Dat doe ik zelfs al langer en vind het nog steeds leuk, kom er net vandaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat wel helemaal niet. Na 46 jaar vind ik het nog steeds leuk om gewoon op een terras te zitten en om naar mensen te kijken die voorbij komen.
Precies!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steams, en dan niet over uiltjes of drinkend wild in het donker, maar over mensen die bij elkaar in een bunker/fort/vesting/hok zitten opgesloten, zonder oliebollen, geweldig
Rancune.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit is gebasseerd waarop?
En?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef enjoybram het volgende:
Zo kom net uit de bunker.... wat is hier loos! Ik ga mij even inlezen! Ps. FokTV is vandaag langs geweest dus binnenkort leuke exclusieve beelden vanuit The Bunker!!
Morgen even naar live and cooking kijken! Eerste blok...
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maak mij er niet nog drukker omquote:
Maar huub zegt nergens dat je product/format fout is juist integendeel dat vindt hij heel goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets, opvallend is wel dat met name Bart de "lul" is in de ingezonden mededeling van Huub, annex mijn zwager, ik maar mij er niet nog drukker om
Wat ik wel weet... we hebben een top cast! Leuke mannen en vrouwen! Inhoudelijk sterk!
Vandaag is Stefan geweest om te komen filmen, hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden! Sorry Stefan!Maar is vast helemaal top gegaan!
Ik snap Huub ook echt wel! Maar ik sta achter mijn product/format samen met een team van pro's ervaren lieden die ook veel operationele ervaring hebben vanuit verschillende RLS programma's waaronder DGK..... BB......
Polen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef enjoybram het volgende:
[..]
hij kreeg maar weinig tijd omdat er tal van bouwlieden maar een half uur pauze hadden!
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef enjoybram het volgende:
Nee geen polen, al zou ik ze nog graag een week willen hebben!
Ja! Of ik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanwege de sterk terulopende bouwactiviteiten in Nederland moeten die toch makkelijk voor een prikkie te vinden zijn.
Nee maar wel sauzen en stucenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef enjoybram het volgende:
[..]
kun je kabels leggen en matrix systems aanleggen?
ah dat bent u dus...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef XtremeNL het volgende:
Fijn dat er een topcast is, ik baal er van dat ik last minute af moest zeggen.
Nu maar streams in plaats van meedoen dan
Koffie drink ik niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wel sauzen en stucen
En ik mocht van Bart een keer koffie komen rondbrengen![]()
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!quote:
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ja ik voel me knap lullig, maar waarschijnlijk zou ik anders echt een keer of 10 wegvallen. Als er nog een bunker 2 komt ga ik me van te voren uitgebreid vetmesten en probeer ik alsnog mee te doen!
Zo kloptie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef enjoybram het volgende:
[..]
Koffie drink ik niet!ben van de cola ,sigaretten, en thee... en af en toe eten... en toch heb ik een dikke kop??
Vet gezellig met Bartquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef enjoybram het volgende:
[..]
No worry, gezondheid gaat voor, ps jij had ook een pittig gesprekkie niet? haha
quote:
Nee, maar wel lekker en leefbaar!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik?!
Maar afgezien van de redbull doen we het ongeveer hetzelfde.
Beoordeel jij maar, is dat gezond?
idd, tis zo kort!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef XtremeNL het volgende:
Je gaat toch dood van al het leuke, kan je net zo goed hard genieten.
Ik vind je een kerngezonde meidquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik?!
Maar afgezien van de redbull doen we het ongeveer hetzelfde.
Beoordeel jij maar, is dat gezond?
Dat dacht ik al!quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja egwel
Ik zit in de trein van amsterdam naar utrecht. Zometeen overstappen
quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!Wel de goede kant van het perron he? Straks?
![]()
Dan moet je zo, meteen door zeker?
't Wordt tijd dat ze eens wat grotere stappen zetten. Een verloving moet er volgens mij deze maand wel in kunnen zittenquote:
Alsof jij je ooit ergens iets van aantrektquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer hier
Dan wordt 't allemaal zo officieelquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat ze eens wat grotere stappen zetten. Een verloving moet er volgens mij deze maand wel in kunnen zitten
Heus welquote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof jij je ooit ergens iets van aantrekt
Wat weet jij daar van Pietje?quote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan wordt 't allemaal zo officieel, de voorpret is 't leukst
.
Denken is funest in tijden van verliefdheid, dan moet je je hart laten sprekenquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat we beter kunnen inzetten op Juud en Dementor!
De Nederlandse Richard en Hyacint? Daar valt geen eer aan te behalenquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat we beter kunnen inzetten op Juud en Dementor!
quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denken is funest in tijden van verliefdheid, dan moet je je hart laten spreken.
Wat een teksten op deze zaterdagavond
Wie?quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Nederlandse Richard en Hyacint? Daar valt geen eer aan te behalen
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.quote:
Dat doe je goed Pietje!quote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, op CarO, en Noekje, en Buuf, ooooooooh ik heb zoveel keuze.
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.quote:
Daar gaan morgen slachtoffers vallen?quote:De oppositiepartijen hebben dus voor morgenochtend om 11:00 uur een demonstratie aangekondigd. Ooggetuigen zagen vanmiddag dat een kolonne van ongeveer 50 militaire voertuigen zich vanuit Mereni naar Chisinau bewoog.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies die moet je toch wel doorhebben.![]()
Effe kijken of die film op Ned.2 wat is.
Ach ja, Remlof pakt niet door hč. Die zit een beetje in de trein "Hoi Liesjequote:Op zondag 12 april 2009 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan noem jij interessanter dan de opkomende romance tussen remlof en Liesje?
Ja, ondanks dat je er niets van voelt, ook een zalig Pasenquote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Wat attent!quote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet ik zomaar iedereen een fijne Pasen te wensen, het is immers al zover.
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaarquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
quote:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlofquote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent wel verrekte jaloers he, met al dat commentaar.
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tactisch wel verdomd slim van Liesje, iemand van de crew inpakken
Tegen jou kan ik nooit op.quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zal het maar bekennen, ik had ook een oogje op Remlof
Ja, ga jij d'r ff serieus op inquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Nee hč, 't is niet waar toch?quote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoorde van Marrije dat ie homo is, dus dan maak je nog kans.
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgtquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En waarom precies zou dat slim zijn?
Ohw, ja, nou...quote:Op zondag 12 april 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga jij d'r ff serieus op in![]()
Is 't een geheim dat NMNS in 't echt Richard heet?quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef Deisyy het volgende:
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgt![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je hier op Fok! voornamen noemen zonder dat je ervoor een ban krijgt![]()
Hoi
Dat is een oud geheim.quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't een geheim dat NMNS in 't echt Richard heet?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een oud geheim.
Intimi mogen zelfs Ries zeggen
Nee lullo, die woont in A'doornquote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
NMNS Je hebt tegen mij gelogen!quote:Op zondag 12 april 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar met een modje aanleggen, zodat ik ook ongestraft Cees, Henk en Joris kan gaan roepenquote:Op zondag 12 april 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want daar heb ik zo'n behoefte aan ook.![]()
Hoi Deissy!
Ik geloof dat Pietje nog wel ruimte heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook maar met een modje aanleggen, zodat ik ook ongestraft Cees, Henk en Joris kan gaan roepen
Lies, tegen jou zou ik nooit liegen, dat weet je tochquote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
NMNS Je hebt tegen mij gelogen!![]()
Jij heet toch Johan? En je woont toch in Haarlem? En je hebt toch een hele dure auto?![]()
Is een kwartet niet in tegenwoordig?quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof dat Pietje nog wel ruimte heeft.
Pietje gelooft meer in systemen dan in de liefdequote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietjequote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeten we dan ook elke keer: KWARTET!!!! roepen?quote:Op zondag 12 april 2009 00:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is een kwartet niet in tegenwoordig?
Ja droplul!quote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lies, tegen jou zou ik nooit liegen, dat weet je toch
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.quote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef Deisyy het volgende:
Moeten we dan ook elke keer: KWARTET!!!! roepen?
Ja ja, gooi het maar snel over een andere boegquote:Op zondag 12 april 2009 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, iemand nog wat leuks doen tijdens Pasen?
Pietje! gun je ons nou een kijkje in jouw fantasiewereld?quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.
Subtiel waquote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, gooi het maar snel over een andere boeg
Betraptquote:Op zondag 12 april 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! gun je ons nou een kijkje in jouw fantasiewereld?
Mwah, nog geen jaar.....procentueel gezien voor jou een flink deel van je leven, voor mij toch niet zo heel langquote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja droplul!![]()
![]()
Dat is lang geleden zeg!
Spanken of gespankt worden?quote:Op zondag 12 april 2009 00:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, en als je te laat bent een kwartiertje spanken.
Ja! Boefje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |