abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:06:49 #201
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_67805656
Ik denk een dag of vier, maar dat is mijn idee
pi_67805744
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Cyclonist het volgende:
Ik denk een dag of vier, maar dat is mijn idee
eey, grappig joh! Een vriendin van me wil ook naar lowlands maar moet wachten op der salaris, die krijgt ze over een maand.
pi_67805760
Zo, kaartje binnen en ik maak mij klaar voor mijn vijfde Lowlands
pi_67806582
TVP
pi_67806629
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:09 schreef stroke het volgende:

[..]

eey, grappig joh! Een vriendin van me wil ook naar lowlands maar moet wachten op der salaris, die krijgt ze over een maand.
Pin me er niet op vast, maar ik denk dat er over een maand nog wel kaartjes zijn... dan moet ze wel meteen dan een kaartje halen (als het nog kan) want die weken/maanden erna worden de meeste namen bekend gemaakt, dus dan kan het snel gaan.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_67806666
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Pin me er niet op vast, maar ik denk dat er over een maand nog wel kaartjes zijn... dan moet ze wel meteen dan een kaartje halen (als het nog kan) want die weken/maanden erna worden de meeste namen bekend gemaakt, dus dan kan het snel gaan.
Ik kreeg 2 weken terug een sms van een vriend van me dat hij een medewerker van mojo had gesproken en dat de kaartjes érg hard gingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:52:23 #207
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67807151
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Halen? Je moet ze online bestellen. Maar dat maakt niet zoveel uit
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:41:11 #208
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67809014
Als het en goede vriendin is schiet je het voor en dan betaald ze je het terug later.
Fear is the grease of society.
pi_67810865
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef vogelkooi het volgende:
Als het en goede vriendin is schiet je het voor en dan betaald ze je het terug later.
Precies, ik heb ook een vriend het kaartje voorgeschoten. Ik heb geen zin in een drama. Vorig jaar heeft een vriendin van me nog op het laatste moment een kaartje kunnen kopen omdat er plots nog wat kaarten werden uitgegeven door Mojo. Ze was aan het shoppen en heeft in allerijl een computer opgezocht, ze had geluk.

Zou me niks verbazen als eind deze maand de kaartjes op zijn
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67811180
En volgens de geruchten komt er dit jaar dus ook geen ticket alert zoals vorig jaar. Toen was ik ook nog nét op tijd. "Oh, nog 10000 kaarten, dan heb ik nog wel tijd!" Een paar uur later en ik had er naast gevist
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67811212
Ik heb ze ook maar snel gekocht, ik vertrouw het niks. Zul je net zien dat ik op de dag dat het bekend wordt, geen computer van dichtbij zie
pi_67811273
Heel wijs, je kan er maar beter vroeg bij zijn. Ik weet zeker dat er van mijn groep nog wel een paar achter het net gaan vissen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:40:44 #213
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67811567
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ze ook maar snel gekocht, ik vertrouw het niks. Zul je net zien dat ik op de dag dat het bekend wordt, geen computer van dichtbij zie
Heel verstandig. Kijk maar naar vorige keren en naar de Werchterkaartjes. Poef, weg.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:47:38 #214
192683 AMDB
Visionair.
pi_67811875
Ik zou ook niet wachten, ik wou dit jaar een Vroegevogelticket hebben maar zelfs dat ging al aan m'n neus voorbij, toen toch maar alvast snel besteld
pi_67812359
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef AMDB het volgende:
Ik zou ook niet wachten, ik wou dit jaar een Vroegevogelticket hebben maar zelfs dat ging al aan m'n neus voorbij, toen toch maar alvast snel besteld
Die schenen idd ook absurd snel weg te zijn ja
pi_67812789
in n week!
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:19:21 #217
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_67813107
Dat was best wel niet normaal idd Vorig jaar was ik gelukkig wel op tijd voor een vroege vogel ticket, maar dat was er een van de extra tickets die er later nog aan toegevoegd werden. Daar hoopte ik dit jaar ook nog op..
pi_67813546
Vorig jaar ook één van die 2500 extra vroege vogel tickets genomen. wat was ik toen blij er mee. Dit jaar maar gewoon meteen aangeschaft. Als je toch gaat kun je net zo goed meteen die 10 euro / 4 biertjes korting meenemen .

Was t maar Pinkpop. Dan wisten we al de helft
pi_67814307
Ik ben mn kaartje kwijt
Zou Eventim net zo aardig zijn als ticketservice en mijn kaartje willen blokkeren en me een nieuwe sturen?
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:55:12 #220
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67814376
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef lienelien het volgende:
Ik ben mn kaartje kwijt
Zou Eventim net zo aardig zijn als ticketservice en mijn kaartje willen blokkeren en me een nieuwe sturen?
Muts

Morgen even bellen. Dat weet je het
pi_67815163
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Muts

Morgen even bellen. Dat weet je het
Mja.
Ik kan me herinneren dat ik vorige week de enveloppe en de brief van eventim heb weggegooid, omdat ik dacht dat ik 'm bij de rest van mn concertkaartjes had liggen. Grote kans dat 'ie dus nog gewoon in die enveloppe zat
pi_67815209
quote:
Ik ben mijn kaarten verloren

Wij kunnen helaas geen originele kaarten opnieuw uitgeven zodra deze zijn verzonden. Helaas is het herprinten of elke vorm van nieuwe uitgave, zonder geldige reden, onmogelijk. Een toegangsbewijs voor een evenement is een uniek en overdraagbaar commercieel papier. De kaart is beveiligd tegen namaak door het gebruik van een speciale papiersoort en een beveiligingshologram. Het verlies van een kaart is vergelijkbaar met het verlies van een bankbiljet, dat ook niet opnieuw kan worden gedrukt. Toegang tot het evenement kan alleen worden verleend door de organisator en de locale veiligheidsdienst na het tonen van een geldige kaart.
pi_67815304
Ik wil je wel onder mn tshirt meesmokkelen hoor
What Would Goku Do
pi_67815324
fijn
pi_67815949
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Bij een digitaal kaartje had je misschien nog een kans gehad, al betwijfel ik of ze daar wel de moeite voor zouden doen.
pi_67816024
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij een digitaal kaartje had je misschien nog een kans gehad, al betwijfel ik of ze daar wel de moeite voor zouden doen.
vind het niet erg klantvriendelijk bij ticketservice kon je gewoon het kaartje laten blokkeren aangezien ze dat ding scannen. Dus ze kunnen best een nieuwe sturen, ze willen alleen niet. Heb net nog tussen het oud papier gezocht, zonder succes. Morgen mn zoektocht dan maar weer vervolgen.
  woensdag 8 april 2009 @ 08:06:38 #227
192683 AMDB
Visionair.
pi_67817430
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

vind het niet erg klantvriendelijk bij ticketservice kon je gewoon het kaartje laten blokkeren aangezien ze dat ding scannen. Dus ze kunnen best een nieuwe sturen, ze willen alleen niet. Heb net nog tussen het oud papier gezocht, zonder succes. Morgen mn zoektocht dan maar weer vervolgen.
Gewoon zeggen dat je het kaartje nog steeds niet ontvangen hebt?
pi_67817592
Dat geloven ze nu ook niet meer.
pi_67819226
quote:
Wicked Jazz Sounds Band

De elfkoppige ‘Wicked Jazz Sounds Band’ is ontstaan uit de zeer populaire Wicked Jazz Sounds dansfeesten waar dj's en muzikanten samenspelen. Deze nieuwe generatie topmuzikanten heeft haar krachten gebundeld en samen een album gemaakt. Op hun debuutalbum ‘The Biggest Sin’ wordt de Wicked Jazz Sounds filosofie ‘dance with a smile’ enthousiast, kleurrijk en met veel schetterend koper gepredikt. Het album zit vol invloeden uit jazz, hiphop, funk, soul, samba en zelfs house. Inspiratiebronnen gaan van Herbie Hancock tot aan Amy Winehouse en van Earth, Wind & Fire tot The Neptunes.
Lijkt me wel voor Lowlands!
pi_67820665
quote:
Wij kunnen helaas geen originele kaarten opnieuw uitgeven zodra deze zijn verzonden. Helaas is het herprinten of elke vorm van nieuwe uitgave, zonder geldige reden, onmogelijk. Een toegangsbewijs voor een evenement is een uniek en overdraagbaar commercieel papier. De kaart is beveiligd tegen namaak door het gebruik van een speciale papiersoort en een beveiligingshologram. Het verlies van een kaart is vergelijkbaar met het verlies van een bankbiljet, dat ook niet opnieuw kan worden gedrukt. Toegang tot het evenement kan alleen worden verleend door de organisator en de locale veiligheidsdienst na het tonen van een geldige kaart.
Laat je niet van de weg lokken, Mojo heeft een hele grote mond over het feit dat ze alles doen aan het tegengaan van wederverkoop. Eventim geeft hier gewoon toe dat zij hieraan meewerken door het overdragen van het toegangsbewijs toe te staan. Daarnaast mogen ze hun tickets niet vergelijken met een bankbiljet. Een bankbiljet is een waardedocument, een ticket is een toegangsbewijs. Laat die moffen het woordenboek er even op na slaan. Eventim rekent hoge service kosten om zogenaamd het kaartje op echtheid te controleren. Dus het ongeldig maken van verloren kaartjes en het verstrekken van een nieuw bewijs lijkt mij niet meer dan redelijk. Overigens, kun je geen pdf krijgen van de ticket? Anders kun je je ook nog altijd beroepen op de garantie regeling.
I'll sing you a lullaby.
pi_67820795
Als ze deze service niet bieden vraag ik me af wat ze nu echt aan het doen zijn met die 55.000 X 10 euro.
pi_67820977
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef portie het volgende:
Als ze deze service niet bieden vraag ik me af wat ze nu echt aan het doen zijn met die 55.000 X 10 euro.

Wat mojo betreft mag je hooft eraf ploffen, is een soort van dikke middelvinger naar het publiek zeg maar
I'll sing you a lullaby.
pi_67821077
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Daarnaast mogen ze hun tickets niet vergelijken met een bankbiljet. Een bankbiljet is een waardedocument, een ticket is een toegangsbewijs. Laat die moffen het woordenboek er even op na slaan.
Ze zeggen dat het vergelijkbaar is, niet dat het precies hetzelfde is.

En ja als je hem verloren bent is het gewoon je eigen domme schuld, had je maar een pdfje moeten downloaden die raak je niet kwijt. Als ze zomaar kaartjes blokkeren kan iedereen zn kaartje wel 'kwijt raken' nadat je hem al op marktplaats hebt verkocht....
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_67821266
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:41 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

En ja als je hem verloren bent is het gewoon je eigen domme schuld, had je maar een pdfje moeten downloaden die raak je niet kwijt. Als ze zomaar kaartjes blokkeren kan iedereen zn kaartje wel 'kwijt raken' nadat je hem al op marktplaats hebt verkocht....
Totdat je pc crasht of een familielid die denkt dat ie de pc kan schoonmaken en m zo pardoes bij t vuil zet. PDF'jes zijn ook niet waterdicht.
pi_67821487
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef portie het volgende:

[..]

Totdat je pc crasht of een familielid die denkt dat ie de pc kan schoonmaken en m zo pardoes bij t vuil zet. PDF'jes zijn ook niet waterdicht.
Dan kan je hem opnieuw downloaden ?
pi_67822019
Ik hoop op Modest Mouse, Fujiya & Miyagi en Grampall Jookabox Vooral die laatste is geniaal.
pi_67822217
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef portie het volgende:

[..]

Als je er van uit gaat dat er 1 op je mail staat, 1 op je harde schijf en je ook nog 1 of meerdere printjes hebt gemaakt is er niks aan de hand.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:18:46 #238
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67822354
quote:

[..]

Goh, en dat was nou precies wat gebeurde. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik er toch een keer HEEL erg blij mee was. Was ik mijn kaartje kwijt tijdens een verhuizing.

Dat was 2 dagen voor het concert begon --> kreeg mooi een telefoontje dat een kaartje opsturen niet meer ging lukken vanwege de tijd, maar ik stond wel op de gastenlijst

Volgens mij kun je zelfs bij ticketservice checken of je kaartje nog geldig is.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:20:12 #239
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67822402
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:25 schreef lienelien het volgende:
fijn
Gewoon toch bellen.
Ze willen natuulijk zoveel mogelijk gezeik voorkomen en zetten dan op de site dat het niet mogelijk (zonder geldige reden? wtf?) is een nieuwe te sturen.

Maar niet geschoten enz
pi_67824198
quote:

Als ze zomaar kaartjes blokkeren kan iedereen zn kaartje wel 'kwijt raken' nadat je hem al op marktplaats hebt verkocht....
Dat valt dan toch altijd te achterhalen? Ze weten precies welk kaartje naar wie is gestuurd, als er iemand aan de poort staat met zo'n ongeldig verklaard kaartje weten ze je te vinden. Hoewel je dan ook met een verhaal kunt komen dat je 'm per ongeluk hebt weggegooid en dat iemand anders 'm gevonden kan hebben.
pi_67824952
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Nembrionic het volgende:

Gewoon toch bellen.
Ze willen natuulijk zoveel mogelijk gezeik voorkomen en zetten dan op de site dat het niet mogelijk (zonder geldige reden? wtf?) is een nieuwe te sturen.

Maar niet geschoten enz
Precies, algemene voorwaarden valt over te praten. In geval het kaartje per post verloren raakt kunnen ze deze ook blokkeren en nieuwe afsturen. Dus technisch is het geen enkel probleem voor ze. Schrijf ze desnoods aan, ook Mojo want die huurt de motherf#ckers tenslotte in. Schrijven, bellen, zeiken de media opzoeken, directieleden stalken het helpt echt

Contact Eric van Eerdenburg
I'll sing you a lullaby.
pi_67825098
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat valt dan toch altijd te achterhalen? Ze weten precies welk kaartje naar wie is gestuurd, als er iemand aan de poort staat met zo'n ongeldig verklaard kaartje weten ze je te vinden. Hoewel je dan ook met een verhaal kunt komen dat je 'm per ongeluk hebt weggegooid en dat iemand anders 'm gevonden kan hebben.
Ja dan gaan ze het helemaal opzoeken Dan is het gewoon sorry je hebt pech waarschijnlijk...
pi_67825260
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:35 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

Ja dan gaan ze het helemaal opzoeken Dan is het gewoon sorry je hebt pech waarschijnlijk...
De gegevens staan gewoon in de computer, helemaal opzoeken zak een gigantische opgave blijken te zijn

Dat ze eventueel administratieve kosten rekenen zou ik wel kunnen begrijpen, maar met een tientje servicekosten mag je eigenlijk ook wel wat service verwachten. Als de organisatie een beetje goed bezig is gaan houden ze zelfs rekenschap met een x percentage verlies gevallen. Misschien word het weer tijd voor een mailtje naar tros radar en de NMA. Mojo doet tenslotte aan monopoly en de 'service' richting de klant blijkt maar weer eens flink verslechtert en een stuk duurder.
I'll sing you a lullaby.
pi_67826696
Jezus, dat is kut Lienelien. Ook wel heel stom dat ze niet gewoon je kaartje blokkeren en een nieuwe opsturen. Ik hoop dat je hem nog vindt, voortaan gewoon een vaste plek voor je kaartjes nemen
pi_67827523
quote:

[..]

Als je je tickets op marktplaats koopt verdien je ook gewoon niet anders dan dat je niet binnen komt
  woensdag 8 april 2009 @ 13:54:51 #246
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67827653
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde gehad met Eventim Duitsland, voor een kaartje voor Rock Am Ring. Daarbij ook weinig resultaat.

Vervangend concertkaartje
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 8 april 2009 @ 14:06:04 #247
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_67828055
Het is jammer dat ik mijn kaartje op heb laten sturen, anders had ik hem op een wit shirt laten drukken
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 april 2009 @ 14:17:28 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67828447
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kreeg 2 weken terug een sms van een vriend van me dat hij een medewerker van mojo had gesproken en dat de kaartjes érg hard gingen.
De directeur van Lowlands heeft dat zelf ook verteld op 3FM, de verkoop sneller dan ooit. Ik blijf bij mijn voorspelling dat het voor Pinkpop uitverkocht is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67828535
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde gehad met Eventim Duitsland, voor een kaartje voor Rock Am Ring. Daarbij ook weinig resultaat.

Vervangend concertkaartje
hm. dat is niet erg hoopgevend. In de voorwaarden staat dat je zonder geldige reden geen nieuwe kan krijgen, dus met een geldige reden wel? En wat zou dan een geldige reden zijn? Brand, diefstal ed?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 april 2009 @ 14:19:55 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67828537
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat mojo betreft mag je hooft eraf ploffen, is een soort van dikke middelvinger naar het publiek zeg maar
leg je Tomaathoofd nu uit als een speeltje Mojo als dikke vinger naar het publiek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')