Wat een onzin. Jim heeft nu ook nog een hit. Zijn 7e top 10 hit. En heeft 2 gouden platen. Staat meerdere weken in de top10 en meerdere weken in de top40. Helaas wordt het niet gedraaid op de radio, maar je kan toch niet zeggen dat hij niet succesvol is. Hij heeft al tien-tallen keren op de cover van de hitkrant gestaan (over Idool gesproken, je moet de reacties op bijvoorbeeld zijn Hyves (ruim 130.000 hyves vriendjes) of bij zijn clip op youtube (ruim 600.000 views). Hij staat al 3 weken lang in de hitkrant met mega-poster, interview, cover en weer een interview.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze misschien 1 of 2 hits hebben gehad en daarna niets meer.
Beide zijn nu wel vrij groot in de musicalwereld.
Joooooooooooooooooooooooo- pi Ga jij maar afbeeldingen posten volgende weekquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Nja... ik had in ieder geval 1 sing-off goed in de prono
Nikki zit echt overal hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jim heeft nu ook nog een hit. Zijn 7e top 10 hit. En heeft 2 gouden platen. Staat meerdere weken in de top10 en meerdere weken in de top40. Helaas wordt het niet gedraaid op de radio, maar je kan toch niet zeggen dat hij niet succesvol is. Hij heeft al tien-tallen keren op de cover van de hitkrant gestaan (over Idool gesproken, je moet de reacties op bijvoorbeeld zijn Hyves (ruim 130.000 hyves vriendjes) of bij zijn clip op youtube (ruim 600.000 views). Hij staat al 3 weken lang in de hitkrant met mega-poster, interview, cover en weer een interview.
Ik denk dat Jim wel de enige is die precies is geworden wat programma's als deze voor ogen hebben.
Helaas steunt de radio onze nederlandse talenten niet, dus scoren ze geen ECHTE grote hits. Ze draaien liever Kelly Clarkson dan Nikki terwijl het kwalitatief niet beter is. Daarom scoort het niet echt. Ze draaien liever buitenlandse shit dan nederlandse talenten.
Ja, Jim ook, maar toch scoort ze niet echt een hit omdat ze niet echt gedragen wordt door de radio. Ze heeft mazzel dat Radio538 nu onderdeel is van RTL en wordt ze meer gedraaid, maar eigenlijk willen de radioheren niet echt een idool, dat is te commercieel dus dat kan niets zijn. En Nikki is natuurlijk niet echt een standaard Idool, maar Kelly Clarkson treedt op in X-factor en Nikki mag backstage even zitten. Terwijl zij toch ook een single uit heeft.quote:
Je hebt er nu zeker al zin inquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Joooooooooooooooooooooooo- pi Ga jij maar afbeeldingen posten volgende week
Maar als je even realistisch bent is Kelly natuurlijk een echt internationaal 'idool' en stelt Nikki een beetje weinig voor nog. Dan zou ik ook wel weten wie ik zou laten optreden als ik producent van dat programma wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, Jim ook, maar toch scoort ze niet echt een hit omdat ze niet echt gedragen wordt door de radio. Ze heeft mazzel dat Radio538 nu onderdeel is van RTL en wordt ze meer gedraaid, maar eigenlijk willen de radioheren niet echt een idool, dat is te commercieel dus dat kan niets zijn. En Nikki is natuurlijk niet echt een standaard Idool, maar Kelly Clarkson treedt op in X-factor en Nikki mag backstage even zitten. Terwijl zij toch ook een single uit heeft.
Ja Ik lach nu al in een deukquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je hebt er nu zeker al zin in
[ afbeelding ]
En de groeten aan Roan
Ja maar dat is dus het probleem in Nederland. Ze pushen die buitenlandse 'Idols' zo terwijl het echt niet beter is. Ze moeten Nikki brengen alsof het een internationaal Idool is! Maar in Nederland houdt men eigenlijk gewoon niet zo van Nederlandse mensen die populair/succesvol/rijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je even realistisch bent is Kelly natuurlijk een echt internationaal 'idool' en stelt Nikki een beetje weinig voor nog. Dan zou ik ook wel weten wie ik zou laten optreden als ik producent van dat programma was
Juist. Helaas.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef happyme28 het volgende:
Ja maar dat is dus het probleem in Nederland. Ze pushen die buitenlandse 'Idols' zo terwijl het echt niet beter is. Ze moeten Nikki brengen alsof het een internationaal Idool is! Maar in Nederland houdt men eigenlijk gewoon niet zo van Nederlandse mensen die populair/succesvol/rijk zijn.
Dat van die chipmunk roep ik al wekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja Ik lach nu al in een deuk![]()
steeds die chipmunks afbeelding maar posten ik kan niet wachten volgende week
Tsjah. Ik weet het niet hoor. Als je echt supergoed bent, kan je het heus wel maken in Nederland en echt succesvol en populair worden. Of het je smaak is of niet, maar Anouk, Nick & Simon (ja, sorry, het zijn echte idolen of je het nou iets vindt of niet, ze treden 600 keer per jaar op ofzo) en Marco B zijn toch echte Nederlandse 'sterren'. Het kan dus wel.quote:
Ik mis Smokey, had op z'n minst wel een Jackson 5 verwacht, geen Isley brothers, geen Marvin Gaye...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:31 schreef Rnnz het volgende:
Kijk nu voor het eerst de liveshow.. pfoeh, wat veel Stevie Wonder zeg. Niet slecht hoor, ik ben een groot Stevie fan maar Motown is meer dan Stevie. Valt een beetje tegen.
Alain Clark opent met For Once In My Life, Irma zingt Master Blaster, Roan zingt Signed, Sealed, Delivered, Jamal zingt I Wish en Lisa sluit af met Superstition. 4/9 + Alain.
Rev 'n Ros?quote:
Ik vind het eigenlijk altijd maar een stom programma.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weeren
aan RTL Boulevard
?
Heatwave van Martha and The Vandellas had ik ook graag gehoord. Zowel Lisa als Irma en Rachel hadden dat nummer heel goed kunnen zingen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mis Smokey, had op z'n minst wel een Jackson 5 verwacht, geen Isley brothers, geen Marvin Gaye...Wat dat betreft een gemiste kans ja.
Ik kijk het ook regelmatig (omdat er verder niets op is), maar Albert Verlinde is toch wel een van de grootste kwallen die in dit landje rondlopen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:18 schreef Svensational het volgende:
Wat is er nou weeren
aan RTL Boulevard
?
Je moet denk ik wel even kijken wat voor fans bepaalde 'idolen' hebben. Je maakt mij niet wijs dat mensen met een beetje verstand fan kunnen zijn van Nick en Simon, Frans Bauer of Marianne Weber (om er maar een paar te noemen). Gegarandeerd dat in de meeste gevallen die mensen een IQ hebben van 100 of minder.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah. Ik weet het niet hoor. Als je echt supergoed bent, kan je het heus wel maken in Nederland en echt succesvol en populair worden. Of het je smaak is of niet, maar Anouk, Nick & Simon (ja, sorry, het zijn echte idolen of je het nou iets vindt of niet, ze treden 600 keer per jaar op ofzo) en Marco B zijn toch echte Nederlandse 'sterren'. Het kan dus wel.
Je zou best gelijk kunnen hebben, maar wat maakt dat uit dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel even kijken wat voor fans bepaalde 'idolen' hebben. Je maakt mij niet wijs dat mensen met een beetje verstand fan kunnen zijn van Nick en Simon, Frans Bauer of Marianne Weber (om er maar een paar te noemen). Gegarandeerd dat in de meeste gevallen die mensen een IQ hebben van 100 of minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |