leuke gifquote:Op woensdag 8 april 2009 19:05 schreef Maisnon het volgende:
die van het laatste album van Animal Collective is natuurlijk wel leuk
[ afbeelding ]
Maar dat was al een eerder bestaand plaatje, zeg maar.
Soulwax- Any Minute Now?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef Chiwakka het volgende:
Als je het niet ziet, scheel kijken, verder gaan zitten of ogen een beetje dichtdoen.
[ afbeelding ]
Of, als je het dan nog niet ziet, even de eigenschappen van het plaatje bekijken. Maar met enige moeite was het wel goed te zien.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef Chiwakka het volgende:
Als je het niet ziet, scheel kijken, verder gaan zitten of ogen een beetje dichtdoen.
[ afbeelding ]
WTF brilant, scheel kijken werkt. ik meen soulwax te lezen, dat daaronder krijg ik niks uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef Chiwakka het volgende:
[ afbeelding ]
nog vetter albumquote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Frankz0rz het volgende:
Nile - Ithyphallic.
[ afbeelding ]
Geweldig artwork
Bat for Lashes!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
WTF brilant, scheel kijken werkt. ik meen soulwax te lezen, dat daaronder krijg ik niks uit.
[ afbeelding ]
vind ik ook een mooie. briljant album btw. zeker checken.
quote:
Is lang geleden dat ik die gezien heb!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef genakt het volgende:
marduk - fuck me jesus
meen het serieus dit luister ik
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk bijna alle hoezen van Iron Maiden erg tof, maar om ze hier nou allemaal te postenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Hukkie het volgende:
Dan mag deze niet ontbreken
[ afbeelding ]
Ah, had nog geen Maiden gezien in dit topic, jij wel?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle hoezen van Iron Maiden erg tof, maar om ze hier nou allemaal te posten
http://www.amiright.com/album-covers/sgt-peppers-parodies/quote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef On het volgende:
Er was zo'n site waar een stuk of 20 album covers op stonden die een parodie waren op sgt pepper. Maar ik kan hem zo snel niet meer vinden.
Ook die van mij.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef Tis_Kempi het volgende:
Deze blijft mu lievelings
[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, had nog geen Maiden gezien in dit topic, jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |