eens! Wie heeft die kijkerswens overigens?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Een wet bijna zo oud als de weg naar Rome. In ieder geval zo oud als de weg naar Hilversum. En een wetmatigheid die mi niet strookt met een kijkerswens naar de banaliteiten van DGK.
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die verdwijnt vermoedelijk achter de coulissen langzaam maar zeker uit het zicht. Ik kan mij niet voorstellen dat hij zoveel toevoegt aan JdM z'n club. Misschien dat hij hand- en spandiensten kan en mag verrichten bij een volgende RLS, maar ik zie hem niet 1,2,3 in een andere setting. Het type mens Huub veroorzaakt teveel frictie, althans, dat vind ik.
Op meer dan anderhalf jaar naar je kijken en op hoe je daarna met regelmaat in de media terecht bent gekomen, neer bent gezet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?
Banaler is daarbij imo niet per se beter. Eerder slechter.quote:Deze mensen zijn verwend geraakt, als in de zin dat ze steeds betere reality te zien krijgen. Steeds meer soap, steeds meer drama, liefde, intriges, ruzies. Big Brother 1 is doodsaai als je het vergelijkt met de Gouden Kooi.
Banaler is slechts 1 "verdieping" van het genre, daarnaast heb je ook oprechte liefdes, vriendschappen, verraad, intriges, snode plannen, absurditeit, humor etc, etc, etc.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
Dat distilleer ik hieruit:
[..]
Banaler is daarbij imo niet per se beter. Eerder slechter.
Ik denk dat Ome Sjon heel blij was dat CBML maar 3 maanden duurde, de kijkcijfers stegen alleen als er in de preview een uitbarsting van een van de haantjes of hennen te zien was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
CMBL geflopt, het was geen doorslaand succes maar de kijkcijfers waren genoeg. Flop betekent voortijdig einde van een programma, zeker als je op een daily schedule zit. Daarnaast gaat Lekker Slim goed scoren, let maar op.
Ik vraag mij af in hoeverre de makers van de Bunker alles open en bloot zullen houden. Daar komt het eigenlijk op neer
oke, maar dan nog steeds vraag ik je, waarop basseer je dan inzicht te hebben bij mijn functioneren bij Talpa?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op meer dan anderhalf jaar naar je kijken en op hoe je daarna met regelmaat in de media terecht bent gekomen, neer bent gezet.
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
DGK zeer zeker wel! CBML wel in mindere mate. Maar goed, wie ben ik, ik werk op dagelijkse basis met de mensen die het maken en bedacht hebben. Dus waarom zou ik wat weten.
Ik zeg NERGENS dat TBO geen succes zal zijn ,maar dan ook nergens. Stel gewoon hele duidelijke vraagtekens bij sommige aspecten van het creatieve proces. Nu geen woorden gaan verdraaien aub
'Verdieping' die binnen het genre echter steeds vaker van de tekentafel uit de redactieruimte kwam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:
Banaler is slechts 1 "verdieping" van het genre, daarnaast heb je ook oprechte liefdes, vriendschappen, verraad, intriges, snode plannen, absurditeit, humor etc, etc, etc.
Lekker Slim wordt lachen, hoe dan ook. Kan mij niet voorstellen dat dat niet gaat scoren. Maar goed, dat blijft altijd afwachten....toch grappig dat de kijkcijfers stegen na een explosie in de previews....zou het dan toch zijn.....?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Ome Sjon heel blij was dat CBML maar 3 maanden duurde, de kijkcijfers stegen alleen als er in de preview een uitbarsting van een van de haantjes of hennen te zien was.![]()
En wbt Lekker Slim......![]()
Ik verwacht van The Bunker iig heel wat meer dan klaverjassen en kippen voeren. Dat hangt nl af van de opdrachten van de streamers. Ik heb er zin an.
En woonde één van de wannabees nu wel in de villaquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.
En wat TBO betreft, je zegt het niet letterlijk, maar het is wel door je genoemde argumenten te lezen. Dat is wat ík als lezer er tenminste uithaal.
Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht van The Bunker iig heel wat meer dan klaverjassen en kippen voeren. Dat hangt nl af van de opdrachten van de streamers. Ik heb er zin an.
Hear, hear!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Leandra het volgende:
Laat The Bunker maar een maandje lekker "saai" meegluren zijn met mensen die juist onder hele minimale omstandigheden leven. Ik hoef geen vechten, sex, ruzie, gezeik en weet ik veel wat, ik wil zien hoe mensen op elkaar reageren als ze met een groep zijn die ze niet kennen, en het een paar weken met elkaar en een paar bedden moeten doen.
small]
Ehm, als een programma eerder stopt dan in de planning stond, dan heet dat "geflopt" dacht ik net te lezen...... Zou DGK niet minimaal 2 jaar duren?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Kom op, Huub. DGK heeft niet het verwachtte scuces voortgebracht! Als dat zo was waren de kijkcijfers (daar wordt het succes van een programma toch aan afgelezen?) wel beter geweest en was het nu wel verkocht aan een aantal buitenlandse zenders.
En wat TBO betreft, je zegt het niet letterlijk, maar het is wel door je genoemde argumenten te lezen. Dat is wat ík als lezer er tenminste uithaal.
Dat is gewoon niet waar! Eerder andersom, ze kwamen steeds vaker uit de tekentafel van de kandidaten! dat jullie dat na al die tijd en al die ervaring als streamers nou nog steeds niet in de gaten hebben! Je figureert in je eigen verhaallijnen, steeds meer en steeds meer! Er is zo weinig bedacht wat rechtstreeks als opdracht van het hokje kwam, in mijn geval maar 1 ding in 1,5 jaar wat ik moest doen! en dat was dat ik Brian mijn excuses moest aanbeiden na die vechtpartij in mrt 2007quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Verdieping' die binnen het genre echter steeds vaker van de tekentafel uit de redactieruimte kwam.
Kom je hier trouwens mee streamen en COS'en?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar ach weet je? Ik ga in ieder geval met heel veel plezier naar de bunker kijken, want ben heel erg benieuwd en ik hoop op 100.000 steamers!
beetje flauw argument maar ik neem het je niet kwalijk want je kent de ins and outs niet. Een programma wordt iedere keer gekocht voor een bepaalde duur door een zender. RTL5 kocht de gouden kooi iedere keer voor een bepaalde periode, en op een gegeven moment hebben ze deze periode niet meer verlengd. Dit kwam doordat er in juni het EK was, in juli de Tour de France en in aug de Olympische Spelen, toen wilde ze niet verlengen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als een programma eerder stopt dan in de planning stond, dan heet dat "geflopt" dacht ik net te lezen...... Zou DGK niet minimaal 2 jaar duren?
zeker weten! Ik ben bunkerfan vanaf het begin! Ik ken dit concept al een tijdje en laat mij 1 ding vooropstellen, ik vind het fantastisch dat Bram en Bart de gok wagen en het doen, echt much respect!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom je hier trouwens mee streamen en COS'en?
Achter dat soort programma's, ieder programma eigenlijk, staat een team. En een team functioneert uitsluitend bij "teamwork", gezamenlijk optrekken en je "conformeren aan". Ik vind jou nu niet echt het type dat dat doet. Volgens mij wil jij eerste viool spelen, overal en altijd. Ik vind je hanig en dat gaat meestal slecht samen met "werken in een team" waarbinnen je jezelf moet opofferen aan het hogere doel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, maar dan nog steeds vraag ik je, waarop basseer je dan inzicht te hebben bij mijn functioneren bij Talpa?
Dan krijg je dus een ander kijkerspubliek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Huub heeft me wel aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als de deelnemers geen zin hebben in die opdrachten en denken 'dan maar geen luxe'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |