abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:06:49 #201
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_67805656
Ik denk een dag of vier, maar dat is mijn idee
pi_67805744
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Cyclonist het volgende:
Ik denk een dag of vier, maar dat is mijn idee
eey, grappig joh! Een vriendin van me wil ook naar lowlands maar moet wachten op der salaris, die krijgt ze over een maand.
pi_67805760
Zo, kaartje binnen en ik maak mij klaar voor mijn vijfde Lowlands
pi_67806582
TVP
pi_67806629
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:09 schreef stroke het volgende:

[..]

eey, grappig joh! Een vriendin van me wil ook naar lowlands maar moet wachten op der salaris, die krijgt ze over een maand.
Pin me er niet op vast, maar ik denk dat er over een maand nog wel kaartjes zijn... dan moet ze wel meteen dan een kaartje halen (als het nog kan) want die weken/maanden erna worden de meeste namen bekend gemaakt, dus dan kan het snel gaan.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_67806666
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Pin me er niet op vast, maar ik denk dat er over een maand nog wel kaartjes zijn... dan moet ze wel meteen dan een kaartje halen (als het nog kan) want die weken/maanden erna worden de meeste namen bekend gemaakt, dus dan kan het snel gaan.
Ik kreeg 2 weken terug een sms van een vriend van me dat hij een medewerker van mojo had gesproken en dat de kaartjes érg hard gingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:52:23 #207
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67807151
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Halen? Je moet ze online bestellen. Maar dat maakt niet zoveel uit
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:41:11 #208
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_67809014
Als het en goede vriendin is schiet je het voor en dan betaald ze je het terug later.
Fear is the grease of society.
pi_67810865
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef vogelkooi het volgende:
Als het en goede vriendin is schiet je het voor en dan betaald ze je het terug later.
Precies, ik heb ook een vriend het kaartje voorgeschoten. Ik heb geen zin in een drama. Vorig jaar heeft een vriendin van me nog op het laatste moment een kaartje kunnen kopen omdat er plots nog wat kaarten werden uitgegeven door Mojo. Ze was aan het shoppen en heeft in allerijl een computer opgezocht, ze had geluk.

Zou me niks verbazen als eind deze maand de kaartjes op zijn
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67811180
En volgens de geruchten komt er dit jaar dus ook geen ticket alert zoals vorig jaar. Toen was ik ook nog nét op tijd. "Oh, nog 10000 kaarten, dan heb ik nog wel tijd!" Een paar uur later en ik had er naast gevist
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67811212
Ik heb ze ook maar snel gekocht, ik vertrouw het niks. Zul je net zien dat ik op de dag dat het bekend wordt, geen computer van dichtbij zie
pi_67811273
Heel wijs, je kan er maar beter vroeg bij zijn. Ik weet zeker dat er van mijn groep nog wel een paar achter het net gaan vissen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:40:44 #213
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67811567
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ze ook maar snel gekocht, ik vertrouw het niks. Zul je net zien dat ik op de dag dat het bekend wordt, geen computer van dichtbij zie
Heel verstandig. Kijk maar naar vorige keren en naar de Werchterkaartjes. Poef, weg.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:47:38 #214
192683 AMDB
Visionair.
pi_67811875
Ik zou ook niet wachten, ik wou dit jaar een Vroegevogelticket hebben maar zelfs dat ging al aan m'n neus voorbij, toen toch maar alvast snel besteld
pi_67812359
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef AMDB het volgende:
Ik zou ook niet wachten, ik wou dit jaar een Vroegevogelticket hebben maar zelfs dat ging al aan m'n neus voorbij, toen toch maar alvast snel besteld
Die schenen idd ook absurd snel weg te zijn ja
pi_67812789
in n week!
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:19:21 #217
157502 Cyclonist
Ohh yeah..
pi_67813107
Dat was best wel niet normaal idd Vorig jaar was ik gelukkig wel op tijd voor een vroege vogel ticket, maar dat was er een van de extra tickets die er later nog aan toegevoegd werden. Daar hoopte ik dit jaar ook nog op..
pi_67813546
Vorig jaar ook één van die 2500 extra vroege vogel tickets genomen. wat was ik toen blij er mee. Dit jaar maar gewoon meteen aangeschaft. Als je toch gaat kun je net zo goed meteen die 10 euro / 4 biertjes korting meenemen .

Was t maar Pinkpop. Dan wisten we al de helft
pi_67814307
Ik ben mn kaartje kwijt
Zou Eventim net zo aardig zijn als ticketservice en mijn kaartje willen blokkeren en me een nieuwe sturen?
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:55:12 #220
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67814376
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef lienelien het volgende:
Ik ben mn kaartje kwijt
Zou Eventim net zo aardig zijn als ticketservice en mijn kaartje willen blokkeren en me een nieuwe sturen?
Muts

Morgen even bellen. Dat weet je het
pi_67815163
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Muts

Morgen even bellen. Dat weet je het
Mja.
Ik kan me herinneren dat ik vorige week de enveloppe en de brief van eventim heb weggegooid, omdat ik dacht dat ik 'm bij de rest van mn concertkaartjes had liggen. Grote kans dat 'ie dus nog gewoon in die enveloppe zat
pi_67815209
quote:
Ik ben mijn kaarten verloren

Wij kunnen helaas geen originele kaarten opnieuw uitgeven zodra deze zijn verzonden. Helaas is het herprinten of elke vorm van nieuwe uitgave, zonder geldige reden, onmogelijk. Een toegangsbewijs voor een evenement is een uniek en overdraagbaar commercieel papier. De kaart is beveiligd tegen namaak door het gebruik van een speciale papiersoort en een beveiligingshologram. Het verlies van een kaart is vergelijkbaar met het verlies van een bankbiljet, dat ook niet opnieuw kan worden gedrukt. Toegang tot het evenement kan alleen worden verleend door de organisator en de locale veiligheidsdienst na het tonen van een geldige kaart.
pi_67815304
Ik wil je wel onder mn tshirt meesmokkelen hoor
What Would Goku Do
pi_67815324
fijn
pi_67815949
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Bij een digitaal kaartje had je misschien nog een kans gehad, al betwijfel ik of ze daar wel de moeite voor zouden doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')