quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
wat hij zegt.. haha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik dacht, je bent het wel gewent 'onbedoeld' tieten aan te raken. Dus dan kan je die zelf te voorschijn toveren?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef 2cv het volgende:
Hoax ! Het enige wat ook maar in de verste verte op een tiet lijkt en dor TS aangeraakt wordt is een muis. Een computermuis om precies te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Welk topic ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daar is nietsch van waar jongeman, sterker nog, ik heb nog een goed topique te maken, maar die maak ik van de week wel.
TROUWENS. Toen ik in Het Vagevuur van FOK! was (fobo's krabbelen) zag ik dat gij zoen RP achtige topiek in KLB had gemaakt?!
Waar ging ie ook alwieder over?
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
ONZ?HEILIGSCHENNISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar waar zijn de vrouwen? Hoe voelen jullie je alsch wij mannen dat per ongeluk doen?
En rossen jullie wel eens per ongeluk op mannen hun fluimkanon?
Van 2 naar 3 cm?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
Ricko, toen ik zag dat je was wedergekeerd groeide mijn lans een beduidend stuk.
De zak van sinterklaas bevind zich echter tussen mijn benenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef remmertjuh het volgende:
He rickokun, sinterklaas was 5 maanden geleden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |