Ja ik héb dus een vaste plek. In een boek, daar passen ticketservicekaartjes wél in, maar dit kreng niet, en heb ik 'm dus (blijkbaar) terug in de enveloppe gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef frame-saw het volgende:
Jezus, dat is kut Lienelien. Ook wel heel stom dat ze niet gewoon je kaartje blokkeren en een nieuwe opsturen. Ik hoop dat je hem nog vindt, voortaan gewoon een vaste plek voor je kaartjes nemen
Als je Lowlands zo ziet kan je inderdaad beter thuisblijven.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hm, een weekend in een tentje zitten, vies worden en patat eten lijkt me niks. Maar misschien ga ik wel voor de Prodigy.
Ik heb gehoord dat er amper douchejes zijn...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je Lowlands zo ziet kan je inderdaad beter thuisblijven.
Ik heb gehoord dat jij kwa herseninhoud wat minder bedeeld bent...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er amper douchejes zijn...
Vies worden bepaal je zelf, het is echt niet zo dat het één grote modderpoel is (behalve met extreem veel regen).quote:Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Radiohead komt.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Okee, ik ben overtuigd. Ik ga!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja niemand die naar Lowlands gaat wil douchen. Vroeger waren er veel douches maar die werden zo weinig gebruikt dat ze tegenwoordig veel minder douches hebben.
quote:
Ze hebben in ieder geval de watertoevoer afgeknepen, want van water word je schoon.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja niemand die naar Lowlands gaat wil douchen. Vroeger waren er veel douches maar die werden zo weinig gebruikt dat ze tegenwoordig veel minder douches hebben.
Loempia'squote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En er is zóveel meer te eten dan patat, alles wat je wil is er wel te krijgen.
Ja het zou fucking mooi zijn, en van mij mag Promo ook wel weer langskomen. Die gast draaide zo lekker alleen ik weet er niet zo veel meer vanquote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef icebliss het volgende:
Mental Theo en Charly Lownoise, dat zou echt briljant zijn. Maar dan niet in dat stinkende hok achteraf aub.
De X-ray bedoel je? Dat is inderdaad een stinkend zweethok. Maar wel altijd feestquote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef icebliss het volgende:
Mental Theo en Charly Lownoise, dat zou echt briljant zijn. Maar dan niet in dat stinkende hok achteraf aub.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef BlackRebel het volgende:
het wordt goed weer
Nou, dat zou wel fijn zijn. Het was deze keer écht koudquote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
als het s nachts maar warmer is dan afgelopen jaar!
Had nergens last van in m'n caravanquote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
als het s nachts maar warmer is dan afgelopen jaar!
quote:Geachte klant,
We hebben uw bestelling aangepast en uw 1 kaart(en) bij de organisatie voor annulering ingediend.
We vragen u nog wat geduld te hebben tot we de definitieve overschrijving kunnen uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
Eventim NL
Klantenservice
Fight like Apes en Florence and the Machinequote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef portie het volgende:
geruchten ? Ze staan iig op Pukkelpop
Manic Street Preachers, Florence and the Machine en Fight Like Ape
Nou inderdaad, vooral de eerste nacht was niet te harden. En dan 's ochtends weer je tent uit drijven van de hitte omdat de zon fel erop staatquote:Op donderdag 9 april 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat zou wel fijn zijn. Het was deze keer écht koud
Daar kom je weer heel goed mee wegquote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel lief![]()
Nu kan ik dus gewoon een nieuw kaartje bestellen
Bellen heeft geholpen dusquote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef lienelien het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bellen heeft geholpen dus![]()
Snel een nieuwe bestellen hè, voordat ze op zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja... een beetje service mag wat kostenquote:
Of vorig jaar in de Bravo:quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Aaah een nachtje EHBO doenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah een nachtje EHBO doenWaar is die tijd gebleven
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"quote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of vorig jaar in de Bravo:
Aankondiger: "Wel genoeg water drinken hè en geen alcohol want daarvan droog je uit (blabla)"
Publiek: " Boooooeeeehh"
Aankondiger "NOU GA DAN MAAR LEKKER DOOD ALLEMAAL!!!"
Was dat niet de festivalorganisator zelf?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was dat niet de festivalorganisator zelf?
Ik ook hoor, vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg gingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"
Dit zegt echt meer over jullie dan over mijquote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg ging
Het was ook voor het eerst in lange tijd dat het zó ontzettend koud was 's nachts hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:17 schreef icebliss het volgende:
Hm, die 'tips' heb ik niet gelezen. Maar ik trek altijd mijn turkenvest (aldus mijn vrienden) aan als het kouder aan het worden is. Lekker warm + een capuchon waarmee ik de badass uit kan hangen.
Ja, het gaat ook over 's nachts..en inderdaad, zodra je stilstaat/zit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
koud op lowlands? Ik heb ehet eerlijk gezegd mnaar 2 keer koud gehad op lowlands. Dat was tijdens M.I.3 en tijdens Star Wars 3 .. maja.. stil zitten voor de bios om 12:00 snahts is dan ook geen goed idee.
nee echt koud was het op Pinkpop 2001 ...
mijn haar komt wel een stuk over mn schouders, en toch heb ik liggen bevriezen in mn tentje vorig jaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:55 schreef vogelkooi het volgende:
Het zit gewoon tussen je oren die kou, als je lang haar hebt dan heb je daar geen last van. Houd de kou tegen om een of andere reden.
Roskilde is ook een enorm schoon festival.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik geloof dat Lowlands één van Europa's schoonste festivals is .... althans.. kijk eens naar download/leeds/roskilde/etc.
Dat was in de Bravo voor The Opposites.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.
Voor N*E*R*D ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat was in de Bravo voor The Opposites.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef Hpzone het volgende:
Juist. Op een festival gaan roepen dat je niet teveel mag drinken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt heel naar gedroomd![]()
Ik was dus op Lowlands en we hadden een gigantische tent met televisie en echte bedden. Maar mijn LL-buddy had geen zin om het terrein op te gaan en wilde de hele dag televisie kijken. En het was echt ineens zondag-middag, 4 uur en toen zouden we eindelijk het terrein op gaan. En toen werd ik wakker.
Het was trouwens wel normaal om zulke tenten te hebben want ik struikelde nog over een scheerlijn van een badkamer toen ik midden in de nacht naar het toiletgebouw ging
Ik weet het niet. Dromen zijn sowieso raar, ik kon ook wel in mijn eentje naar het terreinquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
![]()
Kon je die badkamer dan niet gebruiken.
mwah echt warm is het al jaren niet meer, ik weet nog bijvoorbeeld de editie van 2001, toen was het 's nachts ook gewoon bijna 20 graden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was ook voor het eerst in lange tijd dat het zó ontzettend koud was 's nachts hoor
Ik wil wel vanaf Schagen meerijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef RedGuy het volgende:
¤ 350 excl. 6 %.
Voor 52 zitplaatsen, en die krijg ik hier in Den Helder wel vol.
Gemiddeld rond de ¤ 7 p.p.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef RedGuy het volgende:
Trouwens, een touringcar huren om je groep op donderdag naar Biddinghuizen te vervoeren is echt belachelijk goedkoop..
Ja het zou een beetje dom zijn om via Schagen te rijden, maar je kan altijd de trein naar Den Helder nemen, ik wil vertrekken vanaf het station.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil wel vanaf Schagen meerijden
Ze zouden om 06:00 al kunnen rijden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben wij ook weleens gedaan, erg makkelijk ja. Maar tegenwoordig gaan we zo vroeg op donderdag dat een touringcar alleen maar onhandig is
Pinkpop 2001quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
koud op lowlands? Ik heb ehet eerlijk gezegd mnaar 2 keer koud gehad op lowlands. Dat was tijdens M.I.3 en tijdens Star Wars 3 .. maja.. stil zitten voor de bios om 12:00 snahts is dan ook geen goed idee.
nee echt koud was het op Pinkpop 2001 ...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt heel naar gedroomd![]()
Ik was dus op Lowlands en we hadden een gigantische tent met televisie en echte bedden. Maar mijn LL-buddy had geen zin om het terrein op te gaan en wilde de hele dag televisie kijken. En het was echt ineens zondag-middag, 4 uur en toen zouden we eindelijk het terrein op gaan. En toen werd ik wakker.
Het was trouwens wel normaal om zulke tenten te hebben want ik struikelde nog over een scheerlijn van een badkamer toen ik midden in de nacht naar het toiletgebouw ging
maar metr de touringcar op de dijk afgezet worden is niet echt handig....quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar metr de touringcar op de dijk afgezet worden is niet echt handig....
de pendelbussen worden gelost in die bussluizen. Vlak bij de ingang. Die gaan pas open in de middag als de ingang open gaat. Als je vroeg komt. zeg 10 uur dan moet je altijd eerst in de rij op de dijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is toch gewoon hetzelfde als je met de trein naar Lelystad gaat en met de pendelbussen naar de dijk rijdt?
Dus wanneer je om 08:00 aankomt moet je alsnog een flink stukje lopen naar de dijk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pendelbussen worden gelost in die bussluizen. Vlak bij de ingang. Die gaan pas open in de middag als de ingang open gaat. Als je vroeg komt. zeg 10 uur dan moet je altijd eerst in de rij op de dijk.
ja of de touringcar de dijk op laten rijden, uitstappen en de bus op de dijk om laten keren.......... maar heel makkelijk is dat niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dus wanneer je om 08:00 aankomt moet je alsnog een flink stukje lopen naar de dijk?
Oh nou dan bespreek ik dat wel met die chauffeur, hopelijk ziet hij of zij er een uitdaging in!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja of de touringcar de dijk op laten rijden, uitstappen en de bus op de dijk om laten keren.......... maar heel makkelijk is dat niet.
Wij hebben namelijk destijds hetzelfde aan de hand gehad. Gelukkig hadden wij een chauffeur die de humor van keren op die dijk wel inzag
Zo droomde ik vorige week nog dat ik op de Lowlands vrijdagochtend thuis wakkerwerd, en alles nog moest regelen enzo. Grote paniek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kunnen we Lowlands dromen niet gaan verzamelen in de OP ofzo. Er hebben nu al meerdere mensen over Lowlands gedroomd.
Ik ga vanaf Schagen, Utrecht of Zwolle, dus dat weet ik waarschijnlijk pas een dag van tevorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja het zou een beetje dom zijn om via Schagen te rijden, maar je kan altijd de trein naar Den Helder nemen, ik wil vertrekken vanaf het station..
Omdat die al volgeboekt is het Lowlands weekend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom kondigen ze niet gewoon aan dat Pendulum komt?![]()
![]()
![]()
Frequency!quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:19 schreef chansadres het volgende:
Mij is ten oren gekomen dat Radiohead NIET op Lowlands zal spelen. Hun enige open datum zal waarschijnlijk worden ingevuld door een festival in Oostenrijk...
Subways it is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:50 schreef brother52 het volgende:
Zij is van the Subways toch?
Basmeisjes
Onze bus is veel gezelliger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga vanaf Schagen, Utrecht of Zwolle, dus dat weet ik waarschijnlijk pas een dag van tevorenZwolle - 't Harde is sowieso goedkoper dan Schagen - Den Helder (en sneller
)
Er is een groot verschil tussen "niet warm" en "steenkoud" hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah echt warm is het al jaren niet meer, ik weet nog bijvoorbeeld de editie van 2001, toen was het 's nachts ook gewoon bijna 20 graden.
Ik geloof je graag hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Onze bus is veel gezelliger.
D_A kan vertellen hoe gezellig mensen uit Den Helder zijn..
hahah ja. dat zal wel net zo netjes zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
Lienelien heeft dus straks uiteindelijk 20 euro service kosten gemaaktdaarvoor kan vast wel iemand van de organisatie je tent komen opzetten
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah ja. dat zal wel net zo netjes zijn![]()
![]()
Daarom ben ik verhuist naar A'dam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
D_A kan vertellen hoe gezellig mensen uit Den Helder zijn..
Gek...ik heb niets gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vorig jaar is mijn tentje opgezet voor ¤4,15 servicekosten en een lieve blik
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
D_A mag ik dat een-na-laatst plaatje gebruiken als achtergrond op me laptop?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
D_A mag ik dat een-na-laatst plaatje gebruiken als achtergrond op me laptop?
waarschijnlijk was de 4,15 nog geen eens nodig of niet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vorig jaar is mijn tentje opgezet voor ¤4,15 servicekosten en een lieve blik
iddquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
waarschijnlijk was de 4,15 nog geen eens nodig of niet?
Ik heb Maj lief aangekeken, als zij jou vervolgens aan het werk heeft gezet is dat niet mijn schuldquote:
de decorstukken van Justicequote:Op zaterdag 11 april 2009 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog twee van Justice.
Ja gewoon lege versterkers en lampjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de decorstukken van Justiceals je ze van achteren ziet valt het weer tegen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja gewoon lege versterkers en lampjes
Nou, het ging zo snel dat ik gewoon niet weet wie 'm opgezet heeftquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb Maj lief aangekeken, als zij jou vervolgens aan het werk heeft gezet is dat niet mijn schuld![]()
+ het opzetten van mijn tentje gaat zo mogelijk nog sneller dan zo'n stom rond uitgooi-dinges
je net nog ff gekeken echt superquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
De nieuwe tomatenhoofd al gezien op de website? zo geniaal.
I hou ook van mijn tentjequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het ging zo snel dat ik gewoon niet weet wie 'm opgezet heeft
Ik vond het echt een megading, die tent van jou. Trek, *plop* en hij stond
ok vertel waar haal je dat ding?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
I hou ook van mijn tentje![]()
Gaat al 3x lowlands en 1xSziget mee, en dat voor ¤20
kan altijd beterquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Present, AM en The prodigy, beter kan het nu al bijna niet
21 Augustus staat Royksopp in Trondheim op de planken dus ik acht de kans niet heel groot dat ze op LL staan. Het is geen wereldreis vanaf daar maarja, je weet hoe dat gaat.quote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef MadGuy het volgende:
Na geweldige optredens van Fever Ray en Röyksopp op Motel Mozaïque, hoop ik nu stiekem ook op deze twee, hoewel ik ze al gezien heb. Fever ray kan ik denk ik wel vergeten, maar wie weet. Dan wel in een intieme setting graag!
Ik hoop toch op Röyksopp, verwacht het eigenlijk wel hehequote:Op zondag 12 april 2009 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
21 Augustus staat Royksopp in Trondheim op de planken dus ik acht de kans niet heel groot dat ze op LL staan. Het is geen wereldreis vanaf daar maarja, je weet hoe dat gaat.
Gelukkig zie ik ze op Werchter
een zooi!quote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef Tourniquet het volgende:
Rapid_Razor_Bob: Een primeurtje, speciaal voor de Lowlands Twitter followers: komende woensdag tussen 7.30-8.00u een zooi nieuwe muzieknamen bij Giel op 3FM!
Daar hoop ik dan ook maar op.quote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef RedGuy het volgende:
Nou daar lijkt me Maxïmo Park sowieso bij zitten.
Jajaja! Maar hopelijk ook dingen die ik tof vind en nog nooit live heb gezienquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef RedGuy het volgende:
Lijkt me niet nee....quote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Snoop Dogg zou leuk zijn! Maar dat zal niet gebeuren ben ik bang.
Dave Clarke vorige week op time-warpquote:Op maandag 13 april 2009 13:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mr.Oizo wil ik ook wel zien, net als de Bloody Beetroots, Pryda en Dave Clarke.
Hij staat op Pukkelpop, dus vlakbij en hij kan in één keer doorquote:
joahquote:Op maandag 13 april 2009 12:14 schreef RedGuy het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
De nieuwe tomatenhoofd al gezien op de website? zo geniaal.
die heb ik live gezien, maar daar was echt geen zak aanquote:Op maandag 13 april 2009 12:51 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Snoop Dogg zou leuk zijn! Maar dat zal niet gebeuren ben ik bang.
In NL issie ook te stoned.quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
die heb ik live gezien, maar daar was echt geen zak aan
maar ja, het is dan ook niet mijn 'muziek'
edit:quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:30 schreef conobram het volgende:
Er komen 12 nieuwe namen volgens de 3FM site
bij 3FM zijn ze ook een beetje van slagquote:
quote:12 nieuwe Lowlands namen bij Giel
(14-04-09) - Kan je niet wachten tot de tenten weer gehesen gaan worden op het Lowlandsterrein? Luister dan dinsdagochtend naar Giel voor de nieuwe namen in de line-up.
Eric van Eerdenburg, Lowlands bobo van het eerste uur, komt dinsdagochtend langs in de 3FM studio bij Giel om weer een tipje van de sluier op te lichten. Michiel Veenstra kreeg eerder al een voorproefje van al het moois wat komen gaat.
Nirvana?????? VET bruut!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:26 schreef vogelkooi het volgende:
Zullen wel namen zijn van legendariche bands zoals prince, nirvana, led zeplin the troggs en niet vergeten Kees van Hondt .
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:57 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nirvana?????? VET bruut!!Ik hoop ZO ERG dat het echt is!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:57 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nirvana?????? VET bruut!!Ik hoop ZO ERG dat het echt is!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:39 schreef Hpzone het volgende:
Ja, dan klap ik hem hoor.
Whehehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Idd, dan wijs je 'm even op het Verboden te Crowdsurfen-bord en zeg 'm "Hey, heb jij een gaatje in je hoofd, ofzo?!?!"
quote:Geachte klant,
Wij hebben onze boekhouding vandaag de opdracht gegeven het verschuldigde bedrag van ¤ 152,00 aan u over te schrijven.
Wij verzoeken u nog enkele dagen geduld te hebben tot het geld op uw bank- of girorekening is bijgeschreven.
Voor vragen kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@eventim.nl.
Met vriendelijke groet,
Eventim NL
Klantenservice
Jij was het toch kwijt en nou krijg je je geld terug en een nieuw kaartje?!!?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon ook mijn servicekosten én verzendkosten terug![]()
Eventim is liev![]()
En m'n nieuwe kaartje is vandaag verzonden las ik net
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag vandaag een heel lief meisje die zat achter de balie bij de AH. ze had een LL2008 bandje dus ik zo vragen heb je je kaartje al zei zo : ''ja heb hem gekocht met vroegevogel actie, ga jij ook?''
Ik zo ''ja ik heb die kaartjes ook allang hoor, en als je nog en tent nodig hebt dan roep je maar, er is altijd nog een plekje vrij''.
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij was het toch kwijt en nou krijg je je geld terug en een nieuw kaartje?!!?
Kloptquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Toad het volgende:
Mooi zo lienelien.![]()
Het is ook altijd wat met jou en Lowlandskaartjes, of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zag vandaag een heel lief meisje die zat achter de balie bij de AH. ze had een LL2008 bandje dus ik zo vragen heb je je kaartje al zei zo : ''ja heb hem gekocht met vroegevogel actie, ga jij ook?''
Ik zo ''ja ik heb die kaartjes ook allang hoor, en als je nog en tent nodig hebt dan roep je maar, er is altijd nog een plekje vrij''.
Greenday kan je vergeten die doen een stadion tour en staan op geen enkel festival.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Martijn_16 het volgende:
http://www.myspace.com/theaggrolites
Zij bevestigen zichzelf. En misschien staat Green Day wel op Lowlands die beginnen in Juli ook aan een wereldtournee, zou wel leuk zijn
ja hehequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef super-muffin het volgende:
Dat nieuwe kaartje heb je toch wel moeten kopen neem ik aan?Anders heb je zeker mazzel gehad.
Balenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Greenday kan je vergeten die doen een stadion tour en staan op geen enkel festival.
Goeie actie van Eventim, volgend jaar zijn de servicekosten natuurlijk ¤15,- in verband met hogere kosten voor de administratiequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon ook mijn servicekosten én verzendkosten terug![]()
Eventim is liev![]()
En m'n nieuwe kaartje is vandaag verzonden las ik net
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Goeie actie van Eventim, volgend jaar zijn de servicekosten natuurlijk ¤15,- in verband met hogere kosten voor de administratie
Nice!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef conobram het volgende:
Moderat komt volgens hun myspace: http://www.myspace.com/moderat
Ze moest wel giechelen, en gaf een knipoog.quote:
De radio staat aanquote:
The Gaslamp Killer, Hank III and Assjack, Collie Buddz & The New Kingston Band, The Aggrolitesquote:Op woensdag 15 april 2009 07:47 schreef RedGuy het volgende:
Nou: Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Fall Out Boy, Kasabian, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, Calexico, en de rest hoorde ik niet goed..
Als ie maar niet gelijk met The Prodigy staat.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:15 schreef Apfelsaft het volgende:
En Speedy J natuurlijk voor de nachtelijke techno
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 07:49 schreef conobram het volgende:
Collie Buddz & The New Kingston Band
Denk niet dat The Prodigy 's nachts is eigenlijk. Vind ik meer iets voor einde van de avond. Maar het is inderdaad te hopen dat ze niet tegelijk spelenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Als ie maar niet gelijk met The Prodigy staat.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef frame-saw het volgende:
(en desnoods verkoop ik mijn kaartje voor 300 euro).
Nee, Prodigy zal wel een afsluiter zijn, in de Alpha, maar grote kans dat ze er een grote dancenaam tegenover zetten n de Bravo, dus maakt Speedy J een goede kans.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:03 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Denk niet dat The Prodigy 's nachts is eigenlijk. Vind ik meer iets voor einde van de avond. Maar het is inderdaad te hopen dat ze niet tegelijk spelen
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:27 schreef frame-saw het volgende:
Ehm, ik weet niet wat ik met die line-up moetSpannend is het nog niet te noemen, voor dusver vond ik de eerste paar namen nog het leukste. Nu zijn er allemaal bands die ik op zich wel wil zien maar niet dat ik denk: OMG. En ja dat had ik vorig jaar wel heel vroeg
![]()
Tijdens, ongeveer in de buurt van het Pinkpop weekend zal wel een lading los gelaten worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Waar blijven de grote namen ??
Deze namen doen me helemaal niks..
Er zijn nu al meer namen bekend als in afgelopen jaren rond deze tijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:52 schreef Irien het volgende:
Jaaa Lily Allenen Calexico
![]()
Maareuh, ik vind dat ze vrij traag zijn met toevoegen nieuwe namen.
Ik dacht, daar gaan die servicekosten naar toe, maar nee.quote:Win je eigen PiccoLLow!
Je kent het wel: na een lange trein- of autoreis sta je ein-de-lijk in Biddinghuizen. Zonnetje op je bol, slippertjes vast aan, maar ook met een berg bagage waar de gemiddelde Sherpa bang van wordt...
Redding is nabij! De Converse PiccoLLow comes to the rescue en sleept al jouw spullen van de entree, de brug over naar de camping. En als je hem heel lief aankijkt, helpt hij ook nog mee je tentje opbouwen. Zo hou je dus je rug heel en je schoenen schoon! Voor de zekerheid krijg je er ook ook nog eens een spiksplinternieuw setje Chuck Taylor All Stars bij!
Deze überluxe service is alleen maar te winnen. What to do? Stuur voor 30 april een foto van jouw meest memorabele festivalmoment naar converse@lowlands.nl! Natuurlijk zijn we ook heel benieuwd waarom dit zo'n speciaal, bijzonder en nooit te vergeten moment is.
Laat die inzendingen maar komen en wie weet begin jij Lowlands dit jaar op de meest ontspannen manier ever.
Calvin Harris zou een zeer goede toevoeging zijn idd.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik neem wel aan dat Dizzee met een nieuw album komt? Op dat oude album hoeft ie echt niet meer te teren. En hij neemt Calvin Harris maar even mee
De mensen van Eventim krijgen vast een prima kerstpakket en een extra rondje vakantiegeldquote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Breuls het volgende:
Servicekosten zijn voor het ticketbedrijf, niet voor het festival.
Ik heb de mp3 van dizzee op lowlands en die duurt 50 minutenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef BlackRebel het volgende:
Leuke toevoegingen, op deze manier kan ik me wel een weekendje vermakenIk hoop alleen dat Dizzee deze keer langer dan 20 minuten op het podium blijft.
Nou, als dat zijn optreden van 2004 is zit je dus een half uur naar een lege tent te luisterenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ik heb de mp3 van dizzee op lowlands en die duurt 50 minuten
Kasabian was 2 jaar geleden ook echt vet. Heb er helaas maar iets van 20 minuten van het optreden gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:12 schreef icebliss het volgende:
Hmm, Kasabian. Hopelijk zorgen die er niet voor dat er weer een shitload aan Engelsen komt die het kalk van de toiletgebouwen afsnuiven..
The Beatles, Rolling Stones, Nirvana, Bob Dylan, Coldplay, U2, dat zijn de grote namen!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef RedGuy het volgende:
Blijft leuk dat mensen blijven zeiken om grote namen, terwijl er al best grote namen geboekt zijn.
Wat voor grote namen dan? Denk dat we al 2 headliners hebben en er niet veel meer grote namen bijkomen.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Waar blijven de grote namen ??
Deze namen doen me helemaal niks..
Jason Mraz, Noisia, Black Sun Empire, een of meerdere Hardcore DJ's, en wat lekkere beukende Metal (Opeth is natuurlijk ook al goedquote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wat voor grote namen dan? Denk dat we al 2 headliners hebben en er niet veel meer grote namen bijkomen.
De euro is in waarde gestegen waardoor het voor engelse minder aantrekkelijk word om richting het vaste land te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:12 schreef icebliss het volgende:
Hmm, Kasabian. Hopelijk zorgen die er niet voor dat er weer een shitload aan Engelsen komt die het kalk van de toiletgebouwen afsnuiven..
Dat kun je vergeten.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Enige grote naam die ik nog zou willen zien is Daft Punk.
Je roept waar blijven de grote namen en dan kom je zelf met Jason Mraz en wat Drum & Bass dj's...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Jason Mraz, Noisia, Black Sun Empire, een of meerdere Hardcore DJ's, en wat lekkere beukende Metal (Opeth is natuurlijk ook al goed) mag van mij best nog wel aan de Line-up worden toegevoegt !
ow en wat Uptempo Ska !!
Ja was ook niet serieus.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten.
Ze komen volgend jaar pas met een tour, in Azië.
Ik geef daar mee aan dat er voor mij nog niks boeiend tussen zit, behalve The Prodigy en Opethquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je roept waar blijven de grote namen en dan kom je zelf met Jason Mraz en wat Drum & Bass dj's...
The Prodigy, Artic Monkeys, Basement Jaxx, Bloc Party en zelfs Fall Out Boy zijn al veel groter dan de namen die je noemt.
Er zullen vast nog genoeg leuke bands en DJ's bijkomen, huidige programma is denk ik nog geen 30% van het totale programma.
Hey joh, dan ga je toch niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik geef daar mee aan dat er voor mij nog niks boeiend tussen zit, behalve The Prodigy en Opeth
Maar The Offspring en Limp Bizkit mogen van mij ook komen hoor
En Rammstein lijkt me ook wel leuk, alleen zijn ze rond die tijd nog niet aan het touren..
Tuurlijk ga ik ook bands ontdekken op LL, standaard !!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hey joh, dan ga je toch niet..
Je moet ook juist bands gaan ontdekken op Lowlands, dat is het leukste!
AC doet maar 1 festival in europa deze zomer...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Meneer_Aart het volgende:
Waar blijven Fleet Foxes en Animal Collective?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik geef weinig om grote namen. Als je echt grote namen wil kan je beter naar Pinkpop gaan volgens mij.
Enige grote naam die ik nog zou willen zien is Daft Punk.
Twee headliners?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wat voor grote namen dan? Denk dat we al 2 headliners hebben en er niet veel meer grote namen bijkomen.
Ze doen Glastonbury, Melt! en Dour festival dus dat zijn er al inmiddels 3quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
AC doet maar 1 festival in europa deze zomer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |