quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nope... haar vibo zit dit keer in haar k*nt en staat op standje 4
de tering, ik dacht 25 ofzoquote:
Mja ik zit nu ook de luisteren en dan denk ik datquote:
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef SCH het volgende:
Waarom laten ze dan oudere mensen meedoen?
Daar gaat het wel op lijken ja!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef scanman01 het volgende:
HUH.... Al 2 stemmen voor Luigiano? Moet er iemand van de groep van Angela weg ofzo
Waarom, het is een programma voor alle leeftijden. Dit zijn echt non-argumenten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Dan gaat ettertje er de volgende keer wel uit.
(Ik snap het stiekem wel dat ze voor de jeugd kiezen, ook al vind ik Luigi een etter).
Iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef scanman01 het volgende:
HUH.... Al 2 stemmen voor Luigiano? Moet er iemand van de groep van Angela weg ofzo
Hij zit niet voor niets steeds in de sing off. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Luigiano door
Idd.quote:
Tis een jongerenprogrammaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, het is een programma voor alle leeftijden. Dit zijn echt non-argumenten.
die was de enige die alle drie nog in de race hadquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Daarom ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
die was de enige die alle drie nog in de race had
Haha ja iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef Starlie het volgende:
Goh het lijkt wel alsof ze allemaal weer met 2 door moeten ofzo... dat Angela er niet meer 3 mag hebben...
Ho ho, dat is mijn dingquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Doorgestoken kaart dit.
Ik zeg toch, gaat om verhoudingen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Doorgestoken kaart dit.
Ja, zij flipt gewoon als ze aan haar jongetjes komen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Wat is Gordon goed vanavond qua lullen.
Daar kan Stacey nog een voorbeeld aan nemen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Svensational het volgende:
Hoewel het wel apart zou zijn als Irma weg zou moeten, elke week een afvaller uit een andere categorie, en steeds iemand die niet eerder in de gevarenzone zat.
Het boeit me meestal niet zo veel, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Iemand met babyface en dito stem vergeleken met iemand die tenminste goed kan zingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Echt schandalig dit. Dieptepunt.
Neem een borrel! *LAL*quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Dakota het volgende:
nah vind t echt niet eerlijk
*t op een brullen zet*
Truequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk gaan we niks van Irma horen, wat een onzin altijd!!
Misschien kiezen ze daarom wel voor hem. Luiginao wint toch nooit. Dan hebben de mensen in hun groep meer kans dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Chell het volgende:
Stom dit hoor..... bah!
De jury moet toch ook wel inzien dat Luigiano niet voor niks al 2 keer in de sing-off staat
Ik geloof het ook niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of Irma de op 1 na minste stemmen had van het publiek. Ik geloof er niets van.
exactly, dat is de truc van X-Factor. Ze zoeken iemand bij degene met de minste stemmen, zodat de jury alles in de hand heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of Irma de op 1 na minste stemmen had van het publiek. Ik geloof er niets van.
Ach dat jochie kan niet veel en dan issie nieteens populair ook...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Chell het volgende:
Stom dit hoor..... bah!
De jury moet toch ook wel inzien dat Luigiano niet voor niks al 2 keer in de sing-off staat
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Paul het volgende:
Dit is gewoon beter zo
Wie wil haar nou als xfactor
Meer kans dat meisjes dat jochie in de hitkrant als poster willen dan dat ze die vrouw in de hitkrant willen hoor
Ze is niet mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
En dit klinkt weer lekker. Bovendien ziet ze er daar ook veel mooier er uit. Behalve de wenkbrauwen dan!!!
Dat geloof ik ook wel, dat ze zo denken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Desmonkey het volgende:
Juryleden doen het natuurlijk om strategische redenen. Met Luiginianan erin maken de overige juryleden veel meer kans dan met Irma. Eric is degene die het spelletje nu goed speelt. Erg listig is hij.
Daarom blijft het een kutsysteem dat de jury mag meebeslissenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Desmonkey het volgende:
Juryleden doen het natuurlijk om strategische redenen. Met Luiginianan erin maken de overige juryleden veel meer kans dan met Irma. Eric is degene die het spelletje nu goed speelt. Erg listig is hij.
Ik vond het niveau vanavond vrij goed, dus ik weet niet wie ik eruit had willen hebben.quote:
echt welquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.
Bruce Springsteen vergelijken met de x factorquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.
En daar noem je precies de reden dat je Doorgestoken Kaart topic niet nodig wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Irma is goed maar we hebben al wel 3098 van dat soort zangeressen in Nederland.
Een labiele kleuter is wel weer nieuw.
Het enige leuke aan Hester is, is dat ze was gevallen, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond het niveau vanavond vrij goed, dus ik weet niet wie ik eruit had willen hebben.
Ja, Hester, omdat ik daar gewoon niets aan vind...
Dat dacht ik ook idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Popicons, Madonna en Michael Jackson?
Jamai was ook niet echt goed, maar won wel. Straks wint Luigiano ook nog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Irma is goed maar we hebben al wel 3098 van dat soort zangeressen in Nederland.
Een labiele kleuter is wel weer nieuw.
Nee, het gaat om de hogere kunst man, gekkiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Bruce Springsteen vergelijken met de x factor
Dit is toch een programma waar ze een commercieel sterretje zoeken ala Jim of Jamai
Het lijkt wel of sommige dat hier denken jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de hogere kunst man, gekkie
Want die staan nu constant hoog in de hitparades?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Bruce Springsteen vergelijken met de x factor
Dit is toch een programma waar ze een commercieel sterretje zoeken ala Jim of Jamai
Stuur daar Lisa heenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jamai was ook niet echt goed, maar won wel. Straks wint Luigiano ook nog.
Ik weet nog goed dat Jamai optrad in World Idol. Wat een aanfluiting was dat zeg. Jamai die NL vertegenwoordigde. Tragisch.
Hij is intussen wel behoorlijk gegroeid trouwens. Dat dan weer wel.
Commercieele qmusic liedjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Want die staan nu constant hoog in de hitparades?
Rachel!quote:
Marco Borsato.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Popicons, Madonna en Michael Jackson?
Iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rachel!
Of destijds Boris natuurlijk. Die had ze allemaal onder de tafel gezongen.
Moet je Boris eens kijken op youtube met Papa was a rolling stone. Kijk daarna Luigiano nog eens.
Zo'n verschil heb je nog nooit gezien.
Ik bedoel dus dat ze misschien 1 of 2 hits hebben gehad en daarna niets meer.quote:
gaarne.quote:
Angela lijkt me sowieso een tof mens. Beter dan die andere 3 bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
gaarne.
maar gordon zal wel weer iets songfestivallerigs aan r geven
onze dollydot heeft steeds de beste nummerkeuze
Met Eric als goede tweede!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
gaarne.
maar gordon zal wel weer iets songfestivallerigs aan r geven
onze dollydot heeft steeds de beste nummerkeuze
Bij mij is Lisa nr. 1, Rachel goede 2equote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rachel!
Of destijds Boris natuurlijk. Die had ze allemaal onder de tafel gezongen.
Moet je Boris eens kijken op youtube met Papa was a rolling stone. Kijk daarna Luigiano nog eens.
Zo'n verschil heb je nog nooit gezien.
Echt iemand die dit programma moet winnen dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach dat jochie kan niet veel en dan issie nieteens populair ook...
id, die wil ik wel als mamsquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angela lijkt me sowieso een tof mens. Beter dan die andere 3 bij elkaar.
Wat een onzin. Jim heeft nu ook nog een hit. Zijn 7e top 10 hit. En heeft 2 gouden platen. Staat meerdere weken in de top10 en meerdere weken in de top40. Helaas wordt het niet gedraaid op de radio, maar je kan toch niet zeggen dat hij niet succesvol is. Hij heeft al tien-tallen keren op de cover van de hitkrant gestaan (over Idool gesproken, je moet de reacties op bijvoorbeeld zijn Hyves (ruim 130.000 hyves vriendjes) of bij zijn clip op youtube (ruim 600.000 views). Hij staat al 3 weken lang in de hitkrant met mega-poster, interview, cover en weer een interview.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze misschien 1 of 2 hits hebben gehad en daarna niets meer.
Beide zijn nu wel vrij groot in de musicalwereld.
Joooooooooooooooooooooooo- pi Ga jij maar afbeeldingen posten volgende weekquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Nja... ik had in ieder geval 1 sing-off goed in de prono
Nikki zit echt overal hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jim heeft nu ook nog een hit. Zijn 7e top 10 hit. En heeft 2 gouden platen. Staat meerdere weken in de top10 en meerdere weken in de top40. Helaas wordt het niet gedraaid op de radio, maar je kan toch niet zeggen dat hij niet succesvol is. Hij heeft al tien-tallen keren op de cover van de hitkrant gestaan (over Idool gesproken, je moet de reacties op bijvoorbeeld zijn Hyves (ruim 130.000 hyves vriendjes) of bij zijn clip op youtube (ruim 600.000 views). Hij staat al 3 weken lang in de hitkrant met mega-poster, interview, cover en weer een interview.
Ik denk dat Jim wel de enige is die precies is geworden wat programma's als deze voor ogen hebben.
Helaas steunt de radio onze nederlandse talenten niet, dus scoren ze geen ECHTE grote hits. Ze draaien liever Kelly Clarkson dan Nikki terwijl het kwalitatief niet beter is. Daarom scoort het niet echt. Ze draaien liever buitenlandse shit dan nederlandse talenten.
Ja, Jim ook, maar toch scoort ze niet echt een hit omdat ze niet echt gedragen wordt door de radio. Ze heeft mazzel dat Radio538 nu onderdeel is van RTL en wordt ze meer gedraaid, maar eigenlijk willen de radioheren niet echt een idool, dat is te commercieel dus dat kan niets zijn. En Nikki is natuurlijk niet echt een standaard Idool, maar Kelly Clarkson treedt op in X-factor en Nikki mag backstage even zitten. Terwijl zij toch ook een single uit heeft.quote:
Je hebt er nu zeker al zin inquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Joooooooooooooooooooooooo- pi Ga jij maar afbeeldingen posten volgende week
Maar als je even realistisch bent is Kelly natuurlijk een echt internationaal 'idool' en stelt Nikki een beetje weinig voor nog. Dan zou ik ook wel weten wie ik zou laten optreden als ik producent van dat programma wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, Jim ook, maar toch scoort ze niet echt een hit omdat ze niet echt gedragen wordt door de radio. Ze heeft mazzel dat Radio538 nu onderdeel is van RTL en wordt ze meer gedraaid, maar eigenlijk willen de radioheren niet echt een idool, dat is te commercieel dus dat kan niets zijn. En Nikki is natuurlijk niet echt een standaard Idool, maar Kelly Clarkson treedt op in X-factor en Nikki mag backstage even zitten. Terwijl zij toch ook een single uit heeft.
Ja Ik lach nu al in een deukquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je hebt er nu zeker al zin in
[ afbeelding ]
En de groeten aan Roan
Ja maar dat is dus het probleem in Nederland. Ze pushen die buitenlandse 'Idols' zo terwijl het echt niet beter is. Ze moeten Nikki brengen alsof het een internationaal Idool is! Maar in Nederland houdt men eigenlijk gewoon niet zo van Nederlandse mensen die populair/succesvol/rijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je even realistisch bent is Kelly natuurlijk een echt internationaal 'idool' en stelt Nikki een beetje weinig voor nog. Dan zou ik ook wel weten wie ik zou laten optreden als ik producent van dat programma was
Juist. Helaas.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef happyme28 het volgende:
Ja maar dat is dus het probleem in Nederland. Ze pushen die buitenlandse 'Idols' zo terwijl het echt niet beter is. Ze moeten Nikki brengen alsof het een internationaal Idool is! Maar in Nederland houdt men eigenlijk gewoon niet zo van Nederlandse mensen die populair/succesvol/rijk zijn.
Dat van die chipmunk roep ik al wekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja Ik lach nu al in een deuk![]()
steeds die chipmunks afbeelding maar posten ik kan niet wachten volgende week
Tsjah. Ik weet het niet hoor. Als je echt supergoed bent, kan je het heus wel maken in Nederland en echt succesvol en populair worden. Of het je smaak is of niet, maar Anouk, Nick & Simon (ja, sorry, het zijn echte idolen of je het nou iets vindt of niet, ze treden 600 keer per jaar op ofzo) en Marco B zijn toch echte Nederlandse 'sterren'. Het kan dus wel.quote:
Ik mis Smokey, had op z'n minst wel een Jackson 5 verwacht, geen Isley brothers, geen Marvin Gaye...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Rnnz het volgende:
Kijk nu voor het eerst de liveshow.. pfoeh, wat veel Stevie Wonder zeg. Niet slecht hoor, ik ben een groot Stevie fan maar Motown is meer dan Stevie. Valt een beetje tegen.
Alain Clark opent met For Once In My Life, Irma zingt Master Blaster, Roan zingt Signed, Sealed, Delivered, Jamal zingt I Wish en Lisa sluit af met Superstition. 4/9 + Alain.
Rev 'n Ros?quote:
Ik vind het eigenlijk altijd maar een stom programma.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weeren
aan RTL Boulevard
?
Heatwave van Martha and The Vandellas had ik ook graag gehoord. Zowel Lisa als Irma en Rachel hadden dat nummer heel goed kunnen zingen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mis Smokey, had op z'n minst wel een Jackson 5 verwacht, geen Isley brothers, geen Marvin Gaye...Wat dat betreft een gemiste kans ja.
Ik kijk het ook regelmatig (omdat er verder niets op is), maar Albert Verlinde is toch wel een van de grootste kwallen die in dit landje rondlopen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weeren
aan RTL Boulevard
?
Je moet denk ik wel even kijken wat voor fans bepaalde 'idolen' hebben. Je maakt mij niet wijs dat mensen met een beetje verstand fan kunnen zijn van Nick en Simon, Frans Bauer of Marianne Weber (om er maar een paar te noemen). Gegarandeerd dat in de meeste gevallen die mensen een IQ hebben van 100 of minder.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah. Ik weet het niet hoor. Als je echt supergoed bent, kan je het heus wel maken in Nederland en echt succesvol en populair worden. Of het je smaak is of niet, maar Anouk, Nick & Simon (ja, sorry, het zijn echte idolen of je het nou iets vindt of niet, ze treden 600 keer per jaar op ofzo) en Marco B zijn toch echte Nederlandse 'sterren'. Het kan dus wel.
Je zou best gelijk kunnen hebben, maar wat maakt dat uit dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel even kijken wat voor fans bepaalde 'idolen' hebben. Je maakt mij niet wijs dat mensen met een beetje verstand fan kunnen zijn van Nick en Simon, Frans Bauer of Marianne Weber (om er maar een paar te noemen). Gegarandeerd dat in de meeste gevallen die mensen een IQ hebben van 100 of minder.
vond ik ook al storendquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Rnnz het volgende:
Kijk nu voor het eerst de liveshow.. pfoeh, wat veel Stevie Wonder zeg. Niet slecht hoor, ik ben een groot Stevie fan maar Motown is meer dan Stevie. Valt een beetje tegen.
Donna Summer is toch geen motown?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Irma had Mc Arthur Park van Donna Summer moeten doenMaar ja, waarschijnlijk had ze het beste optreden van de avond gegeven, dan had ze er nog uitgelegen. 3 liedjes van Stevie Wonder is inderdaad belachelijk. Motown heeft zo veel te bieden en dan een derde van de nummers van Stevie Wonder?
Scanman, wij trokken hier thuis ook al de vergelijking met de performance van Boris
En het leuke is dat Eric ook in de jury zit. Die was erg enthousiast over het optreden van Boris. En dan laat hij gisteren Luigiano winnen van Irma?? De boel wordt daar stevig gemanipuleerd volgens mij, om de strijd tussen de juryleden spannend te houden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:40 schreef computergirl het volgende:
Ik zit nu naar boris zijn versie te kijken....en te genieten...lang leve you tube!
Ik vind dat wel een thema waar je vaak bij denkt: 'het origineel was toch leuker'. Een liedjesverkrachtronde.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk thema. Britney Spears, Beyonce, Justin T.
Wat ook leuk is, is dat iemand dan 'without you' zingt en dat ze denken dat het orgineel van Mariah Carey isquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een thema waar je vaak bij denkt: 'het origineel was toch leuker'. Een liedjesverkrachtronde.Omdat je heel erg gewend bent aan die ene versie...
Ik denk dan eerder ook aan Madonna, Michael Jackson, Mariah Carey, Whitney Houston, George Michael, etc... Ik ben dan ook al ietsje ouder!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk thema. Britney Spears, Beyonce, Justin T.
ze zingen individueel toch niet zo best, en de 'show maniertjes' bleven heel irritant terug komen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef babette21 het volgende:
R&R vond ik wat saai,
Zowaar een wat nieuws, klinkt goed!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Thema volgende week = Pop Icons!
Irma is echt 100 keer beter dan die overgewaardeerde graftakquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef JaneDoe het volgende:
irma kan je vergelijken met lil rounds van ai 8
allebei mooie stemmen, maar doen er weinig mee
Over de gehele lijn viel ze toch tegen, ik had hogere verwachtingen. Hoe zie jij dat?quote:Op zondag 12 april 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:Vanmorgen pas gekeken.
Irma weg.
Zo zonde.
En vanwege lul-argumenten ook nog...
Echt heel jammer. Had het ook niet verwacht eigenlijk.
Klopt... Eric: ''Ik gaan voor je jeugd?''quote:Op zondag 12 april 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:Vanmorgen pas gekeken.
Irma weg.
Zo zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste plaats is ze weg omdat ze in de sing off zat. Dat geeft al aan dat het publiek haar niet meer kan waarderen. En dat ondanks dat het vorige week wat beter was dan de 2 weken daarvoor. Overigens in de sing off nog beter dan de 1e keer. Maar 2x verknoeien telt nog wel mee, zeker als de concurentie gewoon wel goed blijft. Ik verwacht Luigiano binnenkort wel weer in de sing off en dan mag die ook weg.quote:Op zondag 12 april 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:Vanmorgen pas gekeken.
Irma weg.
Zo zonde.
Echt heel jammer. Had het ook niet verwacht eigenlijk.
Luigiano heeft nog geen enkel goed optreden gehad. Irma's optreden van afgelopen vrijdag was wél goed. Overigens denk ik nog steeds dat het nep is. De persoon met de minste stemmen komt in de sing off met iemand die de makers bedenken. Dat was dus Irma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over de gehele lijn viel ze toch tegen, ik had hogere verwachtingen. Hoe zie jij dat?
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:14 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaaaaa...straks weer!UghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
nee? waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al 20.30 uur?![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop vandaag exit voor één van Staceys kiddos.
Ja, zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Pop Icons, wat moet ik me dáár bij voorstellen?
Michael Jackson, Queen, dat soort ongein?
Whatever zal wel iets van Madonna ofzo gaan doen
geen hart haar voor de zaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Sven is over tijd?
BE, ik vind het kwalijk dat je je haar gaat zitten vurfuh en spoelen tijdens X-factor!
ik sinas en ik krijg zo nog een taartje vanmijn zusjes verjaardagquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeii het begint!
Ik ga lekker thee drinken en chocola eten
ik rode wijn met kaas en biermosterdquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeii het begint!
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeii het begint!
oooh! die heb ik al lang niet op! krijg er helemaal zinninnn!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:32 schreef Karina het volgende:
Rose en chips hier en als de chips op is heb ik nog wat mini stroopwafels.
een gordijnquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:35 schreef -Peach het volgende:
Lol wendy met haar omgeslagen schilderij en gipsen poot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |