http://www.theonion.com/content/indexquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Bensel het volgende:
Lambiekje, je mist nog steeds de grootste gevaar van ALLE medicijnen. Zie ook http://www.dhmo.org/
Overigens had ik het over brandwonden. Brandwonden is iets totaal anders dan kanker.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:32 schreef ToT het volgende:
Biekje:
1) Duh @ die fluorfoto's. Wat hadden we nou net gezegd? Met veel dingen heb je wel een klein beetje nodig, maar overdaad schaadt. Ik hoef ook geen foto's te zien die een vitamine A vergiftiging hebben. (Tussen 6 plankjes dus).
2) Dat je met zonnen vitamine D krijgt is geen geheim, maar een kwartiertje per week in de winter met blote handen rondlopen geeft al genoeg vitamine D.
Sterker nog: als je 's zomers lekker ligt te bakken waardoor je een enorme vitamine D stoot krijgt, breekt je lichaam de totale voorraad weer helemaal tot 0 af, waarna het onder invloed van de zon weer opgebouwd wordt.
Dus ja: zon is goed voor je, maar ook hiermee geldt: overdaad schaadt. Net zoals met je stellingen: als je bepaalde dingen een beetje genuanceerd zegt is het goed, maar te veel en te fel is niet goed. Overdaad schaadt, in dit geval je geloofwaardigheid i.p.v. een menselijk lichaam.
Kanker is niks anders dan een verstoorde balans?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overigens had ik het over brandwonden. Brandwonden is iets totaal anders dan kanker.
Kanker is niets anders dan een verstoort balans (vitamine oa). Het zijn signalen van je lichaam dat je actie moet ondernemen. Doe je dat dan zal het teruggedraaid worden. Bestralen en wegsnijden is bezopen.
Is er dan niemand die zich afvraagt waarom er uberhaupt op een gegeven moment rare celdeling optreedt?
Alles draait op de zon Afgezien van wat (vreemde grotdieren & diepzeedieren). En dan zouden van een beetje zonlicht kanker krijgen. Luisteren naar artsen daar krijg je kanker van.
Geloofwaardigheid had ik toch al verloren door te stellen dat HIv niet bestaat. Zelfs op de frontpage zijn wakkerdere personen dan hier in BNW. Of het nu om mijn banrede of gefabriceerde ziektes gaat.
Je quote iets over huidkanker maar stiekem heb je het over brandwondenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Overigens had ik het over brandwonden. Brandwonden is iets totaal anders dan kanker.
Kanker is niets anders dan een verstoort balans (vitamine oa). Het zijn signalen van je lichaam dat je actie moet ondernemen. Doe je dat dan zal het teruggedraaid worden. Bestralen en wegsnijden is bezopen.
Is er dan niemand die zich afvraagt waarom er uberhaupt op een gegeven moment rare celdeling optreedt?
Alles draait op de zon Afgezien van wat (vreemde grotdieren & diepzeedieren). En dan zouden van een beetje zonlicht kanker krijgen. Luisteren naar artsen daar krijg je kanker van.
Geloofwaardigheid had ik toch al verloren door te stellen dat HIv niet bestaat. Zelfs op de frontpage zijn wakkerdere personen dan hier in BNW. Of het nu om mijn banrede of gefabriceerde ziektes gaat.
tssss nu bij Netwerk, 1:5 blanke vrouw ontwikkelt huidkanker.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je quote iets over huidkanker maar stiekem heb je het over brandwondenJa vast.
Je laat ook nog eens een keer zien dat je niet weet wat het onderwerp in houd, en dan denk je mensen wel even te kunnen vertellen dat alle medicatie slecht is? Heel logisch.
Jij hebt uiteraard gedegen (statistisch) onderzoek om je mening te onderbouwen, of niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tssss nu bij Netwerk, 1:5 blanke vrouw ontwikkelt huidkanker.
Kunnen die smerige klootzakken nu eens een keer niet zo liegen.
1:5 kom nou gauw. Het wordt met de dag ongeloofwaardiger.
Ik wil best geloven dat er 1 op 100.000 dat ontwikkeld maar 1:5 dat is bezopen.
UMTS / mobiel /wifi straling. in zeer mindere mate natuurlijke UV.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef ToT het volgende:
Okee, kanker in a nutshell:
Bij gezonde cellen wordt DNA gedupliceerd, splitst de cel zich en krijgt de nieuwe cel een kopie van het originele DNA mee.
Met noxes (schadelijke impulsen zoals chemicaliën, straling enz.) kan zo'n DNA-streng beschadigen. Door UV-straling in de zon (hoog energetisch) kan een stukje DNA beschadigen. Dit kan 3 gevolgen hebben:
Wat zeg ik nu ... er is nu na deze rellende mongolen een item over zonne en jonge vrouwen bij Netwerk op Ned2quote:Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij hebt uiteraard gedegen (statistisch) onderzoek om je mening te onderbouwen, of niet?
Moet je anders voor de gein het absorbtie coefficient eens opzoeken van water bij die frequentie... Beetje offtopic wellicht, maar als je er toch om 1 of andere vage reden over begint he.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UMTS / mobiel /wifi straling. in zeer mindere mate natuurlijke UV.
Oftewel, het antwoord op de vraag is 'nee'?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu ... er is nu na deze rellende mongolen een item over zonne en jonge vrouwen bij Netwerk op Ned2
Verkapt bikini verbod is het.
JA HOOR!!! Elk jaar 10% meer
Kan die smerige zeug haar smoel niet houden.
Wauw.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is het tunnelvisie van de orthodoxie. Kanker is ook voedsel gerelateerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Wauw.
Ik heb hier toch echt even de bereiding van mijn zeer gewilde avondmaaltijd voor opzij gezet. Afgezien van de titel en OP van deze thread, zit je de gehele thread alleen maar te blaten.
Nogmaals wauw.
Om niet de gehele thread te quoten en en tebspreken houd ik het even bij je laatste post.
1) Kanker een verstoorde balans? Foei. Kanker is niets anders dan de pathologische uiting van een volkomen natuurlijk proces, namelijk celdeling. Zonder celdeling bestaat er geen leven. Klinkt logisch toch? Bovendien heeft ieder levend meercellig organisme dagelijk te maken met kanker, zo maken wij als mensen alleen al 30.000 kankercellen per dag aan. Bij de meeste mensen word dit gelukkig door het eigen lichaam opgeruimd. Echter, genetische aanleg, eiwitprofielen, leefgewoonten, maar ook domme pech (lees kanspercentage) zijn de reden dat bij een bepaald deel van de bevolking tumorvorming ontstaat. Daarentegen kunnen deze factoren ook betekenen dat eenn bepaald deel van de bevolking nooit tumorvorming krijgt.
Wat zei ik nu?! Extremofielen (diepzee).quote:2) Niet alles draait op de zon. Sterker nog, de eerste levensvormen hadden totaal geen middelen om zonlicht om te zetten naar bruikbare energie. Vandaag de dag zien wij dit nog terug in planten, welk in afwezigheid van zonlicht nog steeds energie kunnen aanmaken, echter minder efficient.
De huidige theorie is ongefundeerd. gebaseerd op ghostwritings, onderbuikgevoelens, bedrog en misleiding.quote:3) Je geloofwaardigheid ben je kwijt door statements te maken die ongefundeerd, ongeoorloofd en ongenuanceerd zijn.
Het veroorzaak balansverschil voor de T1/T2 cellen. Het zet je immuun open. Vatbaarder voor verkoudheid (griepje).quote:De werking van medicatie is afhankelijk van dosis, duur, pathologie en metabolisme. Zo kan een enkel aspirine tablet voor de een dodelijk zijn en heeft bij de ander een complete strip nog geen greintje effect. Aspirine heeft echter, zoals jij eerder vermeldde, weinig tot geen effect op het immuunsysteem, omdat het werkingsmechanisme van aspirine hier totaal niet op inwerkt.
Er is geen (niet in die ernstig overdreven aantallen) AIDS in Afrika en wie dat wel vind is in mijn ogen een racist (net zals het nepvirus dat ook is) of dom/onwetend. Het is puur en alleen ondervoeding.quote:Het is jammer dat ook mensen als jij bestaansrecht hebben en hun ongezouten mening mogen uiten. Mensen als jij zijn de oorzaak van sterfte van kankerpatienten als Sylvia Millecam, of een groot deel van de bevolking van 3e wereldlanden, waar AIDS word gezien als een straf van een god.
Je weet dat je studie op bedrog en misleiding berust met omgekochte professoren (80% heeft serieuze belangeverstrengeling bigpharma).quote:Ik kom hier zeker vaker terug, als student in de farmaceutische wetenschappen met als masterrichting communicatie interesseert dit topic mij ten zeerste.
quote:
Hij is nu al een pro-bigpharmacist. En op sommige punten aangeleerd doelbewust onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hot shit! Dit gaat me wat worden zeg!
Ik heb zelf wel een laborantenachtergrond, maar met jouw kennis kan het hier ECHT interessant gaan worden!
![]()
Waar is het bier en de popcorn???
Dat maakt de discussie nu juist zo spannend!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is nu al een pro-bigpharmacist. En op sommige punten aangeleerd doelbewust onwetend.
@Waag-hals
Wat is je mening over HPV vaccinatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Medicatie die goed werkt en die goedkoper is van de markt halen, onderzoeken die worden gemanipuleerd, bijwerkingen die achter worden gehouden of waar niet genoeg onderzoek naar is gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef starla het volgende:
Wissel je nu expres steeds de -t en -d om?
Welke dingen kunnen volgens jou trouwens niet door de beugel?
Nou hoe meer je leest, hoe duidelijker het wordt dat het wel de normale gang van zaken is.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Medicatie die goed werkt en die goedkoper is van de markt halen, onderzoeken die worden gemanipuleerd, bijwerkingen die achter worden gehouden of waar niet genoeg onderzoek naar is gedaan.
Dat soort dingen dus, ik zeg niet dat dat de normale gang van zaken is, maar het gebeurt te vaak om nog toeval genoemd te kunnen worden.
Poeheej! Waar te beginnen? Van boven naar beneden dan maar weer, puntsgewijs opgesteld. Ik wil immers geen extra moeite doen mijn posts te vervuilen met teksten waar de honden nog niet over durven te kotsen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is het tunnelvisie van de orthodoxie. Kanker is ook voedsel gerelateerd.
De reguliere methodes die toegepast worden zijn laakbaar crimineel en onethisch.
[..]
Wat zei ik nu?! Extremofielen (diepzee).
[..]
De huidige theorie is ongefundeerd. gebaseerd op ghostwritings, onderbuikgevoelens, bedrog en misleiding.
Doofpotten van wel oplossingen voor kanker. Structurele obstructie.
[ afbeelding ]
[..]
Het veroorzaak balansverschil voor de T1/T2 cellen. Het zet je immuun open. Vatbaarder voor verkoudheid (griepje).
[..]
Er is geen (niet in die ernstig overdreven aantallen) AIDS in Afrika en wie dat wel vind is in mijn ogen een racist (net zals het nepvirus dat ook is) of dom/onwetend. Het is puur en alleen ondervoeding.
Echt zo walgelijk slecht geinformeerd is men. Daar kan ik me echt kwaad om maken.
[..]
Je weet dat je studie op bedrog en misleiding berust met omgekochte professoren (80% heeft serieuze belangeverstrengeling bigpharma).
Dat ligt geheel aan wat je leest en welke waarde je daar aan hangt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou hoe meer je leest, hoe duidelijker het wordt dat het wel de normale gang van zaken is.
Echt? Wauw. Dus gebrek aan voedingsstoffen en bruin water maakt dat onze T cellen onze lichaamseigen cellen aan gaan vallen? Moeder Natuur was zeker wezen snoepen in de paddo tuin?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef ToT het volgende:
@ Waag-hals: Lambiekje heeft de overtuiging dat AIDS slechts een verzameling van verschillende kwalen is en dat het HIV-virus volkomen onschuldig is.
Alle symbptomen van AIDS zouden veroorzaakt worden door slechte voeding en een gebrek aan schoon drinkwater.
AIDS als ziekte op zich zou volgens hem niet bestaan.
Hoewel ik het met je eens ben, kan ik als moderator zijnde natuurlijk niet toestaan dat je zulke dingen over iemands geestelijke gezondheid zegt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef arie_bc het volgende:
Waar ik eerst altijd wel kon lachen om Lambiekje zijn stukjes, en dan in het specifiek zijn kromme redenaties
(...)
de vele redenaties die hij ter plekke omgooit/verzint om dingen in zijn wereldbeeld te laten passen, hij heeft er totaal geen moeite mee om de ene dag iets te beweren en de volgende dag iets te beweren wat er compleet haaks op staat.
Niet als ons eten doelbewust wordt verpest met onnodige pesticiden, hormonen, weg gekweekte vitaminesquote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Poeheej! Waar te beginnen? Van boven naar beneden dan maar weer, puntsgewijs opgesteld. Ik wil immers geen extra moeite doen mijn posts te vervuilen met teksten waar de honden nog niet over durven te kotsen.
Daar gaan we dan:
1) Eetgewoonten vallen nog steeds onder levenstijl.
En arts moet vlug vlug vlug. Totaal geen interactie met de patient.quote:2) De wet verbiedt medicatie ten behoeve van de gezondheid van zijn bevolking zover ik weet niet. Mooie regering die dat verbiedt.
ja onze methodes berust op ze lang mogelijk kwellen en onderdrukken.quote:3) Onethisch? Zie punt 2.
waar ik op doelde was dat er ook nog een paar andere vormen waren dat niet op de zon leeft.quote:4) Diepzeedieren en extremofielen (archaebacterien) zijn volgens mijn professor Moleculaire celbiologie twee compleet verschillende klassen organismen. Misschien is hij voor 80% omgekocht door een bacterie die liever een dier genoemd word? Wie weet.
Op zijn tijd is een asperientje wel oke. Maar dag in dag uit echt niet.quote:5) Aspirine ontleent zijn werking aan koppeling met prostaglandine receptoren. Deze receptoren zitten op dendritische cellen (DC), niet T1 en T2 cellen. DC's reguleren T1 en T2 cellen (niet remmen, reguleren!) en zorgen er zo voor dat ontstekingen geremd worden. Aangezien ons lichaam graag een overkill aan ontstekingen plaatst om alles, inclusief lichaamseigen cellen, af te maken is dit zeer gewenst. Je zat bijna in de goede richting, maar helaas.
In de volksmond wel. Hackers en crackers worden ook totaal verkeerd gebruikt.quote:6) Verkoudheid is geen griep. Punt.
Nee nee nee. Ondervoeding. PUNT. Er is geen epidemie. Nooit en zal er ook nooit komen.quote:7) Miljoenen mensen lijden aan AIDS in Afrika. Nu kunnen we natuurlijk gaan kommaneuken over het verschil tussen geen en miljoenen, maar ten minste zes nullen kan niemand om heen, ook jij niet.
OECH OECH wat onwetend. Jezus man, jij hebt nog heel heel heel veel te leren.quote:8) Racisme is iets compleet anders dan AIDS erkennen. AIDS ontkennen staat in mijn ogen gelijk aan de Holocaust ontkennen maal drie.
Nee naar een arts luister wel. Ze hebben geen AIDS. Of heb je in NL ook AIDS als je 2 dagen diarree hebt?quote:9) Van honger krijg je geen AIDS.
Verdiep nu eens echt voordat je jezelf volkomen voor schut zet.quote:10) Van het daadwerkelijk bestaande HIV virus krijg je AIDS. Tenzij je AIDS-remmers gebruikt natuurlijk.
Nee geld van bigpharma.quote:11) Klaarblijkelijk ben jij zelf niet zo goed geinformeerd, word je daar nou nooit boos van?
12) Professoren worden professoren door jarenlang wetenschappelijk onderzoek aan de universiteit. Dat wil zeggen, wetenschappelijke publicaties in vaktijdschriften meervoudig gerecenseerd door erkende, anonieme collega's. Geen wetenschapper die een collega onzin laat verspreiden en daarmee zijn jarenlange toewijding aan zijn vakgebied ten schande zal zetten.
Het vernield de mensheid.quote:HPV vaccinatie? Graag! Als vaccinatie tegen HPV dit virus net als het polio virus van deze aardbodem kan vegen en daarmee vrouwen van 10 tot 100 jaar het leven kan redden hoor je mij niet klagen.
Een wedervraag: Waarom heb jij zulke problemen met de media/farmaceutische industrie/regeringsbeleid?
Nou die T-cellen worden zoals je eerder hebt gelezen verstoord door aspirine he!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Echt? Wauw. Dus gebrek aan voedingsstoffen en bruin water maakt dat onze T cellen onze lichaamseigen cellen aan gaan vallen? Moeder Natuur was zeker wezen snoepen in de paddo tuin?
Grappig wel dat we nota bene in de 20e eeuw in de westerse wereld het ontstaan van het AIDS virus kunnen vinden. Dat terwijl wij sinds Pasteur in de 19e eeuw al het belang van hygiene kennen.
Maar lambiekje mag ons wel om de post domme schapen, kortzichtige mensen, domme boeren en racisten noemen? Bovendien mocht Lambiekje in het topic over inenting gewoon beweren dat het mooi was dat een jongen van 9 overleed door een inenting en stond daar bijna bij te springen van het juichen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben, kan ik als moderator zijnde natuurlijk niet toestaan dat je zulke dingen over iemands geestelijke gezondheid zegt.
@ zijn beledigingen aan ons adres: heb je eigenlijk gelijk in: ik tolereer iets te veel van hem omdat iedereen eigenlijk wel weet hoe hij in elkaar steekt. Misschien moet ik inderdaad ook wat vaker bij hem ingrijpen.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Maar lambiekje mag ons wel om de post domme schapen, kortzichtige mensen, domme boeren en racisten noemen? Bovendien mocht Lambiekje in het topic over inenting gewoon beweren dat het mooi was dat een jongen van 9 overleed door een inenting en stond daar bijna bij te springen van het juichen?
Nee !!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef ToT het volgende:
@ Waag-hals: Lambiekje heeft de overtuiging dat AIDS slechts een verzameling van verschillende kwalen is en dat het HIV-virus volkomen onschuldig is.
Alle symbptomen van AIDS zouden veroorzaakt worden door slechte voeding en een gebrek aan schoon drinkwater.
AIDS als ziekte op zich zou volgens hem niet bestaan.
AIDS bestaat niet en 10-15% van de mensen kan het niet krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....que? AIDS door medicijnen slikken? Hey volgens mij had ik die nog niet eerder gehoord van je.
Ik noem het racistisch dat we hier zo accepteren dat er zo massive veel negers misbruikt worden om het AIDS deceptie in leven te houden. We dumpen onze afgekeurde en en overtijdse medicijnen daar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Maar lambiekje mag ons wel om de post domme schapen, kortzichtige mensen, domme boeren en racisten noemen? Bovendien mocht Lambiekje in het topic over inenting gewoon beweren dat het mooi was dat een jongen van 9 overleed door een inenting en stond daar bijna bij te springen van het juichen?
Dat is mijn strekking altijd geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....que? AIDS door medicijnen slikken? Hey volgens mij had ik die nog niet eerder gehoord van je.
Oh handig.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is mijn strekking altijd geweest.
AIDS is op doctersrecept.
Kanker is door slecht voedsel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef arie_bc het volgende:
de vele redenaties die hij ter plekke omgooit/verzint om dingen in zijn wereldbeeld te laten passen, hij heeft er totaal geen moeite mee om de ene dag iets te beweren en de volgende dag iets te beweren wat er compleet haaks op staat.
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dure AIDSmedicijnen terwijl dat het probleem in Afrika niet is, gewoon ordinair ondervoeding. Als men daar nu gewoon schoonwater krijgt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is mijn strekking altijd geweest.
AIDS is op doctersrecept.
Kanker is door slecht voedsel.
Hoe kunnen we zelf bepalen of we dat hebben. Het is maar een mening van een doctor.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als jij morgen kanker krijgt, hoe ga je genezen?
HIV bestaat niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
AIDS bestaat niet en 10-15% van de mensen kan het niet krijgen.
Het is met AIDS een cirkel. Totale onwetendheidquote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef ToT het volgende:
Tja "medicatie" is gewoon een enorm breed begrip he. Dit zou een mooi centraal topic kunnen worden. Fluoride, AIDS, kanker....you name it.
Gooi het maar in deze doos en we zien wel waar we uit komen.
Misschien is het het proberen wel waard, om te kijken waar het naar toe gaat? Al die scherp afgebakende kleine onderwerpjes bloeden volgens mij heel snel dood of je krijgt steeds dezelfde dingen weer voor je kiezen omdat alles al besproken is.
Het probleem in Afrika is ondervoeding. Niet AIDS waar voor ze onzinnig medicijnen voor krijgen.quote:
abrikoos en appel pitten bijvoorbeeld. Broccoli is ook een aardige.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh handig.
Welk voedsel eet jij om te voorkomen dat je kanker krijgt?
je zei eerder dat aids komt door medicijnen en kanker door verkeerde voeding. Later zeg je dat aids komt door ondervoeding.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het probleem in Afrika is ondervoeding. Niet AIDS waar voor ze onzinnig medicijnen voor krijgen.
Ik sprak mezelf niet tegen.
Nee de Afrikanen zijn wel ziek maar dat is ondervoeding. Dat heeft niets met AIDS van doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef arie_bc het volgende:
[..]
je zei eerder dat aids komt door medicijnen en kanker door verkeerde voeding. Later zeg je dat aids komt door ondervoeding.
Hoe is dat NIET jezelf tegenspreken.
Dat programma heb ik nu toevallig ook eens gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe kunnen we zelf bepalen of we dat hebben. Het is maar een mening van een doctor.
Het boordelingsvermogen acht ik van behandeld arts matig.
B17 eten. En dan toch maar eens de doctoren benaderen die Food Matters hebben opgesteld. Voor een speciaal dieet. Ik heb nooit gezegd dat kanker niet bestaat in tegenstelling tot HIV.
Chemo zou ik sowieso niet doen. Daar is dekking maar 5%. + verstrekkende gevolgen voor andere zaken.
Zoals je gister kon zien was bij Medische missers. Ene middag was het goedaardige tumor, 90% voor totaal clean tot 10% overlevings kans met een kwaardaardige tumor bij de volgende bezoek. Foutje bedankt. Artsen zijn onbekwaam.
Dus in Afrika hebben ze AIDS-achtige symptomen door ondervoeding, terwijl we hier "echte" AIDS hebben wat niets anders is dan medicijnvergiftiging, en het HIV-virus is onschuldig?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de Afrikanen zijn wel ziek maar dat is ondervoeding. Dat heeft niets met AIDS van doen.
Wij willen graag dat ze AIDS hebben zodat ze onze rotzooi medicijnen nemen en dat we niets hoeven te doen aan het water en voedsel probleem.
Er is gewoonweg geen AIDS probleem. Nooit geweest waar ook te wereld. Er is geen epidemie. Punt
Het medicijnverkoop suggereert dat, maar dat betekent nog niet dat men ook daadwerkelijk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |