abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67923687
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich expert na DGK en een geflopt CBML en een binnenkort te floppen Domme Wijven Show.
Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:34:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67923697
En verder wordt mijn verkoudheid steeds erger. Nu! Met koorts.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:35:55 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67923725
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"
Ik dacht ook aan arrogant. Hij denkt dat ie Orson Welles is of zo? En waar in hemelsnaam op gebaseerd?
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 14:39:00 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67923790
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

http://www.rocketmiljonairs.nl , en dan doorklikken.
Tja.... tuurlijk mag hij zijn bedenkingen hebben bij het concept. Maar zijn kritiek lijkt vooral ingegeven door rancune. Omdat Bart de poppenkast van de De Gouden Kooi niet zo briljant vond als Huub zelf.
En het getuigt niet van stijl dat hij het nodig vindt om te vermelden dat hij gevraagd is voor de kick off.

Zijn aanmerkingen op het commerciële aspect kloppen deels ook niet. Ook al háken de kijkers af, het abonnementsgeld wordt aan het begin gescoord, en is dan binnen. Wel is het zo dat de verkoop van "stem-credits" zal afnemen naarmate de streams minder boeiend worden gevonden.

En dat de streams 's nachts tussen 0:00 en 08:00 uur uit zouden gaan, zoals Huub noemt in zijn stukje.. ik weet niet waar hij dat vandaan heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 11-04-2009 15:06:01 (niet zullen maar zal) ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:40:33 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67923820
DGK ook de Moeder der RLS's noemen .

Een moeder die later is geboren dan haar kinderen, dat dan weer wel.
DGK was gewoon het schunnige achterneefje.
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 14:42:01 #106
128220 Peter6000
pi_67923865
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef Gert het volgende:

En dat de streams 's nachts tussen 0:00 en 08:00 uur uit zouden gaan, zoals Huub noemt in zijn stukje.. ik weet niet waar hij dat vandaan heeft?
Daarvan was eerst sprake, maar nu niet meer.
Dat interview met Bram dateert uit maart.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:32 schreef enjoybram het volgende:

[..]

"leefbare ruimte" vanaf 00:00 is het rust.... heb ik een hele vervelende zoemer voor die dit aan gaat geven....

igg zoals idd er is beeld en geluid! Mochten er nog nachtbrakers of "bewoners" zijn die zwaar in discussie zijn... schakelen we gewoon door....
pi_67923949
Dat van geen streams tussen 12 en 8 uur in de nacht heeft hier op fok gestaan. Kan het alleen niet zo snel meer vinden.
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:46:30 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67923974
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:45 schreef lies1958 het volgende:
Dat van geen streams tussen 12 en 8 uur in de nacht heeft hier op fok gestaan. Kan het alleen niet zo snel meer vinden.
En is al meermalen ontkracht.

En Huub deed onder meer de research voor CBML?
pi_67924029
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
DGK ook de Moeder der RLS's noemen .

Een moeder die later is geboren dan haar kinderen, dat dan weer wel.
DGK was gewoon het schunnige achterneefje.
Ach het stuk van huub brengt weer lekker de discussie opgang.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 14:53:30 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67924134
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

En is al meermalen ontkracht.

En Huub deed onder meer de research voor CBML?
Ja, dat ontkracht het stukje nogal, voor zover dat mogelijk is.
Heb van de week nog van Bram persoonlijk gehoord dat de streams ook 's nachts online zijn. Dus of Huub is nóg beter en actueler op de hoogte van de laatste stand van zaken, óf onze RLS-researcher maakt een sneer over een 'knieval" op basis van verouderde informatie. Ik gok op het laatste.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_67924161
Duvel, bitterballen en een beetje poolen . Het echte leven

'middag
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 15:00:39 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67924295
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duvel, bitterballen en een beetje poolen . Het echte leven

'middag
Helaas niet in een donker rookhol. Maar een donker hol is ook lekker.

Nou heb ik al een dikke maand geen peuk meer aangeraakt, op twee hijsjes aan een jointje na, maar ik hád me gisteren toch ineens zin in roken. Zomaar. En ik rookte ongeveer om de twee, drie dagen, bij het drinken. Pakje per week plusminus, dus zeker niet fors.
Vieze smerige stinkverslaving is het ook.
Gelukkig had ik niets in huis.

Duveltjes zijn ook echt duveltjes hè. Na een paar flesjes merk je ineens dat er toch wel wat meer alcohol in zit dan in gewoon bier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 11-04-2009 16:41:48 ]
pi_67924326
Ja, eerst wat gewone biertjes en daarna aan zo'n enorme fles Duvel . Maar goed, geen kater, dus dat viel mee .
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:04:13 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67924373
Nou ja, ik hoop maar voor Huub dat ie in augustus/september terug mag komen bij De Mol. Dat is pas zeker als het zwart op wit staat, zegt deze ervaringsdeskundige. De moeder van John.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:35:13 #115
58921 Day
You can fly!
pi_67924997
Ah, jullie hebben het hier al over het stuk van Huub. Mooi, want was al benieuwd naar de meningen.

Goedemiddag trouwens
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_67925125
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik hoop maar voor Huub dat ie in augustus/september terug mag komen bij De Mol. Dat is pas zeker als het zwart op wit staat, zegt deze ervaringsdeskundige. De moeder van John.
Die verdwijnt vermoedelijk achter de coulissen langzaam maar zeker uit het zicht. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zoveel toevoegt aan JdM z'n club. Misschien dat hij hand- en spandiensten kan en mag verrichten bij een volgende RLS, maar ik zie hem niet 1,2,3 in een andere setting. Het type mens Huub veroorzaakt teveel frictie, althans, dat vind ik.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 15:43:39 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67925145
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef Day het volgende:
Ah, jullie hebben het hier al over het stuk van Huub. Mooi, want was al benieuwd naar de meningen.

Goedemiddag trouwens
Eej, ouwe Huub-sopper!

Wat vind jij dan van de Mening van de RLS-expert slash researchert, vroeg hij zo neutraal mogelijk?
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:10:41 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_67925712
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, eerst wat gewone biertjes en daarna aan zo'n enorme fles Duvel . Maar goed, geen kater, dus dat viel mee .
Duvels hakken er goed in, best verradelijk spul

GM trouwens
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:21:29 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67925980
Ondanks dat ik Huub niet echt een leuke vent vind, vind ik hem wél vermakelijk en ik ben dan ook verbaasd om te lezen dat hij niet in de bunker zit tijdens de kick of.
pi_67926042
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ik Huub niet echt een leuke vent vind, vind ik hem wél vermakelijk en ik ben dan ook verbaasd om te lezen dat hij niet in de bunker zit tijdens de kick of.
Ik ben dan weer niet verbaasd. Zijn gedrag past absoluut niet in het concept van Bart? Volgens mij moet het daar juist geen "one man show" worden (zelfs niet voor die drie dagen). Ik vraag mij ook af óf hij echt gevraagd is en vervolgens waarom ze dat dan gedaan hebben.
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:37:45 #121
58921 Day
You can fly!
pi_67926387
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Eej, ouwe Huub-sopper!

Wat vind jij dan van de Mening van de RLS-expert slash researchert, vroeg hij zo neutraal mogelijk?
Tja, het is weer op z'n Huub's geschreven, dus de arrogantie voert de boventoon.
Maar ik heb me nog niet genoeg verdiept in het TB-concept om er echt een mening over te hebben. Waar ik zelf wel naar uitkijk is een zo min mogelijk gestuurde TB. DGK en CMBL hadden op dat punt nog maar heel erg weinig met RLS te maken.

Ik schaar mezelf niet onder de 'verwende kijkers' die met de RLS geëvolueerd zijn en dus alleen nog maar op vechtpartijen, sex e.d. wachten. Sterkter nog, na de eerste periode van DGK (waarin er van alles voor de deelnemers georganiseerd werd en er dus genoeg te zien was) en de laatste periode van DGK (waarin vooral de 'extremiteiten' gestimuleerd werden voor de zgn. kijkcijfers), zaten Huub en zijn kornuiten ook verveeld voor zich uit te staren, zoveel meer actie was er nou ook weer niet. Ben niet voor niets afgehaakt.

ZIt me ook af te vragen of je DGK /CMBL wel met TBO kan vergelijken.

Nadat ik het stuk gelezen had, dacht ik, vooral door de denigrerende toon richting Bram en Bart: van je vrienden moet je het hebben. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 11-04-2009 16:59:42 ]
I am gonna shine
pi_67926607
Ach heb net even wat colums van bart gelezen die hij geschreven heeft over DGK.
Bart schrijft daar ook lekker snerend over de deelnemers en het programma. En inderdaad dat moet kunnen tussen vrienden.
Dus bart en huub kunnen het allebei heel erg goed in mijn ogen.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 16:51:27 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67926691
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef lies1958 het volgende:
Ach heb net even wat colums van bart gelezen die hij geschreven heeft over DGK.
Bart schrijft daar ook lekker snerend over de deelnemers en het programma. En inderdaad dat moet kunnen tussen vrienden.
Dus bart en huub kunnen het allebei heel erg goed in mijn ogen.
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...
Het komt op mij over als zuur en onaardig bedoeld.
pi_67926693
Zeker weten, en Bart is nou ook niet de meest genuanceerde persoon op deze aardkloot .@Lies
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:56:59 #125
58921 Day
You can fly!
pi_67926826
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...
Precies! Niks mis met je mening geven, maar het had op een andere toon gekund. Dat alleswetend 'ik heb 500 dagen in DGK gezeten, dus ben ik een expert'-toontje.

Ach, het zal allemaal wel loslopen, ga me er niet druk over maken. Ben gewoon heel erg benieuwd naar TB en hoop dat het een succes wordt voor Bart.
I am gonna shine
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 16:57:26 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_67926838
quote:

Daar heb je een punt, maar Bart snoepte toch maar mooi even mee met DGK als reintegratiecoach...
Het zal allemaal wel loslopen, maar echt aardig vind ik zijn commentaar niet nee. Eerder lullig, jaloers en denigrerend.

Ik ben benieuwd naar de reacties van Bart en Bram.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 17:00:11 #127
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67926918
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die sturen wel een sms naar Sly
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_67926935
he het is gewoon neergezet als een professionele mening.

Grappig om te lezen dat de meeste mensen hier denken te weten wat ik wel of niet toevoeg bij Talpa producties, een feit dat volgens mij hier totaal buiten staat. Maar ach, je moet maar zo denken, in deze tijd van recessie ook in de tv wereld hebben ze mij ook nog naar CBML gevraagd en komt mijn volgende programma er ook weer aan, dus ach, denk wat je wilt.

Het is geen rancune naar Bart toe en al helemaal niet naar Bram toe, maar Bart loopt feitelijke onjuistheden te blaten naar de media toe over met name de Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, ja dan voel ik mij aangesproken, gek he? Dus daarom publiceer ik ook gewoon mijn mening!

Ik vind zeker wel dat ik het een en ander erover kan zeggen, de persoon die vind dat hij of zij meer ervaring heeft met dit genre mag het tegen mij zeggen. Je mag van mij persoonlijk vinden wat je wil ,maar dat neemt niet weg dat ik wel de knowhow heb om hier een mening te hebben, die is al met al gefundeerder en daadwerkelijk ergens op gebasseerd, en dat valt voor de meeste meningen hier niet te zeggen!
pi_67926987
quote:

[..]

denk niet dat huub het onaardig bedoeld. Gewoon zijn mening ventileren wat hij er van vindt.
Hij zegt toch ook dat hij het een goed gevonden idee vindt, en gunt ze alle succes. Huub reageert op dingen die bart geroepen en geschreven heeft over DGK en CBML (wat natuurlijk handig is als hij zijn eigen format wil verkopen) en huub schrijft dus ook in dezelfde toon over wat hij denkt mbt de bunker.
Wat bij mij als kritiek overkomt is dat huub vindt dat ze veel te snel starten met het uitzenden van het programma.
pi_67927012
en even voor de goede orde, Jaap heeft ook op het net gezet dat hij is gevraagd, daar is toch niet zoveel mis mee? Nee, ik ben niet jaloers, anders had ik wel ja gezegd toen ze mij vroegen of ik erin wilde,

Heb gewoon mijn bedenkingen over de mening van Bart over hoe je zo een programma maakt.

Heb deze discussie ook heel vaak met hem in reallife hoor! Vorige week nog hier achter de salon, hier verschillen wij enorm in van mening, toen ik een reactie van hem in de media las vond ik het nodig om ook publiekelijk een reactie te geven!

Maar mensen het kan hoor....ook nog anno 2009, het totaal niet eens met elkaar zijn zonder ruzie te hebben! Echt!
pi_67927050
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Zijn aanmerkingen op het commerciële aspect kloppen deels ook niet. Ook al háken de kijkers af, het abonnementsgeld wordt aan het begin gescoord, en is dan binnen. Wel is het zo dat de verkoop van "stem-credits" zal afnemen naarmate de streams minder boeiend worden gevonden.

alleen in het begin? dus je kan niet een groeiende groep kijkers hebben? God als RLS het van hun startende kijkcijfers moesten hebben waren ze allemaal een vroegtijdige dood gestorven! Niet echt een sterk argument Gert!
pi_67927111
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
he het is gewoon neergezet als een professionele mening.
Dan is het nog triester, want ik vind er niets professioneel in terug Hupert....
quote:
Grappig om te lezen dat de meeste mensen hier denken te weten wat ik wel of niet toevoeg bij Talpa producties, een feit dat volgens mij hier totaal buiten staat. Maar ach, je moet maar zo denken, in deze tijd van recessie ook in de tv wereld hebben ze mij ook nog naar CBML gevraagd en komt mijn volgende programma er ook weer aan, dus ach, denk wat je wilt.
Vertel! In wat voor hoedanigheid ben je gevraagd en waar gaat het over?
quote:
Ik vind zeker wel dat ik het een en ander erover kan zeggen, de persoon die vind dat hij of zij meer ervaring heeft met dit genre mag het tegen mij zeggen. Je mag van mij persoonlijk vinden wat je wil ,maar dat neemt niet weg dat ik wel de knowhow heb om hier een mening te hebben, die is al met al gefundeerder en daadwerkelijk ergens op gebasseerd, en dat valt voor de meeste meningen hier niet te zeggen!
DGK was geen (financieel) succes, CBML was geen (financieel) succes. Beiden worden immers niet herhaald? (of toch wel?)

Je hebt ervaring in de setting zoals die in DGK was, als speler! Je hebt enige ervaring in CBML, een matig programma. Maar Bart wil een andere setting, een ander kijkerspubliek? De ene RLS is de andere niet lijkt mij?
pi_67927114
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich expert na DGK en een geflopt CBML en een binnenkort te floppen Domme Wijven Show.
nou een expert wil ik niet zeggen, wel ingevoerd met de Do's and Dont's van reality programma's, en knappe jongen die dat ontkent, daarnaast...ik ben heel benieuwd naar de cijfers van Lekker Slim. Vooral ook na de kijkcijfers van de tweede aflevering, wat doen we nou als het een succes is? Zeg je dan dat jij ongelijk had en ik niet?
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:08:10 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67927158
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:

Ik vond je wel onnodig denigrerend over Bart, omdat hij aanzienlijk minder dagen in een RLS heeft gezeten dan jij. Onnodig denigrerend.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:08:29 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67927164
Jouw mening is jouw mening en is dus prima. Ik vind het alleen erg lachwekkend te lezen dat jij je zoveel ervaring en professionaliteit toedicht, gebaseerd op je verblijf in een not really real life soap en je werk achter de schermen bij CBML, wat nog meer stappen van een RLS verwijderd was. Dan denk ik dat je jezelf iets te serieus neemt.

Daarnaast ben ik het ook niet eens met je aanname dat de 'verwende' televisiekijker alleen te paaien is met een nog grovere variant op DGK. Ik denk juist het tegenovergestelde. Als een verademing op die enorme domme platheid.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:10:21 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67927216
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef ditisHuub het volgende:

nou een expert wil ik niet zeggen, wel ingevoerd met de Do's and Dont's van reality programma's, en knappe jongen die dat ontkent, daarnaast...ik ben heel benieuwd naar de cijfers van Lekker Slim. Vooral ook na de kijkcijfers van de tweede aflevering, wat doen we nou als het een succes is? Zeg je dan dat jij ongelijk had en ik niet?
Dat is een stuk genuanceerder dan dat ik in je blog las.

En ja hoor, dat wil ik in dat geval best zeggen.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:11:02 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67927231
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar Bart snoepte toch maar mooi even mee met DGK als reintegratiecoach...
Het zal allemaal wel loslopen, maar echt aardig vind ik zijn commentaar niet nee. Eerder lullig, jaloers en denigrerend.

Jee, we zijn het eens
pi_67927245
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik vond je wel onnodig denigrerend over Bart, omdat hij aanzienlijk minder dagen in een RLS heeft gezeten dan jij. Onnodig denigrerend.
Dat mag je vinden, zijn stuk tegen de Stentor vond ik ook niet echt van respect naar RLS deelnemers en RLS makers getuigen, en ach, we kunnen wel wat hebben van elkaar
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:13:07 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67927283
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, zijn stuk tegen de Stentor vond ik ook niet echt van respect naar RLS deelnemers en RLS makers getuigen, en ach, we kunnen wel wat hebben van elkaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat stukje niet heb gelezen.
pi_67927298
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Jouw mening is jouw mening en is dus prima. Ik vind het alleen erg lachwekkend te lezen dat jij je zoveel ervaring en professionaliteit toedicht, gebaseerd op je verblijf in een not really real life soap en je werk achter de schermen bij CBML, wat nog meer stappen van een RLS verwijderd was. Dan denk ik dat je jezelf iets te serieus neemt.

Daarnaast ben ik het ook niet eens met je aanname dat de 'verwende' televisiekijker alleen te paaien is met een nog grovere variant op DGK. Ik denk juist het tegenovergestelde. Als een verademing op die enorme domme platheid.
dat is jouw aanname, ik denk niet dat in deze tijd een grovere variant meer scoort. Juist niet. Maar kippen voeren en klaverjassen werkt echt niet. Sterker nog, als je het aan mij vraagt scoort in deze tijd van recessie juist feel good tv. Positieve geluiden, en dat zie je ook aan de succesvolle entertainment programma's van tegenwoordig. Ik hou van holland, zeg eens A, bananensplit etc etc
pi_67927317
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Strikt genomen was het ook een slecht geregisseerde RLS, dat DGK. Dat het vermakelijk was, zo af en toe, dat is dan weer iets heel anders. Respect moet je wel verdienen?

CBML maak ik verder geen woorden aan vuil, dat was een zwaar kut programma.
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 17:13:57 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_67927321
Nou Huub, je dicht jezelf wel veel toe. Wat nou "mijn programma's"? Doel je op CBMLgeflopt en het nieuwe proramma Lekker Slim wrs ook een flop. Kom op zeg, ik ben juist blij met de benadering van Bram en Bart. Platheid genoeg gezien tijdens DGK en CBML.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_67927333
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

heb je bart zijn colums wel eens gelezen? Over denigreren gesproken.
Maar ik vind zijn colums wel lekker weglezen dat dan weer wel. Hij schrijft wel goed.
pi_67927334
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:

oh ja, en ik dicht mijzelf alleen meer ervaring toe als het gaat om RLS dan Bart, dat is het enige wat ik heb gezegd
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:15:04 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67927347
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
Sterker nog, als je het aan mij vraagt scoort in deze tijd van recessie juist feel good tv. Positieve geluiden, en dat zie je ook aan de succesvolle entertainment programma's van tegenwoordig. Ik hou van holland, zeg eens A, bananensplit etc etc
Juist. Een wet bijna zo oud als de weg naar Rome. In ieder geval zo oud als de weg naar Hilversum. En een wetmatigheid die mi niet strookt met een kijkerswens naar de banaliteiten van DGK.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:15:26 #146
58921 Day
You can fly!
pi_67927357
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

je schrijft het wel alsof je 'de grote expert' bent, daar zit volgens mij het probleem.
En tuurlijk heb je veel meegekregen als deelnemer van DGK en heb je al wat ervaring opgedaan als redactielid van CMBL, maar ik vind dat je iets te stellig beweert dat TBO geen succes zal zijn. Overigens, waren DGK en CMBL dat ook niet. NIet wat men er van verwachtte, in ieder geval.
I am gonna shine
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:16:09 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67927383
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef lies1958 het volgende:

[..]

heb je bart zijn colums wel eens gelezen? Over denigreren gesproken.
Maar ik vind zijn colums wel lekker weglezen dat dan weer wel. Hij schrijft wel goed.
Nee, ook niet gelezen en kan best hoor, dat die minstens zo denigrerend zijn, zou ik ook een zwaktebod vinden.
pi_67927390
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:14 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh ja, en ik dicht mijzelf alleen meer ervaring toe als het gaat om RLS dan Bart, dat is het enige wat ik heb gezegd
Dat gaan we dan maar even afwachten. Maar op voorhand: Bram en Bart hebben geen TV kanaal waar ze op uit kunnen zenden en minimaal geld. Dus op voorhand is het appels met peren vergelijken.
pi_67927392
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
Nou Huub, je dicht jezelf wel veel toe. Wat nou "mijn programma's"? Doel je op CBMLgeflopt en het nieuwe proramma Lekker Slim wrs ook een flop. Kom op zeg, ik ben juist blij met de benadering van Bram en Bart. Platheid genoeg gezien tijdens DGK en CBML.
CMBL geflopt, het was geen doorslaand succes maar de kijkcijfers waren genoeg. Flop betekent voortijdig einde van een programma, zeker als je op een daily schedule zit. Daarnaast gaat Lekker Slim goed scoren, let maar op.

Ik vraag mij af in hoeverre de makers van de Bunker alles open en bloot zullen houden. Daar komt het eigenlijk op neer
pi_67927441
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Day het volgende:

[..]

je schrijft het wel alsof je 'de grote expert' bent, daar zit volgens mij het probleem.
En tuurlijk heb je veel meegekregen als deelnemer van DGK en heb je al wat ervaring opgedaan als redactielid van CMBL, maar ik vind dat je iets te stellig beweert dat TBO geen succes zal zijn. Overigens, waren DGK en CMBL dat ook niet. NIet wat men er van verwachtte, in ieder geval.
DGK zeer zeker wel! CBML wel in mindere mate. Maar goed, wie ben ik, ik werk op dagelijkse basis met de mensen die het maken en bedacht hebben. Dus waarom zou ik wat weten.

Ik zeg NERGENS dat TBO geen succes zal zijn ,maar dan ook nergens. Stel gewoon hele duidelijke vraagtekens bij sommige aspecten van het creatieve proces. Nu geen woorden gaan verdraaien aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')