inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bellen heeft geholpen dus![]()
Snel een nieuwe bestellen hè, voordat ze op zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel lief![]()
Nu kan ik dus gewoon een nieuw kaartje bestellen
Tja... een beetje service mag wat kostenquote:
Of vorig jaar in de Bravo:quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef kciR het volgende:
Ik zal ook niet snel vergeten dat er toen op die schermen een bericht stond dat het 's nachts koud zou worden en dat je maar dicht tegen iemand aan moest gaan liggen om warm te blijven, of genoeg moest drinken, dan zou je het niet voelen
Aaah een nachtje EHBO doenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah een nachtje EHBO doenWaar is die tijd gebleven
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"quote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, er stond juist dat je op moest passen omdat je door de alcohol NIET voelt dat het zo koud is.
Ik heb een nachtje op de EHBO gezeten en VEEL mensen onderkoeld zien binnenkomen dankzij dat effect. Geen pretje
quote:
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Of vorig jaar in de Bravo:
Aankondiger: "Wel genoeg water drinken hè en geen alcohol want daarvan droog je uit (blabla)"
Publiek: " Boooooeeeehh"
Aankondiger "NOU GA DAN MAAR LEKKER DOOD ALLEMAAL!!!"
Was dat niet de festivalorganisator zelf?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was dat niet de festivalorganisator zelf?
Ik ook hoor, vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eric? Zou kunnen? Zoals eerder aangegeven gaf het publiek er geen gehoor aan waaronder ik, dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg gingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het er stond leek het net een tip. "Door het drinken van alcohol voel je de kou niet"
Dit zegt echt meer over jullie dan over mijquote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het meer een tip was.. óf dat de verkoop van het bier niet hard genoeg ging
Het was ook voor het eerst in lange tijd dat het zó ontzettend koud was 's nachts hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:17 schreef icebliss het volgende:
Hm, die 'tips' heb ik niet gelezen. Maar ik trek altijd mijn turkenvest (aldus mijn vrienden) aan als het kouder aan het worden is. Lekker warm + een capuchon waarmee ik de badass uit kan hangen.
Ja, het gaat ook over 's nachts..en inderdaad, zodra je stilstaat/zit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
koud op lowlands? Ik heb ehet eerlijk gezegd mnaar 2 keer koud gehad op lowlands. Dat was tijdens M.I.3 en tijdens Star Wars 3 .. maja.. stil zitten voor de bios om 12:00 snahts is dan ook geen goed idee.
nee echt koud was het op Pinkpop 2001 ...
mijn haar komt wel een stuk over mn schouders, en toch heb ik liggen bevriezen in mn tentje vorig jaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:55 schreef vogelkooi het volgende:
Het zit gewoon tussen je oren die kou, als je lang haar hebt dan heb je daar geen last van. Houd de kou tegen om een of andere reden.
Roskilde is ook een enorm schoon festival.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik geloof dat Lowlands één van Europa's schoonste festivals is .... althans.. kijk eens naar download/leeds/roskilde/etc.
Dat was in de Bravo voor The Opposites.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat was in de Alpha voor N.E.R.D. geloof ik? Zo'n mannetje die 't kwam aankondigen moest dat even melden van de organisatie.
Voor N*E*R*D ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat was in de Bravo voor The Opposites.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef Hpzone het volgende:
Juist. Op een festival gaan roepen dat je niet teveel mag drinken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt heel naar gedroomd![]()
Ik was dus op Lowlands en we hadden een gigantische tent met televisie en echte bedden. Maar mijn LL-buddy had geen zin om het terrein op te gaan en wilde de hele dag televisie kijken. En het was echt ineens zondag-middag, 4 uur en toen zouden we eindelijk het terrein op gaan. En toen werd ik wakker.
Het was trouwens wel normaal om zulke tenten te hebben want ik struikelde nog over een scheerlijn van een badkamer toen ik midden in de nacht naar het toiletgebouw ging
Ik weet het niet. Dromen zijn sowieso raar, ik kon ook wel in mijn eentje naar het terreinquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
![]()
Kon je die badkamer dan niet gebruiken.
mwah echt warm is het al jaren niet meer, ik weet nog bijvoorbeeld de editie van 2001, toen was het 's nachts ook gewoon bijna 20 graden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was ook voor het eerst in lange tijd dat het zó ontzettend koud was 's nachts hoor
Ik wil wel vanaf Schagen meerijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef RedGuy het volgende:
¤ 350 excl. 6 %.
Voor 52 zitplaatsen, en die krijg ik hier in Den Helder wel vol.
Gemiddeld rond de ¤ 7 p.p.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef RedGuy het volgende:
Trouwens, een touringcar huren om je groep op donderdag naar Biddinghuizen te vervoeren is echt belachelijk goedkoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |