abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 22:49:52 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68056293
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef ToT het volgende:
@ Waag-hals: Lambiekje heeft de overtuiging dat AIDS slechts een verzameling van verschillende kwalen is en dat het HIV-virus volkomen onschuldig is.
Alle symbptomen van AIDS zouden veroorzaakt worden door slechte voeding en een gebrek aan schoon drinkwater.
AIDS als ziekte op zich zou volgens hem niet bestaan.
Nee !!

AIDS is een verzamelnaam voor 29 symptomen. Die elk individueel redelijk tot goed te behandelen zijn (mits op tijd er bij). Aandoeningen die overigens al eeuwen bestaan. Helft heeft niet eens wat van doen met immuun. Gewoon voor de joy hebben ze in 1993 een op de andere dag 10 tot 15 nieuwe ziektes aan de lijst toegevoegd. Zodat ook westerse vrouwen er ondervallen (zoals baarmoederhalskanker).

De enige manier om AIDS te krijgen is medicijnen slikken Precies zoals op de (Spaanse bijsluiter staat) Op een andere manier kan gewoonweg niet. Tegenwoordig is HIV niet eens meer nodig om toch AIDS bestempeld te worden. Gewoon lekker natte vinger werk met CD count. Of je hebt een te goed immuun dat heb je fijn IRIS.

10 tot 15% van de mensen kan sowieso niet eens AIDS krijgen. Zie de delta32

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 15-04-2009 22:59:28 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68056326
Ehhhh.....que? AIDS door medicijnen slikken? Hey volgens mij had ik die nog niet eerder gehoord van je.
pi_68056421
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Als jij morgen kanker krijgt, hoe ga je genezen?
pi_68056445
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef ToT het volgende:
Ehhhh.....que? AIDS door medicijnen slikken? Hey volgens mij had ik die nog niet eerder gehoord van je.
AIDS bestaat niet en 10-15% van de mensen kan het niet krijgen.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:55:28 #285
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_68056495
Zo te zien hangt dit ook weer met alles samen. Daardoor wordt het erg lastig om de discussie rond dit onderwerp een beetje af te bakenen.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:57:18 #286
52357 Lambiekje
pi_68056566
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Maar lambiekje mag ons wel om de post domme schapen, kortzichtige mensen, domme boeren en racisten noemen? Bovendien mocht Lambiekje in het topic over inenting gewoon beweren dat het mooi was dat een jongen van 9 overleed door een inenting en stond daar bijna bij te springen van het juichen?
Ik noem het racistisch dat we hier zo accepteren dat er zo massive veel negers misbruikt worden om het AIDS deceptie in leven te houden. We dumpen onze afgekeurde en en overtijdse medicijnen daar.
Vervolgens wordt er NIETS maar dan ook echt helemaal niets gedaan aan schoondrinkwater en ondervoeding. Laat we dat eerst eens op orde stellen.

Hoho. Ik heb gezegd dat ik het zonde van het jongetje vind maar het is mooi dat RIVM nu op de vingers wordt gekeken en dat er zware beschuldigingen aan het adres van vaccins zijn. Dat juich ik toe. Ben jij nou gek dat ik blij ben dat iemand dood is gegaan.

Als je tussen de regels doorgelezen zou hebben dan zou je weten dat ik juist voor de gezondheid ben. En niet voor dood en verderf waar artsen en bigpharma voor staan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:58:25 #287
52357 Lambiekje
pi_68056614
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef ToT het volgende:
Dat is mijn strekking altijd geweest.
AIDS is op doctersrecept.

Kanker is door slecht voedsel.
pi_68056632
Tja "medicatie" is gewoon een enorm breed begrip he. Dit zou een mooi centraal topic kunnen worden. Fluoride, AIDS, kanker....you name it.
Gooi het maar in deze doos en we zien wel waar we uit komen.

Misschien is het het proberen wel waard, om te kijken waar het naar toe gaat? Al die scherp afgebakende kleine onderwerpjes bloeden volgens mij heel snel dood of je krijgt steeds dezelfde dingen weer voor je kiezen omdat alles al besproken is.
pi_68056644
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh handig.

Welk voedsel eet jij om te voorkomen dat je kanker krijgt?
pi_68056707
En Lambiekje als je toch kanker blijkt te krijgen wat zijn dan de consequenties voor je theorie?
pi_68056839
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef arie_bc het volgende:

de vele redenaties die hij ter plekke omgooit/verzint om dingen in zijn wereldbeeld te laten passen, hij heeft er totaal geen moeite mee om de ene dag iets te beweren en de volgende dag iets te beweren wat er compleet haaks op staat.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dure AIDSmedicijnen terwijl dat het probleem in Afrika niet is, gewoon ordinair ondervoeding. Als men daar nu gewoon schoonwater krijgt.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:

woensdag 15 april 2009 @ 23:05:49 #292
52357 Lambiekje
pi_68056884
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als jij morgen kanker krijgt, hoe ga je genezen?
Hoe kunnen we zelf bepalen of we dat hebben. Het is maar een mening van een doctor.
Het boordelingsvermogen acht ik van behandeld arts matig.

B17 eten. En dan toch maar eens de doctoren benaderen die Food Matters hebben opgesteld. Voor een speciaal dieet. Ik heb nooit gezegd dat kanker niet bestaat in tegenstelling tot HIV.
Chemo zou ik sowieso niet doen. Daar is dekking maar 5%. + verstrekkende gevolgen voor andere zaken.

Zoals je gister kon zien was bij Medische missers. Ene middag was het goedaardige tumor, 90% voor totaal clean tot 10% overlevings kans met een kwaardaardige tumor bij de volgende bezoek. Foutje bedankt. Artsen zijn onbekwaam.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:06:43 #293
52357 Lambiekje
pi_68056907
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

AIDS bestaat niet en 10-15% van de mensen kan het niet krijgen.
HIV bestaat niet.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:07:34 #294
52357 Lambiekje
pi_68056934
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef ToT het volgende:
Tja "medicatie" is gewoon een enorm breed begrip he. Dit zou een mooi centraal topic kunnen worden. Fluoride, AIDS, kanker....you name it.
Gooi het maar in deze doos en we zien wel waar we uit komen.

Misschien is het het proberen wel waard, om te kijken waar het naar toe gaat? Al die scherp afgebakende kleine onderwerpjes bloeden volgens mij heel snel dood of je krijgt steeds dezelfde dingen weer voor je kiezen omdat alles al besproken is.
Het is met AIDS een cirkel. Totale onwetendheid
  woensdag 15 april 2009 @ 23:09:43 #295
52357 Lambiekje
pi_68057001
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het probleem in Afrika is ondervoeding. Niet AIDS waar voor ze onzinnig medicijnen voor krijgen.
Ik sprak mezelf niet tegen.

Westers AIDS is iets compleet anders dan Afrikaans AIDS.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:12:44 #296
52357 Lambiekje
pi_68057096
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh handig.

Welk voedsel eet jij om te voorkomen dat je kanker krijgt?
abrikoos en appel pitten bijvoorbeeld. Broccoli is ook een aardige.
Gaat om blauwzuur. Het is dus een leugen dat het giftig is. Ja giftig voor de tumor.

Er is structureel Vit B17 uit ons voedsel weggelaten om kanker te laten floreren.
pi_68057110
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het probleem in Afrika is ondervoeding. Niet AIDS waar voor ze onzinnig medicijnen voor krijgen.
Ik sprak mezelf niet tegen.
je zei eerder dat aids komt door medicijnen en kanker door verkeerde voeding. Later zeg je dat aids komt door ondervoeding.

Hoe is dat NIET jezelf tegenspreken.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:16:32 #298
52357 Lambiekje
pi_68057265
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef arie_bc het volgende:

[..]

je zei eerder dat aids komt door medicijnen en kanker door verkeerde voeding. Later zeg je dat aids komt door ondervoeding.

Hoe is dat NIET jezelf tegenspreken.
Nee de Afrikanen zijn wel ziek maar dat is ondervoeding. Dat heeft niets met AIDS van doen.
Wij willen graag dat ze AIDS hebben zodat ze onze rotzooi medicijnen nemen en dat we niets hoeven te doen aan het water en voedsel probleem.

Er is gewoonweg geen AIDS probleem. Nooit geweest waar ook te wereld. Er is geen epidemie. Punt
Het medicijnverkoop suggereert dat, maar dat betekent nog niet dat men ook daadwerkelijk heeft.
pi_68057268
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kunnen we zelf bepalen of we dat hebben. Het is maar een mening van een doctor.
Het boordelingsvermogen acht ik van behandeld arts matig.

B17 eten. En dan toch maar eens de doctoren benaderen die Food Matters hebben opgesteld. Voor een speciaal dieet. Ik heb nooit gezegd dat kanker niet bestaat in tegenstelling tot HIV.
Chemo zou ik sowieso niet doen. Daar is dekking maar 5%. + verstrekkende gevolgen voor andere zaken.

Zoals je gister kon zien was bij Medische missers. Ene middag was het goedaardige tumor, 90% voor totaal clean tot 10% overlevings kans met een kwaardaardige tumor bij de volgende bezoek. Foutje bedankt. Artsen zijn onbekwaam.
Dat programma heb ik nu toevallig ook eens gezien.
En het ging er niet om dat er een medische misser was.
Het ging er om dat het in eerste instantie een goedaardige tumor leek, zoals het merendeel van de hersentumoren.
Het bleek bij verwijdering en na onderzoek echter kwaadaardig te zijn...

Daar kan een arts niets aan doen...
Wel was de communicatie slecht verlopen... en dat was het onderwerp...

Zoals wel vaker sleur je nieuws er weer met de haren bij...
pi_68057356
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de Afrikanen zijn wel ziek maar dat is ondervoeding. Dat heeft niets met AIDS van doen.
Wij willen graag dat ze AIDS hebben zodat ze onze rotzooi medicijnen nemen en dat we niets hoeven te doen aan het water en voedsel probleem.

Er is gewoonweg geen AIDS probleem. Nooit geweest waar ook te wereld. Er is geen epidemie. Punt
Het medicijnverkoop suggereert dat, maar dat betekent nog niet dat men ook daadwerkelijk heeft.
Dus in Afrika hebben ze AIDS-achtige symptomen door ondervoeding, terwijl we hier "echte" AIDS hebben wat niets anders is dan medicijnvergiftiging, en het HIV-virus is onschuldig?

Dus ondervoeding is nep-AIDS en medicijnbijwerkingen is echte AIDS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')