En hoe zou ik dat moeten laten weten? Per postduif?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je begint al in te burgeren![]()
Laat maar weten dan, mocht het zo zijn.
Postduiven? Kennen ze die dan al in Limburg? Volgens mij hebben ze daar net de tamtam pas uitgevonden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat moeten laten weten? Per postduif?
Dat is de mentaliteit van de randstad...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
Waarom doen jullie zo gemeen over Limburg? Jaloers op het mooie weer..?
Spreekt hij uit ervaring?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zit er in dat jij de alimentatie mag betalen.
We zijn nog niet eens vrienden, kan je nagaan wat de prijs wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja en dat alles uiteraard voor een vriendenprijsje
Limburgquote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
quote:
Nee, maar ik heb dat wel eens op tv gezienquote:
Dat doen we speciaal voor MPGquote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
ja. mooi tochquote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fha!![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat jij d'r al één van Papier had joh![]()
Maarruh, wat zit er voor mij in dan? Jij een baby en ik ??
MPG is toch een importlimburger? Het echte Limburg begint pas ten zuiden van Roermond enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dat wel eens op tv gezien.
[..]
Dat doen we speciaal voor MPG.
Ik heb nergens problemen mee.. (woon toch echt in Haarlem)quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de mentaliteit van de randstad...
Ah, dat was een goed idee, nu heb ik net gegetenquote:
Wil jij godverredomme wel eens heel erg gauw je bakkes gaan spoelen jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPG is toch een importlimburger? Het echte Limburg begint pas ten zuiden van Roermond enzo
ooh, ja! schijtstad zegquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Fha het volgende:
De enige stad waar ik echt een hekel aan heb is Rotterdam
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij godverredomme wel eens heel erg gauw je bakkes gaan spoelen ja![]()
quote:zeg paljas. zo is het wel mooi geweest hypocriete zak stront
De liefde straalt er vanafquote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Wat een lieve usertjes kent Fok toch!
[..]![]()
Komt zeker uit de randstad.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Wat een lieve usertjes kent Fok toch!
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |