Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich expert na DGK en een geflopt CBML en een binnenkort te floppen Domme Wijven Show.
Ik dacht ook aan arrogant. Hij denkt dat ie Orson Welles is of zo? En waar in hemelsnaam op gebaseerd?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ík dacht aan: "Arrogant en over het paard getild"
Tja.... tuurlijk mag hij zijn bedenkingen hebben bij het concept. Maar zijn kritiek lijkt vooral ingegeven door rancune. Omdat Bart de poppenkast van de De Gouden Kooi niet zo briljant vond als Huub zelf.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.rocketmiljonairs.nl , en dan doorklikken.
Daarvan was eerst sprake, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
En dat de streams 's nachts tussen 0:00 en 08:00 uur uit zouden gaan, zoals Huub noemt in zijn stukje.. ik weet niet waar hij dat vandaan heeft?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:32 schreef enjoybram het volgende:
[..]
"leefbare ruimte" vanaf 00:00 is het rust.... heb ik een hele vervelende zoemer voor die dit aan gaat geven....
igg zoals idd er is beeld en geluid! Mochten er nog nachtbrakers of "bewoners" zijn die zwaar in discussie zijn... schakelen we gewoon door....
En is al meermalen ontkracht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:45 schreef lies1958 het volgende:
Dat van geen streams tussen 12 en 8 uur in de nacht heeft hier op fok gestaan. Kan het alleen niet zo snel meer vinden.
Ach het stuk van huub brengt weer lekker de discussie opgang.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
DGK ook de Moeder der RLS's noemen.
Een moeder die later is geboren dan haar kinderen, dat dan weer wel.
DGK was gewoon het schunnige achterneefje.
Ja, dat ontkracht het stukje nogal, voor zover dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is al meermalen ontkracht.
En Huub deed onder meer de research voor CBML?
Helaas niet in een donker rookhol. Maar een donker hol is ook lekker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duvel, bitterballen en een beetje poolen. Het echte leven
![]()
'middag
Die verdwijnt vermoedelijk achter de coulissen langzaam maar zeker uit het zicht. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zoveel toevoegt aan JdM z'n club. Misschien dat hij hand- en spandiensten kan en mag verrichten bij een volgende RLS, maar ik zie hem niet 1,2,3 in een andere setting. Het type mens Huub veroorzaakt teveel frictie, althans, dat vind ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik hoop maar voor Huub dat ie in augustus/september terug mag komen bij De Mol. Dat is pas zeker als het zwart op wit staat, zegt deze ervaringsdeskundige. De moeder van John.
Eej, ouwe Huub-sopper!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef Day het volgende:
Ah, jullie hebben het hier al over het stuk van Huub. Mooi, want was al benieuwd naar de meningen.
Goedemiddag trouwens
Duvels hakken er goed in, best verradelijk spulquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, eerst wat gewone biertjes en daarna aan zo'n enorme fles Duvel. Maar goed, geen kater, dus dat viel mee
.
Ik ben dan weer niet verbaasd. Zijn gedrag past absoluut niet in het concept van Bart? Volgens mij moet het daar juist geen "one man show" worden (zelfs niet voor die drie dagen). Ik vraag mij ook af óf hij echt gevraagd is en vervolgens waarom ze dat dan gedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ik Huub niet echt een leuke vent vind, vind ik hem wél vermakelijk en ik ben dan ook verbaasd om te lezen dat hij niet in de bunker zit tijdens de kick of.
Tja, het is weer op z'n Huub's geschreven, dus de arrogantie voert de boventoon.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, ouwe Huub-sopper!![]()
Wat vind jij dan van de Mening van de RLS-expert slash researchert, vroeg hij zo neutraal mogelijk?
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:48 schreef lies1958 het volgende:
Ach heb net even wat colums van bart gelezen die hij geschreven heeft over DGK.
Bart schrijft daar ook lekker snerend over de deelnemers en het programma. En inderdaad dat moet kunnen tussen vrienden.
Dus bart en huub kunnen het allebei heel erg goed in mijn ogen.
Precies! Niks mis met je mening geven, maar het had op een andere toon gekund. Dat alleswetend 'ik heb 500 dagen in DGK gezeten, dus ben ik een expert'-toontje.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart is mede-organisator en loopt financiële risico's. Vind ik toch wel een verschil. Niet dat je dan als "vriend" geen kritiek zou mogen hebben, maar op dit Party-niveau...
Het komt op mij over als zuur en onaardig bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |