quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
wat hij zegt.. haha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik dacht, je bent het wel gewent 'onbedoeld' tieten aan te raken. Dus dan kan je die zelf te voorschijn toveren?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Welk topic ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar is nietsch van waar jongeman, sterker nog, ik heb nog een goed topique te maken, maar die maak ik van de week wel.
TROUWENS. Toen ik in Het Vagevuur van FOK! was (fobo's krabbelen) zag ik dat gij zoen RP achtige topiek in KLB had gemaakt?!
Waar ging ie ook alwieder over?
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
ONZ?HEILIGSCHENNISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar waar zijn de vrouwen? Hoe voelen jullie je alsch wij mannen dat per ongeluk doen?
En rossen jullie wel eens per ongeluk op mannen hun fluimkanon?
Van 2 naar 3 cm?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
De zak van sinterklaas bevind zich echter tussen mijn benenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef remmertjuh het volgende:
He rickokun, sinterklaas was 5 maanden geleden!
Goeie genade! Ik had nooit kunnen indenken dat er een opmerking van deze trant geplaatst zou worden! Hulde, je hebt me positief verrast met je spitsvondigheid!quote:
Val kapot.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Goeie genade! Ik had nooit kunnen indenken dat er een opmerking van deze trant geplaatst zou worden! Hulde, je hebt me positief verrast met je spitsvondigheid!
Dronken meisjes betastenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
Ricko![]()
Ik was een keer flink aangeschoten van tequila plus andere meuk, en dacht dat ik wel ongemerkt aan de voorgevel van een meisje kon zitten (zat naast mij op de bank). Ze was aan het praten, en ze had het serieus pas na een minuut door (ze was ook ietwat beschonken). Toen ze er wat van zei, deed ik net alsof ik sliep
Maar dat is lang geleden, nu ben ik braaf.
Om te checken of je werkelijk een luier aan hebt of dat het maar zo lijkt.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als ik uitga wordt ik altijd door chickies in me ass geknepen!!!!!![]()
quote:
Ricko Freud, ook wel een mooie naam voor RickoKun!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Inderdaad
OT:
RIcko Freund!! je bent er weer
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef TommyGun het volgende:
Users die nu doen alsof ze RickoKun hebben gekend_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!![]()
echt waar!
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef TommyGun het volgende:
Users die nu doen alsof ze RickoKun hebben gekend_!
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij heeft wel is in mijn fotoboek gepost!![]()
echt waar!
Nee, je bent manquote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanraken
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb hem op msn, wil je me nu aanraken
Mag ik in zijn plaatsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |