Ja het zou een beetje dom zijn om via Schagen te rijden, maar je kan altijd de trein naar Den Helder nemen, ik wil vertrekken vanaf het station.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil wel vanaf Schagen meerijden
Ze zouden om 06:00 al kunnen rijden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]hebben wij ook weleens gedaan, erg makkelijk ja. Maar tegenwoordig gaan we zo vroeg op donderdag dat een touringcar alleen maar onhandig is
Pinkpop 2001quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
koud op lowlands? Ik heb ehet eerlijk gezegd mnaar 2 keer koud gehad op lowlands. Dat was tijdens M.I.3 en tijdens Star Wars 3 .. maja.. stil zitten voor de bios om 12:00 snahts is dan ook geen goed idee.
nee echt koud was het op Pinkpop 2001 ...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt heel naar gedroomd![]()
Ik was dus op Lowlands en we hadden een gigantische tent met televisie en echte bedden. Maar mijn LL-buddy had geen zin om het terrein op te gaan en wilde de hele dag televisie kijken. En het was echt ineens zondag-middag, 4 uur en toen zouden we eindelijk het terrein op gaan. En toen werd ik wakker.
Het was trouwens wel normaal om zulke tenten te hebben want ik struikelde nog over een scheerlijn van een badkamer toen ik midden in de nacht naar het toiletgebouw ging
maar metr de touringcar op de dijk afgezet worden is niet echt handig....quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar metr de touringcar op de dijk afgezet worden is niet echt handig....
de pendelbussen worden gelost in die bussluizen. Vlak bij de ingang. Die gaan pas open in de middag als de ingang open gaat. Als je vroeg komt. zeg 10 uur dan moet je altijd eerst in de rij op de dijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is toch gewoon hetzelfde als je met de trein naar Lelystad gaat en met de pendelbussen naar de dijk rijdt?
Dus wanneer je om 08:00 aankomt moet je alsnog een flink stukje lopen naar de dijk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pendelbussen worden gelost in die bussluizen. Vlak bij de ingang. Die gaan pas open in de middag als de ingang open gaat. Als je vroeg komt. zeg 10 uur dan moet je altijd eerst in de rij op de dijk.
ja of de touringcar de dijk op laten rijden, uitstappen en de bus op de dijk om laten keren.......... maar heel makkelijk is dat niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dus wanneer je om 08:00 aankomt moet je alsnog een flink stukje lopen naar de dijk?
Oh nou dan bespreek ik dat wel met die chauffeur, hopelijk ziet hij of zij er een uitdaging in!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja of de touringcar de dijk op laten rijden, uitstappen en de bus op de dijk om laten keren.......... maar heel makkelijk is dat niet.
Wij hebben namelijk destijds hetzelfde aan de hand gehad. Gelukkig hadden wij een chauffeur die de humor van keren op die dijk wel inzag
Zo droomde ik vorige week nog dat ik op de Lowlands vrijdagochtend thuis wakkerwerd, en alles nog moest regelen enzo. Grote paniek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]kunnen we Lowlands dromen niet gaan verzamelen in de OP ofzo. Er hebben nu al meerdere mensen over Lowlands gedroomd.
Ik ga vanaf Schagen, Utrecht of Zwolle, dus dat weet ik waarschijnlijk pas een dag van tevorenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja het zou een beetje dom zijn om via Schagen te rijden, maar je kan altijd de trein naar Den Helder nemen, ik wil vertrekken vanaf het station..
Omdat die al volgeboekt is het Lowlands weekend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom kondigen ze niet gewoon aan dat Pendulum komt?![]()
![]()
![]()
Frequency!quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:19 schreef chansadres het volgende:
Mij is ten oren gekomen dat Radiohead NIET op Lowlands zal spelen. Hun enige open datum zal waarschijnlijk worden ingevuld door een festival in Oostenrijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |