Subways it is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:50 schreef brother52 het volgende:
Zij is van the Subways toch?
Basmeisjes
Onze bus is veel gezelliger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ga vanaf Schagen, Utrecht of Zwolle, dus dat weet ik waarschijnlijk pas een dag van tevorenZwolle - 't Harde is sowieso goedkoper dan Schagen - Den Helder (en sneller
)
Er is een groot verschil tussen "niet warm" en "steenkoud" hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah echt warm is het al jaren niet meer, ik weet nog bijvoorbeeld de editie van 2001, toen was het 's nachts ook gewoon bijna 20 graden.
Ik geloof je graag hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Onze bus is veel gezelliger.
D_A kan vertellen hoe gezellig mensen uit Den Helder zijn..
hahah ja. dat zal wel net zo netjes zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
Lienelien heeft dus straks uiteindelijk 20 euro service kosten gemaaktdaarvoor kan vast wel iemand van de organisatie je tent komen opzetten
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah ja. dat zal wel net zo netjes zijn![]()
![]()
Daarom ben ik verhuist naar A'dam.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
D_A kan vertellen hoe gezellig mensen uit Den Helder zijn..
Gek...ik heb niets gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vorig jaar is mijn tentje opgezet voor ¤4,15 servicekosten en een lieve blik
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
D_A mag ik dat een-na-laatst plaatje gebruiken als achtergrond op me laptop?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
D_A mag ik dat een-na-laatst plaatje gebruiken als achtergrond op me laptop?
waarschijnlijk was de 4,15 nog geen eens nodig of niet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vorig jaar is mijn tentje opgezet voor ¤4,15 servicekosten en een lieve blik
iddquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
waarschijnlijk was de 4,15 nog geen eens nodig of niet?
Ik heb Maj lief aangekeken, als zij jou vervolgens aan het werk heeft gezet is dat niet mijn schuldquote:
de decorstukken van Justicequote:Op zaterdag 11 april 2009 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog twee van Justice.
Ja gewoon lege versterkers en lampjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de decorstukken van Justiceals je ze van achteren ziet valt het weer tegen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja gewoon lege versterkers en lampjes
Nou, het ging zo snel dat ik gewoon niet weet wie 'm opgezet heeftquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb Maj lief aangekeken, als zij jou vervolgens aan het werk heeft gezet is dat niet mijn schuld![]()
+ het opzetten van mijn tentje gaat zo mogelijk nog sneller dan zo'n stom rond uitgooi-dinges
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |