DIe vind ik ook tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Baroness - Red Album. Ook tof omdat de LP's doorzichtig rood zijn met decoratie in de buitenste ran (ongeveer een cm breed). Helaas kan ik daar geen plaatje van vinden. Zou hij dan toch zo limited zijn als bij de merchandise stand gezegd werd?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef Chiwakka het volgende:
Als je het niet ziet, scheel kijken, verder gaan zitten of ogen een beetje dichtdoen.
[ afbeelding ]
Bij meer afstand nemen van het scherm kan ik het wel lezen, zit ik te dicht op het scherm zie ik alleen strepen. Ook als ik langer staar naar de cover kijk ik de tekst beter. Scheel kijken is niet nodig. Meer afstand en langer de ogen open houden en ff staren.quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef icebliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soulwax Nite Versions. Zelfde principe.
]quote:
Zegt iemand die de red hot chilli peppers goed vindt.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef n8n het volgende:
[..]
]
Dat ik die kon vergeten! En wat een smakeloze covers zitten er verder tussen, wel mooi om te zien hoe die snakeloosheid vaak aansluit bij de muziek dus dat kan ik dan wel weer als positief punt benoemen
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de red hot chilli peppers goed vindt.
Ga het leren spellen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Zegt iemand die de red hot chilli peppers goed vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice cream has definitely brought a lot of happiness into my life and I wouldn't trade it for anything.
Ik vind de LP veel mooierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |