Neem een borrel! *LAL*quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Dakota het volgende:
nah vind t echt niet eerlijk
*t op een brullen zet*
Truequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk gaan we niks van Irma horen, wat een onzin altijd!!
Misschien kiezen ze daarom wel voor hem. Luiginao wint toch nooit. Dan hebben de mensen in hun groep meer kans dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Chell het volgende:
Stom dit hoor..... bah!
De jury moet toch ook wel inzien dat Luigiano niet voor niks al 2 keer in de sing-off staat
Ik geloof het ook niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of Irma de op 1 na minste stemmen had van het publiek. Ik geloof er niets van.
exactly, dat is de truc van X-Factor. Ze zoeken iemand bij degene met de minste stemmen, zodat de jury alles in de hand heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me zelfs af of Irma de op 1 na minste stemmen had van het publiek. Ik geloof er niets van.
Ach dat jochie kan niet veel en dan issie nieteens populair ook...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Chell het volgende:
Stom dit hoor..... bah!
De jury moet toch ook wel inzien dat Luigiano niet voor niks al 2 keer in de sing-off staat
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Paul het volgende:
Dit is gewoon beter zo
Wie wil haar nou als xfactor
Meer kans dat meisjes dat jochie in de hitkrant als poster willen dan dat ze die vrouw in de hitkrant willen hoor
Ze is niet mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
En dit klinkt weer lekker. Bovendien ziet ze er daar ook veel mooier er uit. Behalve de wenkbrauwen dan!!!
Dat geloof ik ook wel, dat ze zo denken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Desmonkey het volgende:
Juryleden doen het natuurlijk om strategische redenen. Met Luiginianan erin maken de overige juryleden veel meer kans dan met Irma. Eric is degene die het spelletje nu goed speelt. Erg listig is hij.
Daarom blijft het een kutsysteem dat de jury mag meebeslissenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef Desmonkey het volgende:
Juryleden doen het natuurlijk om strategische redenen. Met Luiginianan erin maken de overige juryleden veel meer kans dan met Irma. Eric is degene die het spelletje nu goed speelt. Erg listig is hij.
Ik vond het niveau vanavond vrij goed, dus ik weet niet wie ik eruit had willen hebben.quote:
echt welquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.
Bruce Springsteen vergelijken met de x factorquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Bruce Springsteen heeft ook nog steeds de Xfactor.
En daar noem je precies de reden dat je Doorgestoken Kaart topic niet nodig wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Irma is goed maar we hebben al wel 3098 van dat soort zangeressen in Nederland.
Een labiele kleuter is wel weer nieuw.
Het enige leuke aan Hester is, is dat ze was gevallen, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond het niveau vanavond vrij goed, dus ik weet niet wie ik eruit had willen hebben.
Ja, Hester, omdat ik daar gewoon niets aan vind...
Dat dacht ik ook idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Popicons, Madonna en Michael Jackson?
Jamai was ook niet echt goed, maar won wel. Straks wint Luigiano ook nog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Irma is goed maar we hebben al wel 3098 van dat soort zangeressen in Nederland.
Een labiele kleuter is wel weer nieuw.
Nee, het gaat om de hogere kunst man, gekkiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Bruce Springsteen vergelijken met de x factor
Dit is toch een programma waar ze een commercieel sterretje zoeken ala Jim of Jamai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |