deze mensen zijn verwend geraakt, als in de zin dat ze steeds betere reality te zien krijgen. Steeds meer soap, steeds meer drama, liefde, intriges, ruzies. Big Brother 1 is doodsaai als je het vergelijkt met de Gouden Kooi. Waarom? Omdat bij Big Brother 1 het genoeg was 10 mensen in een huis te zien zitten die niets doen. Oh god, ze zijn aan het klaverjassen het is toch niet normaal! Niet waar. NIET WAAR, Karin vergeet bijna de theeketel van het vuur te halen! En daar keken dan miljoenen mensen naar. En terecht, het was vernieuwende televisie.
Big Brother is nog steeds all over the wereld een hit. Maar in Nederland is het verder geevolueerd. BB2, BB3, BB4, BB5, Hotel Big Brother en nog een hele zooi andere reality programma's. Toen kwam de moeder van alle Reality Programma's: "De Gouden Kooi" en ook de grote oneindige show kwam tot een einde. Can't Buy Me Love kwam en ging. En dan nu The Bunker Online. Online wel te verstaan want het komt niet op tv. Gemaakt dus voor de die hards reality volgers.
Deze "die hards" zijn ook met die programma's mee geevolueerd, als je ze nu weer 8 mensen geeft die niks doen, haken ze af. Keihard.
Bart en co denken er te licht over, dit goede concept wordt te snel uit de grond gestampt en er wordt te makkelijk over nagedacht. Bart roept dat de kijker alles bepaalt, dat zij nergens zullen ingrijpen. Dat de kandidaten geen coaching zullen ontvangen. Ze willen dus vernieuwende reality maken met middelen die bewezen hebben dat niet meer te doen.
Bart wake up call: Big Brother is in Nederland dood en begraven, en jij wil Big Brother maken vanuit een bunker. Schoenmaker blijf bij je leest is een goed gezegde, maar als je vooruitstrevend en succesvol wilt zijn, ga dan wel met je tijd mee. Wat nou als een aantal van je kandidaten bepaalt om helemaal niets te doen, om in de woorden van jullie aanmeldingsformulier te spreken, als "zombies" maar hun tijd uit te zitten? Wat doe je dan? Dan ga je geen gesprek aan met je kandidaten, zo van goh wat is er, sla je dicht of heb je camera vrees wat is er? Dan laat je ze dus zitten, zombie en al. Interessant, ik weet zeker dat 10.000-en mensen dat gaan volgen. En wat als ze gaan vechten? Grijp je dan niet in? Er komt een echte vechtpartij, laat je de streams aan staan? Of ga je het huis binnen samen met beveiliging en haalt ze uitelkaar?
Ik denk, dat hij daar heel snel op zal terugkomen. De eerste scheurtjes in "de kijker ziet en bepaalt alles" vertonen zich al als in de muren van een echte oude betonnen bunker. Want tussen 00:00 en 08:00 zullen er geen streams zijn, volgens Bram Recourt; creative Director van Enjoy Media, de producent van het programma. Hij zegt dit in een interview met tv quebbels 29 maart jongstleden. Bart Spring in 't Veld beweert op 26 maart nog doodleuk dat: "Voor een kleine bijdrage kun je alles volgen" Dit is niet de enige discrepantie maar goed, een kniesoor die daar op let. Maar is het nou 16 uur per dag te volgen of toch 24 uur?
Daarnaast denk ik dat de casting periode ook veel te kort is. Als je dit programma wilt maken zonder dat je je kandidaten coached tijdens het programma, heb je echt een hoge kwaliteit kandidaten nodig en die zijn niet eenvoudig te vinden. Ook daar zie ik dus naiviteit van de programma makers, ze geven zich zelf te weinig tijd om die kandidaten te vinden.
Het is natuurlijk heel eenvoudig voor Spring in 't Veld om overal te gaan roepen dat programma's als de Gouden Kooi nep zijn, en dat de kijker wordt bedot, dat mensen geld krijgen om tafels om te gooien. Dat trieste hordes zich in reality programma's aandienen. Bart kapittelt het uitvergroten van extreem gedrag maar doet het zelf in zijn interview "de stentor" Dat verhaal over drie bouwvakkers die mij op mijn gezicht wilden slaan toen ik op een terras zat met hem en Claire klinkt mij onbekend in de oren. Het is niet gebeurd, heb wel eens op het terras gezeten met Bart en Claire dat er drie jochies langs kwamen fietsen die mij een homo vonden. Dit was overigens niet onlangs maar mei 2008, enkele dagen na het einde van de Gouden Kooi. Bart, ik vind het jammer dat je met een hoop ongefundeerde poeha je eigen programma probeert af te zetten tegenover bestaande reality programma's. Als je nou met feiten kwam, maar verder als "welingelichte bronnen" kom je niet. Als je overtuigd bent van je eigen succesvolle format ga dan uit van eigen kracht. Maar goed dat is een keuze.
De mening van Spring in 't Veld is in mijn ogen dus totaal ongefundeerd. Wat ik wel stoer van hem vind is dat hij het dus nu samen met Bram Recourt zelf gaat doen. Hij blijft geen roepende aan de zijlijn maar gaat het nu zelf proberen. Hij zit morgen bij Life and Cooking aan tafel te praten over de Bunker, en dat ga ik zeker kijken, hoop dat Carlo dit stukje leest en dus de goede vragen zal gaan stellen. Want ik ben benieuwd hoe de Bunker met Bart als woordvoerder het er vanaf gaat brengen.
Zeker zodra de verwachtte 10.000 streamers niet hun internetabbonement bij de Bunker gaan betalen zal de keiharde commerciele realiteit deze eens als god gewaande Big Brother zoon inhalen in de vreemde, maar o zo mooie wereld van reality programma's. Maar goed, ik ga zeker kijken. Ze hebben mij ook gevraagd om tijdens de kickoff in de bunker te gaan, ik heb daar vriendelijk voor bedankt. Wel betaal ik die paar euro met alle liefde om te gaan kijken hoe de kandidaten en de makers het ervan afbrengen. En ook al verschil ik van mening met de makers, ik wens ze vanuit hier alle succes, ik ga kijken en zal af en toe vanuit hier mijn ongezouten feedback geven, of die nou gevraagd is of ongevraagd ;-)
Ga naar mijn weblog op www.huubenjaap.nl voor de reacties, daar ben ik ook te vinden, kunnen we daar even verder ouwenelen over dit onderwerp!
grtz
Huub
bron uitspraken Bart
http://www.destentor.nl/a(...)ramma-The-Bunker.ece
bron uitspraken Bram
http://www.tv-quebbels.nl/
Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich expert na DGK en een geflopt CBML en een binnenkort te floppen Domme Wijven Show.
Ik dacht ook aan arrogant. Hij denkt dat ie Orson Welles is of zo? En waar in hemelsnaam op gebaseerd?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"
Tja.... tuurlijk mag hij zijn bedenkingen hebben bij het concept. Maar zijn kritiek lijkt vooral ingegeven door rancune. Omdat Bart de poppenkast van de De Gouden Kooi niet zo briljant vond als Huub zelf.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.rocketmiljonairs.nl , en dan doorklikken.
Daarvan was eerst sprake, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
En dat de streams 's nachts tussen 0:00 en 08:00 uur uit zouden gaan, zoals Huub noemt in zijn stukje.. ik weet niet waar hij dat vandaan heeft?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:32 schreef enjoybram het volgende:
[..]
"leefbare ruimte" vanaf 00:00 is het rust.... heb ik een hele vervelende zoemer voor die dit aan gaat geven....
igg zoals idd er is beeld en geluid! Mochten er nog nachtbrakers of "bewoners" zijn die zwaar in discussie zijn... schakelen we gewoon door....
En is al meermalen ontkracht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:45 schreef lies1958 het volgende:
Dat van geen streams tussen 12 en 8 uur in de nacht heeft hier op fok gestaan. Kan het alleen niet zo snel meer vinden.
Ach het stuk van huub brengt weer lekker de discussie opgang.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
DGK ook de Moeder der RLS's noemen.
Een moeder die later is geboren dan haar kinderen, dat dan weer wel.
DGK was gewoon het schunnige achterneefje.
Ja, dat ontkracht het stukje nogal, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is al meermalen ontkracht.
En Huub deed onder meer de research voor CBML?
Helaas niet in een donker rookhol. Maar een donker hol is ook lekker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duvel, bitterballen en een beetje poolen. Het echte leven
![]()
'middag
Die verdwijnt vermoedelijk achter de coulissen langzaam maar zeker uit het zicht. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zoveel toevoegt aan JdM z'n club. Misschien dat hij hand- en spandiensten kan en mag verrichten bij een volgende RLS, maar ik zie hem niet 1,2,3 in een andere setting. Het type mens Huub veroorzaakt teveel frictie, althans, dat vind ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik hoop maar voor Huub dat ie in augustus/september terug mag komen bij De Mol. Dat is pas zeker als het zwart op wit staat, zegt deze ervaringsdeskundige. De moeder van John.
Eej, ouwe Huub-sopper!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef Day het volgende:
Ah, jullie hebben het hier al over het stuk van Huub. Mooi, want was al benieuwd naar de meningen.
Goedemiddag trouwens
Duvels hakken er goed in, best verradelijk spulquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, eerst wat gewone biertjes en daarna aan zo'n enorme fles Duvel. Maar goed, geen kater, dus dat viel mee
.
Ik ben dan weer niet verbaasd. Zijn gedrag past absoluut niet in het concept van Bart? Volgens mij moet het daar juist geen "one man show" worden (zelfs niet voor die drie dagen). Ik vraag mij ook af óf hij echt gevraagd is en vervolgens waarom ze dat dan gedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ik Huub niet echt een leuke vent vind, vind ik hem wél vermakelijk en ik ben dan ook verbaasd om te lezen dat hij niet in de bunker zit tijdens de kick of.
Tja, het is weer op z'n Huub's geschreven, dus de arrogantie voert de boventoon.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, ouwe Huub-sopper!![]()
Wat vind jij dan van de Mening van de RLS-expert slash researchert, vroeg hij zo neutraal mogelijk?
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef lies1958 het volgende:
Ach heb net even wat colums van bart gelezen die hij geschreven heeft over DGK.
Bart schrijft daar ook lekker snerend over de deelnemers en het programma. En inderdaad dat moet kunnen tussen vrienden.
Dus bart en huub kunnen het allebei heel erg goed in mijn ogen.
Precies! Niks mis met je mening geven, maar het had op een andere toon gekund. Dat alleswetend 'ik heb 500 dagen in DGK gezeten, dus ben ik een expert'-toontje.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...
Het komt op mij over als zuur en onaardig bedoeld.
Daar heb je een punt, maar Bart snoepte toch maar mooi even mee met DGK als reintegratiecoach...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...
Die sturen wel een sms naar Slyquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reacties van Bart en Bram.
denk niet dat huub het onaardig bedoeld. Gewoon zijn mening ventileren wat hij er van vindt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
alleen in het begin? dus je kan niet een groeiende groep kijkers hebben? God als RLS het van hun startende kijkcijfers moesten hebben waren ze allemaal een vroegtijdige dood gestorven! Niet echt een sterk argument Gert!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn aanmerkingen op het commerciële aspect kloppen deels ook niet. Ook al háken de kijkers af, het abonnementsgeld wordt aan het begin gescoord, en is dan binnen. Wel is het zo dat de verkoop van "stem-credits" zal afnemen naarmate de streams minder boeiend worden gevonden.
Dan is het nog triester, want ik vind er niets professioneel in terug Hupert....quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
he het is gewoon neergezet als een professionele mening.
Vertel! In wat voor hoedanigheid ben je gevraagd en waar gaat het over?quote:Grappig om te lezen dat de meeste mensen hier denken te weten wat ik wel of niet toevoeg bij Talpa producties, een feit dat volgens mij hier totaal buiten staat. Maar ach, je moet maar zo denken, in deze tijd van recessie ook in de tv wereld hebben ze mij ook nog naar CBML gevraagd en komt mijn volgende programma er ook weer aan, dus ach, denk wat je wilt.
DGK was geen (financieel) succes, CBML was geen (financieel) succes. Beiden worden immers niet herhaald? (of toch wel?)quote:Ik vind zeker wel dat ik het een en ander erover kan zeggen, de persoon die vind dat hij of zij meer ervaring heeft met dit genre mag het tegen mij zeggen. Je mag van mij persoonlijk vinden wat je wil ,maar dat neemt niet weg dat ik wel de knowhow heb om hier een mening te hebben, die is al met al gefundeerder en daadwerkelijk ergens op gebasseerd, en dat valt voor de meeste meningen hier niet te zeggen!
nou een expert wil ik niet zeggen, wel ingevoerd met de Do's and Dont's van reality programma's, en knappe jongen die dat ontkent, daarnaast...ik ben heel benieuwd naar de cijfers van Lekker Slim. Vooral ook na de kijkcijfers van de tweede aflevering, wat doen we nou als het een succes is? Zeg je dan dat jij ongelijk had en ik niet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich expert na DGK en een geflopt CBML en een binnenkort te floppen Domme Wijven Show.
Ik vond je wel onnodig denigrerend over Bart, omdat hij aanzienlijk minder dagen in een RLS heeft gezeten dan jij. Onnodig denigrerend.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
Ik vind zeker wel dat ik het een en ander erover kan zeggen, de persoon die vind dat hij of zij meer ervaring heeft met dit genre mag het tegen mij zeggen. Je mag van mij persoonlijk vinden wat je wil ,maar dat neemt niet weg dat ik wel de knowhow heb om hier een mening te hebben, die is al met al gefundeerder en daadwerkelijk ergens op gebasseerd, en dat valt voor de meeste meningen hier niet te zeggen!
Dat is een stuk genuanceerder dan dat ik in je blog las.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef ditisHuub het volgende:
nou een expert wil ik niet zeggen, wel ingevoerd met de Do's and Dont's van reality programma's, en knappe jongen die dat ontkent, daarnaast...ik ben heel benieuwd naar de cijfers van Lekker Slim. Vooral ook na de kijkcijfers van de tweede aflevering, wat doen we nou als het een succes is? Zeg je dan dat jij ongelijk had en ik niet?
Jee, we zijn het eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar Bart snoepte toch maar mooi even mee met DGK als reintegratiecoach...![]()
Het zal allemaal wel loslopen, maar echt aardig vind ik zijn commentaar niet nee. Eerder lullig, jaloers en denigrerend.
Ik ben benieuwd naar de reacties van Bart en Bram.
Dat mag je vinden, zijn stuk tegen de Stentor vond ik ook niet echt van respect naar RLS deelnemers en RLS makers getuigen, en ach, we kunnen wel wat hebben van elkaarquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond je wel onnodig denigrerend over Bart, omdat hij aanzienlijk minder dagen in een RLS heeft gezeten dan jij. Onnodig denigrerend.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje niet heb gelezen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, zijn stuk tegen de Stentor vond ik ook niet echt van respect naar RLS deelnemers en RLS makers getuigen, en ach, we kunnen wel wat hebben van elkaar
dat is jouw aanname, ik denk niet dat in deze tijd een grovere variant meer scoort. Juist niet. Maar kippen voeren en klaverjassen werkt echt niet. Sterker nog, als je het aan mij vraagt scoort in deze tijd van recessie juist feel good tv. Positieve geluiden, en dat zie je ook aan de succesvolle entertainment programma's van tegenwoordig. Ik hou van holland, zeg eens A, bananensplit etc etcquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Jouw mening is jouw mening en is dus prima. Ik vind het alleen erg lachwekkend te lezen dat jij je zoveel ervaring en professionaliteit toedicht, gebaseerd op je verblijf in een not really real life soap en je werk achter de schermen bij CBML, wat nog meer stappen van een RLS verwijderd was. Dan denk ik dat je jezelf iets te serieus neemt.
Daarnaast ben ik het ook niet eens met je aanname dat de 'verwende' televisiekijker alleen te paaien is met een nog grovere variant op DGK. Ik denk juist het tegenovergestelde. Als een verademing op die enorme domme platheid.
Strikt genomen was het ook een slecht geregisseerde RLS, dat DGK. Dat het vermakelijk was, zo af en toe, dat is dan weer iets heel anders. Respect moet je wel verdienen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, zijn stuk tegen de Stentor vond ik ook niet echt van respect naar RLS deelnemers en RLS makers getuigen, en ach, we kunnen wel wat hebben van elkaar
heb je bart zijn colums wel eens gelezen? Over denigreren gesproken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond je wel onnodig denigrerend over Bart, omdat hij aanzienlijk minder dagen in een RLS heeft gezeten dan jij. Onnodig denigrerend.
oh ja, en ik dicht mijzelf alleen meer ervaring toe als het gaat om RLS dan Bart, dat is het enige wat ik heb gezegdquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Jouw mening is jouw mening en is dus prima. Ik vind het alleen erg lachwekkend te lezen dat jij je zoveel ervaring en professionaliteit toedicht, gebaseerd op je verblijf in een not really real life soap en je werk achter de schermen bij CBML, wat nog meer stappen van een RLS verwijderd was. Dan denk ik dat je jezelf iets te serieus neemt.
Daarnaast ben ik het ook niet eens met je aanname dat de 'verwende' televisiekijker alleen te paaien is met een nog grovere variant op DGK. Ik denk juist het tegenovergestelde. Als een verademing op die enorme domme platheid.
Juist. Een wet bijna zo oud als de weg naar Rome. In ieder geval zo oud als de weg naar Hilversum. En een wetmatigheid die mi niet strookt met een kijkerswens naar de banaliteiten van DGK.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
Sterker nog, als je het aan mij vraagt scoort in deze tijd van recessie juist feel good tv. Positieve geluiden, en dat zie je ook aan de succesvolle entertainment programma's van tegenwoordig. Ik hou van holland, zeg eens A, bananensplit etc etc
je schrijft het wel alsof je 'de grote expert' bent, daar zit volgens mij het probleem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou een expert wil ik niet zeggen, wel ingevoerd met de Do's and Dont's van reality programma's, en knappe jongen die dat ontkent, daarnaast...ik ben heel benieuwd naar de cijfers van Lekker Slim. Vooral ook na de kijkcijfers van de tweede aflevering, wat doen we nou als het een succes is? Zeg je dan dat jij ongelijk had en ik niet?
Nee, ook niet gelezen en kan best hoor, dat die minstens zo denigrerend zijn, zou ik ook een zwaktebod vinden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
heb je bart zijn colums wel eens gelezen? Over denigreren gesproken.
Maar ik vind zijn colums wel lekker weglezen dat dan weer wel. Hij schrijft wel goed.
Dat gaan we dan maar even afwachten. Maar op voorhand: Bram en Bart hebben geen TV kanaal waar ze op uit kunnen zenden en minimaal geld. Dus op voorhand is het appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh ja, en ik dicht mijzelf alleen meer ervaring toe als het gaat om RLS dan Bart, dat is het enige wat ik heb gezegd
CMBL geflopt, het was geen doorslaand succes maar de kijkcijfers waren genoeg. Flop betekent voortijdig einde van een programma, zeker als je op een daily schedule zit. Daarnaast gaat Lekker Slim goed scoren, let maar op.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
Nou Huub, je dicht jezelf wel veel toe. Wat nou "mijn programma's"? Doel je op CBMLgeflopt en het nieuwe proramma Lekker Slim wrs ook een flop. Kom op zeg, ik ben juist blij met de benadering van Bram en Bart. Platheid genoeg gezien tijdens DGK en CBML.
DGK zeer zeker wel! CBML wel in mindere mate. Maar goed, wie ben ik, ik werk op dagelijkse basis met de mensen die het maken en bedacht hebben. Dus waarom zou ik wat weten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
je schrijft het wel alsof je 'de grote expert' bent, daar zit volgens mij het probleem.
En tuurlijk heb je veel meegekregen als deelnemer van DGK en heb je al wat ervaring opgedaan als redactielid van CMBL, maar ik vind dat je iets te stellig beweert dat TBO geen succes zal zijn. Overigens, waren DGK en CMBL dat ook niet. NIet wat men er van verwachtte, in ieder geval.
eens! Wie heeft die kijkerswens overigens?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Een wet bijna zo oud als de weg naar Rome. In ieder geval zo oud als de weg naar Hilversum. En een wetmatigheid die mi niet strookt met een kijkerswens naar de banaliteiten van DGK.
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die verdwijnt vermoedelijk achter de coulissen langzaam maar zeker uit het zicht. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zoveel toevoegt aan JdM z'n club. Misschien dat hij hand- en spandiensten kan en mag verrichten bij een volgende RLS, maar ik zie hem niet 1,2,3 in een andere setting. Het type mens Huub veroorzaakt teveel frictie, althans, dat vind ik.
Op meer dan anderhalf jaar naar je kijken en op hoe je daarna met regelmaat in de media terecht bent gekomen, neer bent gezet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?
Banaler is daarbij imo niet per se beter. Eerder slechter.quote:Deze mensen zijn verwend geraakt, als in de zin dat ze steeds betere reality te zien krijgen. Steeds meer soap, steeds meer drama, liefde, intriges, ruzies. Big Brother 1 is doodsaai als je het vergelijkt met de Gouden Kooi.
Banaler is slechts 1 "verdieping" van het genre, daarnaast heb je ook oprechte liefdes, vriendschappen, verraad, intriges, snode plannen, absurditeit, humor etc, etc, etc.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
Dat distilleer ik hieruit:
[..]
Banaler is daarbij imo niet per se beter. Eerder slechter.
Ik denk dat Ome Sjon heel blij was dat CBML maar 3 maanden duurde, de kijkcijfers stegen alleen als er in de preview een uitbarsting van een van de haantjes of hennen te zien was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
CMBL geflopt, het was geen doorslaand succes maar de kijkcijfers waren genoeg. Flop betekent voortijdig einde van een programma, zeker als je op een daily schedule zit. Daarnaast gaat Lekker Slim goed scoren, let maar op.
Ik vraag mij af in hoeverre de makers van de Bunker alles open en bloot zullen houden. Daar komt het eigenlijk op neer
oke, maar dan nog steeds vraag ik je, waarop basseer je dan inzicht te hebben bij mijn functioneren bij Talpa?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op meer dan anderhalf jaar naar je kijken en op hoe je daarna met regelmaat in de media terecht bent gekomen, neer bent gezet.
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
DGK zeer zeker wel! CBML wel in mindere mate. Maar goed, wie ben ik, ik werk op dagelijkse basis met de mensen die het maken en bedacht hebben. Dus waarom zou ik wat weten.
Ik zeg NERGENS dat TBO geen succes zal zijn ,maar dan ook nergens. Stel gewoon hele duidelijke vraagtekens bij sommige aspecten van het creatieve proces. Nu geen woorden gaan verdraaien aub
'Verdieping' die binnen het genre echter steeds vaker van de tekentafel uit de redactieruimte kwam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:
Banaler is slechts 1 "verdieping" van het genre, daarnaast heb je ook oprechte liefdes, vriendschappen, verraad, intriges, snode plannen, absurditeit, humor etc, etc, etc.
Lekker Slim wordt lachen, hoe dan ook. Kan mij niet voorstellen dat dat niet gaat scoren. Maar goed, dat blijft altijd afwachten....toch grappig dat de kijkcijfers stegen na een explosie in de previews....zou het dan toch zijn.....?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Ome Sjon heel blij was dat CBML maar 3 maanden duurde, de kijkcijfers stegen alleen als er in de preview een uitbarsting van een van de haantjes of hennen te zien was.![]()
En wbt Lekker Slim......![]()
Ik verwacht van The Bunker iig heel wat meer dan klaverjassen en kippen voeren. Dat hangt nl af van de opdrachten van de streamers. Ik heb er zin an.
En woonde één van de wannabees nu wel in de villaquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.
En wat TBO betreft, je zegt het niet letterlijk, maar het is wel door je genoemde argumenten te lezen. Dat is wat ík als lezer er tenminste uithaal.
Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht van The Bunker iig heel wat meer dan klaverjassen en kippen voeren. Dat hangt nl af van de opdrachten van de streamers. Ik heb er zin an.
Hear, hear!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Leandra het volgende:
Laat The Bunker maar een maandje lekker "saai" meegluren zijn met mensen die juist onder hele minimale omstandigheden leven. Ik hoef geen vechten, sex, ruzie, gezeik en weet ik veel wat, ik wil zien hoe mensen op elkaar reageren als ze met een groep zijn die ze niet kennen, en het een paar weken met elkaar en een paar bedden moeten doen.
small]
Ehm, als een programma eerder stopt dan in de planning stond, dan heet dat "geflopt" dacht ik net te lezen...... Zou DGK niet minimaal 2 jaar duren?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.
En wat TBO betreft, je zegt het niet letterlijk, maar het is wel door je genoemde argumenten te lezen. Dat is wat ík als lezer er tenminste uithaal.
Dat is gewoon niet waar! Eerder andersom, ze kwamen steeds vaker uit de tekentafel van de kandidaten! dat jullie dat na al die tijd en al die ervaring als streamers nou nog steeds niet in de gaten hebben! Je figureert in je eigen verhaallijnen, steeds meer en steeds meer! Er is zo weinig bedacht wat rechtstreeks als opdracht van het hokje kwam, in mijn geval maar 1 ding in 1,5 jaar wat ik moest doen! en dat was dat ik Brian mijn excuses moest aanbeiden na die vechtpartij in mrt 2007quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Verdieping' die binnen het genre echter steeds vaker van de tekentafel uit de redactieruimte kwam.
Kom je hier trouwens mee streamen en COS'en?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar ach weet je? Ik ga in ieder geval met heel veel plezier naar de bunker kijken, want ben heel erg benieuwd en ik hoop op 100.000 steamers!
beetje flauw argument maar ik neem het je niet kwalijk want je kent de ins and outs niet. Een programma wordt iedere keer gekocht voor een bepaalde duur door een zender. RTL5 kocht de gouden kooi iedere keer voor een bepaalde periode, en op een gegeven moment hebben ze deze periode niet meer verlengd. Dit kwam doordat er in juni het EK was, in juli de Tour de France en in aug de Olympische Spelen, toen wilde ze niet verlengen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als een programma eerder stopt dan in de planning stond, dan heet dat "geflopt" dacht ik net te lezen...... Zou DGK niet minimaal 2 jaar duren?
zeker weten! Ik ben bunkerfan vanaf het begin! Ik ken dit concept al een tijdje en laat mij 1 ding vooropstellen, ik vind het fantastisch dat Bram en Bart de gok wagen en het doen, echt much respect!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom je hier trouwens mee streamen en COS'en?
Achter dat soort programma's, ieder programma eigenlijk, staat een team. En een team functioneert uitsluitend bij "teamwork", gezamenlijk optrekken en je "conformeren aan". Ik vind jou nu niet echt het type dat dat doet. Volgens mij wil jij eerste viool spelen, overal en altijd. Ik vind je hanig en dat gaat meestal slecht samen met "werken in een team" waarbinnen je jezelf moet opofferen aan het hogere doel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, maar dan nog steeds vraag ik je, waarop basseer je dan inzicht te hebben bij mijn functioneren bij Talpa?
Dan krijg je dus een ander kijkerspubliek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.
Dat een andere zender het niet wilde uitzenden was natuurlijk geen probleem toen Talpa en DGK groots gelanceerd werden..... Blijft een makkelijk excuus natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
beetje flauw argument maar ik neem het je niet kwalijk want je kent de ins and outs niet. Een programma wordt iedere keer gekocht voor een bepaalde duur door een zender. RTL5 kocht de gouden kooi iedere keer voor een bepaalde periode, en op een gegeven moment hebben ze deze periode niet meer verlengd. Dit kwam doordat er in juni het EK was, in juli de Tour de France en in aug de Olympische Spelen, toen wilde ze niet verlengen.
Maar ik denk niet dat je kan spreken dat DGK geflopt is
Dat lijkt me dus juist te gek! Een muiterende groep en de productie die dat dan maar moet zien op te lossen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.
Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel. Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet ergquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Achter dat soort programma's, ieder programma eigenlijk, staat een team. En een team functioneert uitsluitend bij "teamwork", gezamenlijk optrekken en je "conformeren aan". Ik vind jou nu niet echt het type dat dat doet. Volgens mij wil jij eerste viool spelen, overal en altijd. Ik vind je hanig en dat gaat meestal slecht samen met "werken in een team" waarbinnen je jezelf moet opofferen aan het hogere doel.
Maar hey, dat is hoe ik naar je kijk en ook redelijk veel van je eigenschappen herken als ik de spiegel, waarin ik twintig jaar geleden keek, tevoorschijn haal.
Mooi, wij hebben dr ook zin anquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker weten! Ik ben bunkerfan vanaf het begin! Ik ken dit concept al een tijdje en laat mij 1 ding vooropstellen, ik vind het fantastisch dat Bram en Bart de gok wagen en het doen, echt much respect!
Ok, vanaf nu neem ik je echt niet meer serieus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef ditisHuub het volgende:
Er is zo weinig bedacht wat rechtstreeks als opdracht van het hokje kwam, in mijn geval maar 1 ding in 1,5 jaar wat ik moest doen! en dat was dat ik Brian mijn excuses moest aanbeiden na die vechtpartij in mrt 2007
Maar de productie wil dus niet echt ingrijpen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Day het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus juist te gek! Een muiterende groep en de productie die dat dan maar moet zien op te lossen.
je wilt de discussie ook echt aangaan? Bij de start van het programma was het nog op de eigen zender. Dus de beslissing om door te gaan lag toen bij 1 man. Toen het naar RTL ging werd het een programma wat gewoon aangekocht werd door een zender, de reclame budgetten van de meeste mensen ging op aan die sport evenementen, dus ja, dan is zo een duur programma als de Gouden Kooi ten dode opgeschreven. Waarom denk je dat GTST een zomerstop heeft? Omdat het nog duurder te maken is dan de Gouden Kooi en die soap trekt nog meer kijkers, maar toch is het financieel niet rendabel om GTST in de zomer door te laten gaan. Dat was het voor de kooi ook niet, daarom is het gestopt, en anders moet je de kijkcijfers van de laatste maanden van DGK er nog maar een keer bij pakken,quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat een andere zender het niet wilde uitzenden was natuurlijk geen probleem toen Talpa en DGK groots gelanceerd werden..... Blijft een makkelijk excuus natuurlijk.
Feit is dat het niet zo gescoord heeft als men hoopte, anders waren een Tour, EK en OS geen probleem geweest, het was immers bij de start van het programma al bekend dat die in de zomer net voordat DGK 2 jaar zou bestaan gehouden zouden worden.
ach, conspiracy theorien genoeg, alleen dan kun je beter bij Nowlife zijn toch? feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht. Maar goed, kan het tot in den treure blijven herhalen, sommige mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen! ik ga er nu van door! lekker het terras op! later all!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, vanaf nu neem ik je echt niet meer serieus.
Ja duh, ben je nu degene die pretendeert een grote kenner en deskundige te zijn of ben je nu iemand die aan de hand loopt van heel veel Talpa medewerkers die het veel beter weten en kunnen. Het schuurt zo af en toe allemaal wat bij je.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel.
Tja, dat moet ik dan maar van je aannemen, maar alles in mij gaat in de weerstand als ik dit lees.quote:Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet erg
Ik denk dat er vanzelf wel wat gebeurt: met 8 man op 50m² krijg je vanzelf mensen die elkaar vinden, en dan dus gesprekken, of mensen die elkaar echt niet moeten.... dan krijg je wel andere interactie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar de productie wil dus niet echt ingrijpen.
Kijk, er hoeft niet gevochten te worden, maar er moet wel wát gebeuren. Leuke gesprekken zou al genoeg zijn.
I.t.t. tot NMNS, denk ik dat je er juist wél geschikt voor bent. Hoewel ik je in DGK vreselijk irritant vond en je arrogante toontje 9 van de 10 keer niet uit kan staan, vind ik wel dat je niet bang bent om je kop boven het zand uit te steken en nieuwe dingen uit te proberen en dat kunnen ze bij zulke producties wel gebruiken. Het hoeft alleen niet altijd extreem en ranzig!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Grappig is dat ik gevraagd blijf worden voor nieuwe programma's, doe ik blijkbaar toch iets goeds? En die eerste viool? Die wil ik alleen spelen als ik dat ook daadwerkelijk kan, als ik het gevoel dat ik de beste van een groep ben wil ik mij zo ook profileren ,maar kan mij heel goed schikken naar mensen die ik beter in hun werk dan mij acht ,en geloof mij, dat zijn er binnen Talpa heel veel. Sterker nog, ik ben juist het type wat jij denkt dat ik niet ben, maar is ook niet erg
Ben je gek, als het een succes wordt plakken B&B er gewoon weer een maand aan vast. Komt goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef Marrije het volgende:
Mooi, wij hebben dr ook zin an
Beequeen, ik kan ook niet wachten hoor. En toch, een maand is kort, daarna weer een zwart gat
Dat coachen is toch ook sturen? In de richting die gewenst wordt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:41 schreef ditisHuub het volgende:
feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht.
Ja echt, ik gebruik een rechtstreekse opmerking van jou, zet er nog een knipoog als PI bij, en jij reageert er serieus op..... kom ik nog terug met hoe het begon, en dan begrijp ik het niet??quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je wilt de discussie ook echt aangaan? Bij de start van het programma was het nog op de eigen zender. Dus de beslissing om door te gaan lag toen bij 1 man. Toen het naar RTL ging werd het een programma wat gewoon aangekocht werd door een zender, de reclame budgetten van de meeste mensen ging op aan die sport evenementen, dus ja, dan is zo een duur programma als de Gouden Kooi ten dode opgeschreven. Waarom denk je dat GTST een zomerstop heeft? Omdat het nog duurder te maken is dan de Gouden Kooi en die soap trekt nog meer kijkers, maar toch is het financieel niet rendabel om GTST in de zomer door te laten gaan. Dat was het voor de kooi ook niet, daarom is het gestopt, en anders moet je de kijkcijfers van de laatste maanden van DGK er nog maar een keer bij pakken,
Ik zeg maar 1 ding.....het oliebollenakkoord, dan weet jij genoeg toch. Heb nog wel wat filmpjes hoor, maar niet relevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:41 schreef ditisHuub het volgende:
ach, conspiracy theorien genoeg, alleen dan kun je beter bij Nowlife zijn toch? feit blijft dat er zelden tot nooit rechtstreekse opdrachten uit het hokje kwamen, wel werd je gecoached als je te weinig bracht. Maar goed, kan het tot in den treure blijven herhalen, sommige mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen! ik ga er nu van door! lekker het terras op! later all!
"Nieuwe dingen uit proberen" lijkt mij niet echt gewenst als het over een investering van miljoenen gaat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:42 schreef Day het volgende:
[..]
vind ik wel dat je niet bang bent om je kop boven het zand uit te steken en nieuwe dingen uit te proberen en dat kunnen ze bij zulke producties wel gebruiken. Het hoeft alleen niet altijd extreem en ranzig!
DGK was toch ook nieuw concept en heeft De Mol, volgens mij, voornamelijk miljoenen gekost. Maar hij heeft de stap gewaagd en wij hebben ons er behoorlijk mee vermaakt, toch? Dat is wat ik ermee bedoelde eigenlijk. Af en toe een frisse en gemotiveerde wind (wat Huub volgens mij wel is) door al die productieteams heen, is niks mis mee. Anders blijf je maar naar hetzelfde kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Nieuwe dingen uit proberen" lijkt mij niet echt gewenst als het over een investering van miljoenen gaat.![]()
Zijn we er toch met z'n allen ingetrapt!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat bart en Bram je dankbaar zijn met een hoop gratis reclame van je
Misschien hoeft dat wel helemaal niet. Na 46 jaar vind ik het nog steeds leuk om gewoon op een terras te zitten en om naar mensen te kijken die voorbij komen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef Day het volgende:
[..]
Het moet gewoon leuk en vernieuwend zijn.
Kunnen we Huub dan niet naar het Viva-, Libelle-, Eppo- , FHM- en KIJKforum sturen. Voor eigen parochie preken levert zo weinig extra's op.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat, ik doe een tvp
Ik denk dat bart en Bram je dankbaar zijn met een hoop gratis reclame van je
Dat doe ik zelfs al langer en vind het nog steeds leuk, kom er net vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat wel helemaal niet. Na 46 jaar vind ik het nog steeds leuk om gewoon op een terras te zitten en om naar mensen te kijken die voorbij komen.
Precies!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steams, en dan niet over uiltjes of drinkend wild in het donker, maar over mensen die bij elkaar in een bunker/fort/vesting/hok zitten opgesloten, zonder oliebollen, geweldig
Rancune.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?
En?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef enjoybram het volgende:
Zo kom net uit de bunker.... wat is hier loos! Ik ga mij even inlezen! Ps. FokTV is vandaag langs geweest dus binnenkort leuke exclusieve beelden vanuit The Bunker!!
Morgen even naar live and cooking kijken! Eerste blok...
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maak mij er niet nog drukker omquote:
Maar huub zegt nergens dat je product/format fout is juist integendeel dat vindt hij heel goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maar mij er niet nog drukker om
Wat ik wel weet... we hebben een top cast! Leuke mannen en vrouwen! Inhoudelijk sterk!
Vandaag is Stefan geweest om te komen filmen, hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden! Sorry Stefan!Maar is vast helemaal top gegaan!
Ik snap Huub ook echt wel! Maar ik sta achter mijn product/format samen met een team van pro's ervaren lieden die ook veel operationele ervaring hebben vanuit verschillende RLS programma's waaronder DGK..... BB......
Polen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden!
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef enjoybram het volgende:
Nee geen polen, al zou ik ze nog graag een week willen hebben!
Ja! Of ik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.
Nee maar wel sauzen en stucenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef enjoybram het volgende:
[..]
kun je kabels leggen en matrix systems aanleggen?
ah dat bent u dus...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef XtremeNL het volgende:
Fijn dat er een topcast is, ik baal er van dat ik last minute af moest zeggen.
Nu maar streams in plaats van meedoen dan
Koffie drink ik niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wel sauzen en stucen
En ik mocht van Bart een keer koffie komen rondbrengen![]()
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!quote:
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!
Zo kloptie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Koffie drink ik niet!ben van de cola ,sigaretten, en thee... en af en toe eten... en toch heb ik een dikke kop??
Vet gezellig met Bartquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef enjoybram het volgende:
[..]
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? haha
quote:
Nee, maar wel lekker en leefbaar!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik?!
Maar afgezien van de redbull doen we het ongeveer hetzelfde.
Beoordeel jij maar, is dat gezond?
idd, tis zo kort!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef XtremeNL het volgende:
Je gaat toch dood van al het leuke, kan je net zo goed hard genieten.
Ik vind je een kerngezonde meidquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik?!
Maar afgezien van de redbull doen we het ongeveer hetzelfde.
Beoordeel jij maar, is dat gezond?
Dat dacht ik al!quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja egwel
Ik zit in de trein van amsterdam naar utrecht. Zometeen overstappen
quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!Wel de goede kant van het perron he? Straks?
![]()
Dan moet je zo, meteen door zeker?
't Wordt tijd dat ze eens wat grotere stappen zetten. Een verloving moet er volgens mij deze maand wel in kunnen zittenquote:
Alsof jij je ooit ergens iets van aantrektquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer hier
Dan wordt 't allemaal zo officieelquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat ze eens wat grotere stappen zetten. Een verloving moet er volgens mij deze maand wel in kunnen zitten
Heus welquote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof jij je ooit ergens iets van aantrekt
Wat weet jij daar van Pietje?quote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan wordt 't allemaal zo officieel, de voorpret is 't leukst
.
Denken is funest in tijden van verliefdheid, dan moet je je hart laten sprekenquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat we beter kunnen inzetten op Juud en Dementor!
De Nederlandse Richard en Hyacint? Daar valt geen eer aan te behalenquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat we beter kunnen inzetten op Juud en Dementor!
quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denken is funest in tijden van verliefdheid, dan moet je je hart laten spreken.
Wat een teksten op deze zaterdagavond
Wie?quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Nederlandse Richard en Hyacint? Daar valt geen eer aan te behalen
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.quote:
Dat doe je goed Pietje!quote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.quote:
Daar gaan morgen slachtoffers vallen?quote:De oppositiepartijen hebben dus voor morgenochtend om 11:00 uur een demonstratie aangekondigd. Ooggetuigen zagen vanmiddag dat een kolonne van ongeveer 50 militaire voertuigen zich vanuit Mereni naar Chisinau bewoog.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.![]()
Effe kijken of die film op Ned.2 wat is.
Ach ja, Remlof pakt niet door hè. Die zit een beetje in de trein "Hoi Liesjequote:Op zondag 12 april 2009 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan noem jij interessanter dan de opkomende romance tussen remlof en Liesje?
Ja, ondanks dat je er niets van voelt, ook een zalig Pasenquote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Wat attent!quote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaarquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
quote:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlofquote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaar.
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
Tegen jou kan ik nooit op.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
Ja, ga jij d'r ff serieus op inquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Nee hè, 't is niet waar toch?quote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Ohw, ja, nou...quote:Op zondag 12 april 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga jij d'r ff serieus op in![]()
Is 't een geheim dat NMNS in 't echt Richard heet?quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef Deisyy het volgende:
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgt![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgt![]()
Hoi
Dat is een oud geheim.quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't een geheim dat NMNS in 't echt Richard heet?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een oud geheim.
Intimi mogen zelfs Ries zeggen
Nee lullo, die woont in A'doornquote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS Je hebt tegen mij gelogen!quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar met een modje aanleggen, zodat ik ook ongestraft Cees, Henk en Joris kan gaan roepenquote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want daar heb ik zo'n behoefte aan ook.![]()
Hoi Deissy!
Ik geloof dat Pietje nog wel ruimte heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar met een modje aanleggen, zodat ik ook ongestraft Cees, Henk en Joris kan gaan roepen
Lies, tegen jou zou ik nooit liegen, dat weet je tochquote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
NMNS Je hebt tegen mij gelogen!![]()
Jij heet toch Johan? En je woont toch in Haarlem? En je hebt toch een hele dure auto?![]()
Is een kwartet niet in tegenwoordig?quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof dat Pietje nog wel ruimte heeft.
Pietje gelooft meer in systemen dan in de liefdequote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietjequote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeten we dan ook elke keer: KWARTET!!!! roepen?quote:Op zondag 12 april 2009 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is een kwartet niet in tegenwoordig?
Ja droplul!quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lies, tegen jou zou ik nooit liegen, dat weet je toch
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.quote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef Deisyy het volgende:
Moeten we dan ook elke keer: KWARTET!!!! roepen?
Ja ja, gooi het maar snel over een andere boegquote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, iemand nog wat leuks doen tijdens Pasen?
Pietje! gun je ons nou een kijkje in jouw fantasiewereld?quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.
Subtiel waquote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, gooi het maar snel over een andere boeg
Betraptquote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! gun je ons nou een kijkje in jouw fantasiewereld?
Mwah, nog geen jaar.....procentueel gezien voor jou een flink deel van je leven, voor mij toch niet zo heel langquote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja droplul!![]()
![]()
Dat is lang geleden zeg!
Spanken of gespankt worden?quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.
Ja! Boefje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedaank vor die blumenquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat je er niets van voelt, ook een zalig Pasen
Spanken natuurlijk, jij was te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |