Hey, niet refereren naar ome Geert hequote:
quote:
Die link legde ik nog niet, maar nu je het zegt bevestig je mijn stellingquote:Op donderdag 9 april 2009 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, niet refereren naar ome Geert he!
Als dat zo is, dan zeg je dus dat OA en MPG kloons zijn van mij, omdat iemand anders die topics niet geopend heeft?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Damart ninja'ed te vaak, zo mag nooit meer iemand anders openen
MPG en OA hebben bijna geen kans meerquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zeg je dus dat OA en MPG kloons zijn van mij, omdat iemand anders die topics niet geopend heeft?
Van de laatste 7 topics opende OA er anders 4...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG en OA hebben bijna geen kans meer
Vandaag precies een maand geleden: [KSC #1.276] Koffie als voorspel, thee na de seks!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Laatste topic wat ik geopend heb zal ik even moeten zoeken, kan maanden geleden zijn
Eensch.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Damart ninja'ed te vaak, zo mag nooit meer iemand anders openen
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zeg je dus dat OA en MPG kloons zijn van mij, omdat iemand anders die topics niet geopend heeft?
Dat dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG en OA hebben bijna geen kans meer
En jij de restquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de laatste 7 topics opende OA er anders 4....
En ik riep van de week al dat ik speciaal deze wilde openen ivm een, tot afschuw van Fha, reeds bedachte TT.
Spuit 11quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag precies een maand geleden: [KSC #1.276] Koffie als voorspel, thee na de seks!
Mosterd vs maaltijdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag precies een maand geleden: [KSC #1.276] Koffie als voorspel, thee na de seks!
quote:
Kut, ik ookquote:
Je hebt je mannelijkheid in Japan achtergelaten?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Zal ik ook oprah gaan kijken, zoals een goed huisvrouw betaamt?
Huphup, neuken dan!quote:
Ho, even rustig aan hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Huphup, neuken dan!
Mart is wel vrijwilliger.
Mijn kinderen worden geen etters...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef MPG het volgende:
Maar bedenk wel dat die baby ooit een etterende puber wordt.
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Heb je morgen al plannen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef Leanne het volgende:
hiihiiihhhhiiihhhhhhhiiiihhhhhiihiiii![]()
wat zeg je ervan Mart?
Morgen en zaterdag ben ik er te vinden!quote:
25!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Wat een toeval, ik ookquote:
Een date? Moet ik nu heel erg jaloers worden?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
's avonds heb ik een date maar overdag kan ik wel
Dat hij zo nodig ziek moest worden, waardoor OAdin een vakantie door dr neus werd geboordquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar word je nou weer voor gestraft dan?
Dan vind ik vakantie in Limburg wel een hele drastische maatregel van OAdin eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hij zo nodig ziek moest worden, waardoor OAdin een vakantie door dr neus werd geboord.
Ik ook!quote:
No offense, maar sommige mensen zijn nooit oud genoeg voor een babyquote:
weet ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een date? Moet ik nu heel erg jaloers worden?.
ja, kom je ook?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Is er een KSC-meet waar ik niks van af weet morgen en zaterdag of zo?
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is het dan, waar ken je hem van, en welke intenties heb je met hem?.
Geen idee, dat wordt bepaald door de echte limburgers..quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.
Jij wil toch niet naar Limburg komenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Hier in Amsterdam west noemen wat dat loverboys. maar jij bent geen 14 toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij heet ali, ik ken hem uit de plaatselijke discotheek en ik krijg heel veel mooie kadootjes van hem.
Uberhaupt, het oosten....quote:
Ja, als het 'Oostenrijk' heet, dan komt ie er wel, maar verder...quote:
Vrijdagmiddag, omgeving roermond, ergens koffie drinken?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
Geen idee, dat wordt bepaald door de echte limburgers..
Voorbij Ede heeft niemand wat te zoekenquote:
Dag pientje!quote:
Aan die linkerkant? Nee, alleen als je files en een zooi aso's wilt zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorbij Ede heeft niemand wat te zoeken
moet werkenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag, omgeving roermond, ergens koffie drinken?
Mogguhquote:
Hoiquote:
Terwijl wij eerder de zonopkomst en zonondergang hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, als het 'Oostenrijk' heet, dan komt ie er wel, maar verder....
En gratis een blauw oogquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
ali is geen loverboy. hij houd echt van me zegt hij. ik moet alleen met zijn vrienden naar bed, maar daar krijg ik dan weer mooie kadootjes voor
Ik rij pas vrijdagnamiddag aan in arcenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
dat moet haast wel liefde zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
ali is geen loverboy. hij houd echt van me zegt hij. ik moet alleen met zijn vrienden naar bed, maar daar krijg ik dan weer mooie kadootjes voor
Weet niet of ik morgen in Remunj (ofzoietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
dat zou al uniek zijn als jij daar niets van weetquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
Zolang je maar slikt!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Geeft hij je ook Breezers?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
Voor een meet wil ik best een visum aanvragen hoor!quote:
Ik ben afgelopen december nog in Nijmegen geweest!quote:
Je krijgt een baby van zijn vriendjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
Dat je je het herinnert zegt al genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen december nog in Nijmegen geweest!
[..]
En net wilde je er nog 1. Jij, jij, vrouw!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee dat kost teveel geld! geen baby's. ik slik de pil.
Ze beloven zon voor vanmiddag!quote:
Mijn gastvrouw heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je je het herinnert zegt al genoeg
Als je een baby wilt, zou ik daar maar mee stoppen dan!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Waarom kijk jij er naarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
Sterren.nl
Mijn god, waarom bestaat zo'n zender
Ik zap over 300 zenders heen, dan kom je zoiets tegenquote:
Net wou je nog een babyquote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Dumpen danquote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja maar als ik zwanger raak wordt ali boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |