Nederlandstalige kutmuziek van mensen die zich niet eens artiest mogen noemen..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Aarti het volgende:
wat is er dan te zien op sterren.nl?
Dude, sick!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als een Goatsezender.
ai ai aiquote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlandstalige kutmuziek van mensen die zich niet eens artiest mogen noemen..
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlandstalige kutmuziek van mensen die zich niet eens artiest mogen noemen..
Zo ver zat ik er niet naast dusquote:
Logisch, dan verkoop je niet goed meerquote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar als ik zwanger raak wordt ali boos
TV Oranje idemquote:Op donderdag 9 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
Sterren.nl
Mijn god, waarom bestaat zo'n zender
Daarom is hij nu in de KSC denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
ai ai ai
is er echt niks anders waar je je mee kunt vermaken?
Eentje lenenquote:
Fha!quote:
Ik dacht dat jij d'r al één van Papier had johquote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja. ik wil een baby![]()
wil jij een baby met mij
Ligt eraan, als je eenmaal zwanger bent... "jij mooie vrouw neuken... 2 voor prijs van één "...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Logisch, dan verkoop je niet goed meer
quote:
quote:
Het zit er in dat jij de alimentatie mag betalenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Frutsel het volgende:
Maarruh, wat zit er voor mij in dan? Jij een baby en ik ??
Ja en dat alles uiteraard voor een vriendenprijsjequote:Op donderdag 9 april 2009 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je eenmaal zwanger bent... "jij mooie vrouw neuken... 2 voor prijs van één "...
Draaien ze daar ook wel een mooi verhaal aan
En hoe zou ik dat moeten laten weten? Per postduif?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je begint al in te burgeren![]()
Laat maar weten dan, mocht het zo zijn.
Postduiven? Kennen ze die dan al in Limburg? Volgens mij hebben ze daar net de tamtam pas uitgevonden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat moeten laten weten? Per postduif?
Dat is de mentaliteit van de randstad...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
Waarom doen jullie zo gemeen over Limburg? Jaloers op het mooie weer..?
Spreekt hij uit ervaring?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zit er in dat jij de alimentatie mag betalen.
We zijn nog niet eens vrienden, kan je nagaan wat de prijs wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja en dat alles uiteraard voor een vriendenprijsje
Limburgquote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
quote:
Nee, maar ik heb dat wel eens op tv gezienquote:
Dat doen we speciaal voor MPGquote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
ja. mooi tochquote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fha!![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat jij d'r al één van Papier had joh![]()
Maarruh, wat zit er voor mij in dan? Jij een baby en ik ??
MPG is toch een importlimburger? Het echte Limburg begint pas ten zuiden van Roermond enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dat wel eens op tv gezien.
[..]
Dat doen we speciaal voor MPG.
Ik heb nergens problemen mee.. (woon toch echt in Haarlem)quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van de randstad...
Ah, dat was een goed idee, nu heb ik net gegetenquote:
Wil jij godverredomme wel eens heel erg gauw je bakkes gaan spoelen jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPG is toch een importlimburger? Het echte Limburg begint pas ten zuiden van Roermond enzo
ooh, ja! schijtstad zegquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Fha het volgende:
De enige stad waar ik echt een hekel aan heb is Rotterdam
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij godverredomme wel eens heel erg gauw je bakkes gaan spoelen ja![]()
quote:zeg paljas. zo is het wel mooi geweest hypocriete zak stront
De liefde straalt er vanafquote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Wat een lieve usertjes kent Fok toch!
[..]![]()
Komt zeker uit de randstad.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
quote:
In de club hadden ze chocolaatjes van 42 tot 92% cacaoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
L33t post met een boterham met pindakaas en vlokken. Pure chocolade, niet dat melk
Wanneer is de bruiloft?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Dat melk is uitgevonden door een homo of zoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In de club hadden ze chocolaatjes van 42 tot 92% cacao
DAT is pas lekkere chocolade, die met die enorme hoeveelheid cacao
iemand met geen gevoel voor smakenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat melk is uitgevonden door een homo of zo
Dat is standaard daar toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:55 schreef DaMart het volgende:
Ik mag toch hopen dat Muck niet met de trein hoeft vandaag... er rijdt weer eens niks op haar traject.
I rest my casequote:
Gewoon dit loeihard draaien:quote:
quote:
goeie vraag... mijn visite heeft afgebeld, dus ik kan zelf kokenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Ik wil naar huis...!
Wat eten jullie vanavond..?
Hm, ik weet het ook nog nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goeie vraag... mijn visite heeft afgebeld, dus ik kan zelf koken![]()
daar zat ik net over na te denken. het moet een snelle hap zijn want ik moet om 7 uur weer in het zwembad zijn. ik denk dat ik poffertjes ga etenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
Ik wil naar huis...!
Wat eten jullie vanavond..?
Dat oud vel? Als het regent is het je omaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind de "humps" van die BlackEyedPeas chick leuker
kleffe poffertjes noem ik die altijd, maar ze zijn eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
daar zat ik net over na te denken. het moet een snelle hap zijn want ik moet om 7 uur weer in het zwembad zijn. ik denk dat ik poffertjes ga etenkant en klare van de albert heijn.
wil ik eigenlijk ook weer regelmatig gaan doen, met de zon weet je het nooit hier in NLquote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
kleffe poffertjes noem ik die altijd, maar ze zijn eigenlijk best lekker
ik ga denk ik even zonnebanken vanavond
Ik ook, bij mij zit er eentje om de hoek maar zelfs dat lijkt nog te ver weg als ik lekker op de bank zitquote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil ik eigenlijk ook weer regelmatig gaan doen, met de zon weet je het nooit hier in NL
Huidkanker krijgen? of is dat al achterhaald?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het nut v an een zonnebank? Behalve dat het het heel lelijk is als je er te lang onder ligt?
lekker ff ontspannen en een mooi kleurtje krijgen als er geen zon isquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het nut v an een zonnebank? Behalve dat het het heel lelijk is als je er te lang onder ligt?
Precies, ik ga ook absoluut niet wekelijks, niet eens maandelijks maar ik doe het echt voor de ontspanning, er is niets waar ik rustiger van word (ja, seks, maar goed..) dat ik er een mooi kleurtje van krijg, is een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekker ff ontspannen en een mooi kleurtje krijgen als er geen zon is![]()
en inderdaad, je moet er niet te lang onder gaan liggen, anders wordt je zo een rimpelige pruim
Het zou juist niks voor mij zijn. Na vijf minuten op het strand liggen, word ik al enorm onrustig. Ik moet gewoon wat te doen hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies, ik ga ook absoluut niet wekelijks, niet eens maandelijks maar ik doe het echt voor de ontspanning, er is niets waar ik rustiger van word (ja, seks, maar goed..) dat ik er een mooi kleurtje van krijg, is een mooie bijkomstigheid.
Dat dusquote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou juist niks voor mij zijn. Na vijf minuten op het strand liggen, word ik al enorm onrustig. Ik moet gewoon wat te doen hebben.
Ja, op het strand heb ik dat ook maar onder de zonnebank om de een of andere reden niet..quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou juist niks voor mij zijn. Na vijf minuten op het strand liggen, word ik al enorm onrustig. Ik moet gewoon wat te doen hebben.
Maar voor de rust helpt wandelen in de duinen bij mij erg goed.
Combineer het dan! Sex op het strand dus!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar voor de rust helpt wandelen in de duinen bij mij erg goed.
Terwijl de Duitse voyeurs over de rand van hun kuil meegluren zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Combineer het dan! Sex op het strand dus!
Gewoon in die kuil met een duitse neukenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl de Duitse voyeurs over de rand van hun kuil meegluren zeker.
Yuk, zand op plekken waar je het zéker niet wiltquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Combineer het dan! Sex op het strand dus!
Jij woont weer tijdelijk in Duitsland nu jaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl de Duitse voyeurs over de rand van hun kuil meegluren zeker.
Kruimeldief meequote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Yuk, zand op plekken waar je het zéker niet wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |