SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat jullie newbies nooit zin hebben om alles te lezen:
Klacht: Per ongeluk tiet aanraken, waarvan ze ook nog eensch even meld dat ik aan haar tietje zat!
Anti klacht: Ik heb haar tiet aangeraakt en ze vond het wel prima!
Klacht: Ze heeft wel een vriend![]()
Maken jullie dit ook wel es mee? En dan met de bips ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickocum op 08-04-2009 15:04:18 (Ik ben terug) ]
Op de flow van: "Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip !" neem ik aan ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef RickoKun het volgende:
Tiet, het meest veelzijdige stukje vleisch, decolleté!
Ik dacht op de flow van: U can't touch this.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op de flow van: "Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip !" neem ik aan ?
Accuraat als altijd, boswachter.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met mijn bips een onbedoelde tietaanraking gehad...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef RickoKun het volgende:
Maken jullie dit ook wel es mee? En dan met de bips ofzo?
Standje 69...JWT!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb vaak met mijn bips een bedoelde tietaanraking gehad...![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef RickoKun het volgende:
Als onderwerpen hadden we het over swap.avi, 1guy1cup en natuurlijk over die beruchte plaatjes met die man die zijn eigen penis fileert met een scheermesje. Dit laatste wond mij natuurlijk niet zo heel erg op, ik denk dat dit laatste meer iets is voor Lakitu of Chriz2k.
WTFquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef Mainport het volgende:
Ah, RickoKun, die domme jodenvriend.
[ afbeelding ]
Uiteraard, mijn waarde vrind/mod/ongelovige!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
Ik had dat ook een keer, maar toen had ik echt die tiet Vast, zeg maar.
Volgens mij deed ze het express.
geen tepels, daar draait het toch allemaal omquote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Zaith het volgende:
Haha, ik moet wel lachen om dit topic. Met name om de OP.
Wat een verhaal, sjonge jonge. Die paint maakt het er ook niet beter op.
Als oplfeurder, hier, check mijn avatar eens.
Ik dacht, je bent het wel gewent 'onbedoeld' tieten aan te raken. Dus dan kan je die zelf te voorschijn toveren?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
geen tepels, daar draait het toch allemaal om
Dit stelt me toch lichtelijk teleur moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OT:
Trouwens, ik bedoel dat ze een 15 jarig LICHAAMPJE heeft, niet dat ze 15 jaar is!!! Volgens mij is ze zelfs al iets van 22![]()
Inderdaad, Rickobazigekun is back in business!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef Agiath het volgende:
Wat een topic, wat een comeback. Chapeau.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
wat hij zegt.. haha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik dacht, je bent het wel gewent 'onbedoeld' tieten aan te raken. Dus dan kan je die zelf te voorschijn toveren?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Welk topic ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar is nietsch van waar jongeman, sterker nog, ik heb nog een goed topique te maken, maar die maak ik van de week wel.
TROUWENS. Toen ik in Het Vagevuur van FOK! was (fobo's krabbelen) zag ik dat gij zoen RP achtige topiek in KLB had gemaakt?!
Waar ging ie ook alwieder over?
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
ONZ?HEILIGSCHENNISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar waar zijn de vrouwen? Hoe voelen jullie je alsch wij mannen dat per ongeluk doen?
En rossen jullie wel eens per ongeluk op mannen hun fluimkanon?
Van 2 naar 3 cm?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
De zak van sinterklaas bevind zich echter tussen mijn benenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef remmertjuh het volgende:
He rickokun, sinterklaas was 5 maanden geleden!
Goeie genade! Ik had nooit kunnen indenken dat er een opmerking van deze trant geplaatst zou worden! Hulde, je hebt me positief verrast met je spitsvondigheid!quote:
Val kapot.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Goeie genade! Ik had nooit kunnen indenken dat er een opmerking van deze trant geplaatst zou worden! Hulde, je hebt me positief verrast met je spitsvondigheid!
Dronken meisjes betastenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ricko![]()
Ik was een keer flink aangeschoten van tequila plus andere meuk, en dacht dat ik wel ongemerkt aan de voorgevel van een meisje kon zitten (zat naast mij op de bank). Ze was aan het praten, en ze had het serieus pas na een minuut door (ze was ook ietwat beschonken). Toen ze er wat van zei, deed ik net alsof ik sliep
Maar dat is lang geleden, nu ben ik braaf.
Om te checken of je werkelijk een luier aan hebt of dat het maar zo lijkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als ik uitga wordt ik altijd door chickies in me ass geknepen!!!!!![]()
quote:
Ricko Freud, ook wel een mooie naam voor RickoKun!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Inderdaad
OT:
RIcko Freund!! je bent er weer
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef TommyGun het volgende:
Users die nu doen alsof ze RickoKun hebben gekend_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!![]()
echt waar!
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef TommyGun het volgende:
Users die nu doen alsof ze RickoKun hebben gekend_!
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!![]()
echt waar!
Nee, je bent manquote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanraken
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanraken
Mag ik in zijn plaatsquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
En zo neemt een topic over tietaanrakingen een onverwachte homo-erotische wending
Verrassend he?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
En zo neemt een topic over tietaanrakingen een onverwachte homo-erotische wending
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ricko Freud, ook wel een mooie naam voor RickoKun!
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef stamppot het volgende:
goed topic, maar hebbie dr nou gedaan of niet?
Freud had ook Joodse roots en sympathieën.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:46 schreef RickoKun het volgende:Ik moet zeggen dat ik sindsdien ik psychologie heb gehad, wel een hart voor de psycho analytici heb opgebouwd
Donder op joh met die vlagquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef Mainport het volgende:
Ah, RickoKun, die domme jodenvriend.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Freud had ook Joodse roots en sympathieën.
jouw appeltietjes wil hij vast ook weleens grijpenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb je gemist Ricko!
En goed topic!
Ik draai 'm liever mijn ronde bipsje toe om zijn zoetsappige gevoelens aan te wakkerenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:10 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
jouw appeltietjes wil hij vast ook weleens grijpen
Dan kan hij alsnog je appeltietjes vastpakken, win-win situatie voor hem dusquote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik draai 'm liever mijn ronde bipsje toe om zijn zoetsappige gevoelens aan te wakkeren!
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik draai 'm liever mijn ronde bipsje toe om zijn zoetsappige gevoelens aan te wakkeren!
Heb ik toch weer even mooi voor je geregeld, nietwaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij gaat het zo warm krijgen bij de volgende "meat" waar je heen gaat
Ik kom over een paar maanden bij je in de buurt wonenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij gaat het zo warm krijgen bij de volgende "meat" waar je heen gaat
B.kk.k.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:Jij gaat het zo warm krijgen bij de volgende "meat" waar je heen gaat
*flats*quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, bukkake!! Wat win ik?
Een gratis douche na afloop.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh oeh oeh, bukkake!! Wat win ik?
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom over een paar maanden bij je in de buurt wonen!
Een woord van dank kan er dus niet af?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
![]()
Dat gaan leuke tijden worden dusch
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Een woord van dank kan er dus niet af?
Tsk
Het is mij een eerquote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
BT en ik hadden sowieso al wel enigszins warme gevoelens voor elkaar! Maar toch bedankt dat je toch nog enigszins voor bloed in mijn penis zorgt!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef classpc het volgende:
geil verhaal, ik wou dat ik dat meemaakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |