Wie?quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Nederlandse Richard en Hyacint? Daar valt geen eer aan te behalen
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.quote:
Dat doe je goed Pietje!quote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.quote:
Daar gaan morgen slachtoffers vallen?quote:De oppositiepartijen hebben dus voor morgenochtend om 11:00 uur een demonstratie aangekondigd. Ooggetuigen zagen vanmiddag dat een kolonne van ongeveer 50 militaire voertuigen zich vanuit Mereni naar Chisinau bewoog.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.![]()
Effe kijken of die film op Ned.2 wat is.
Ach ja, Remlof pakt niet door hè. Die zit een beetje in de trein "Hoi Liesjequote:Op zondag 12 april 2009 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan noem jij interessanter dan de opkomende romance tussen remlof en Liesje?
Ja, ondanks dat je er niets van voelt, ook een zalig Pasenquote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Wat attent!quote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaarquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
quote:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlofquote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaar.
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
Tegen jou kan ik nooit op.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
Ja, ga jij d'r ff serieus op inquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Nee hè, 't is niet waar toch?quote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |