weet ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een date? Moet ik nu heel erg jaloers worden?.
ja, kom je ook?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Is er een KSC-meet waar ik niks van af weet morgen en zaterdag of zo?
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is het dan, waar ken je hem van, en welke intenties heb je met hem?.
Geen idee, dat wordt bepaald door de echte limburgers..quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.
Jij wil toch niet naar Limburg komenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Hier in Amsterdam west noemen wat dat loverboys. maar jij bent geen 14 toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.
Uberhaupt, het oosten....quote:
Ja, als het 'Oostenrijk' heet, dan komt ie er wel, maar verder...quote:
Vrijdagmiddag, omgeving roermond, ergens koffie drinken?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt bepaald door de echte limburgers..
Voorbij Ede heeft niemand wat te zoekenquote:
Dag pientje!quote:
Aan die linkerkant? Nee, alleen als je files en een zooi aso's wilt zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorbij Ede heeft niemand wat te zoeken
moet werkenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, omgeving roermond, ergens koffie drinken?
Mogguhquote:
Hoiquote:
Terwijl wij eerder de zonopkomst en zonondergang hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, als het 'Oostenrijk' heet, dan komt ie er wel, maar verder....
En gratis een blauw oogquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
ali is geen loverboy. hij houd echt van me zegt hij. ik moet alleen met zijn vrienden naar bed, maar daar krijg ik dan weer mooie kadootjes voor
Ik rij pas vrijdagnamiddag aan in arcenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
dat moet haast wel liefde zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
ali is geen loverboy. hij houd echt van me zegt hij. ik moet alleen met zijn vrienden naar bed, maar daar krijg ik dan weer mooie kadootjes voor
Weet niet of ik morgen in Remunj (ofzoietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
dat zou al uniek zijn als jij daar niets van weetquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Zolang je maar slikt!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Geeft hij je ook Breezers?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Voor een meet wil ik best een visum aanvragen hoor!quote:
Ik ben afgelopen december nog in Nijmegen geweest!quote:
Je krijgt een baby van zijn vriendjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
Dat je je het herinnert zegt al genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen december nog in Nijmegen geweest!
[..]
En net wilde je er nog 1. Jij, jij, vrouw!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee dat kost teveel geld! geen baby's. ik slik de pil.
Ze beloven zon voor vanmiddag!quote:
Mijn gastvrouw heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je je het herinnert zegt al genoeg
Als je een baby wilt, zou ik daar maar mee stoppen dan!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Waarom kijk jij er naarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
Sterren.nl
Mijn god, waarom bestaat zo'n zender
Ik zap over 300 zenders heen, dan kom je zoiets tegenquote:
Net wou je nog een babyquote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Dumpen danquote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar als ik zwanger raak wordt ali boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |