inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bellen heeft geholpen dus![]()
Snel een nieuwe bestellen hè, voordat ze op zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel lief![]()
Nu kan ik dus gewoon een nieuw kaartje bestellen
Tja... een beetje service mag wat kostenquote:
Of vorig jaar in de Bravo:quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Aaah een nachtje EHBO doenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah een nachtje EHBO doenWaar is die tijd gebleven
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"quote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of vorig jaar in de Bravo:
Aankondiger: "Wel genoeg water drinken hè en geen alcohol want daarvan droog je uit (blabla)"
Publiek: " Boooooeeeehh"
Aankondiger "NOU GA DAN MAAR LEKKER DOOD ALLEMAAL!!!"
Was dat niet de festivalorganisator zelf?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was dat niet de festivalorganisator zelf?
Ik ook hoor, vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg gingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"
Dit zegt echt meer over jullie dan over mijquote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg ging
Het was ook voor het eerst in lange tijd dat het zó ontzettend koud was 's nachts hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:17 schreef icebliss het volgende:
Hm, die 'tips' heb ik niet gelezen. Maar ik trek altijd mijn turkenvest (aldus mijn vrienden) aan als het kouder aan het worden is. Lekker warm + een capuchon waarmee ik de badass uit kan hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |