Aah oke, heerenveen uit dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
dat is nu opeens ook verplichte buscombi toch ?quote:
oke dan gaan we voor de bekerfinalequote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
die ook niet, dan sta ik te stampen in de RAI bij In Qontrol![]()
Die kun je beide wel een dagje verplaatsenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:51 schreef Sieps het volgende:
De beker natuurlijk. Wat was dat toch prachtig toen ik als 8 jarig jongetje in de Kuip Twente na penalties zag winnen samen met 31999 andere tukkers
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
ik was net jarig geweest toen, dus was ik 15quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieeequote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
Ben dr bang voorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef poehej het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieee
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?quote:
Ik zit hier inderdaad jaquote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?
Dan neem ik het terug
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Respect moeten ze hebben voor jouw ouderdomquote:Dan neem ik het terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, als ik mocht kiezen, dan Twente maar 2e en wij de BekerEn inderdaad, Twente hoeft echt geen extra kaarten te verwachten omdat Heerenveen ze niet kwijt kan. Hopen dus dat het % bobo's wat mee valt, zodat beide clubs (er van uitgaande dat we de finale zouden halen) zo'n 20.000 man (ruwe schatting) eigen aanhang mee kunnen nemen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
goed puntquote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook beker gestemd. Dat zou toch een geweldige afsluiting van een geweldig seizoen zijn, ook als het niet lukt de tweede plek vast te houden.
Ik was tien toen. Zat echt op een geweldige plek, eerste rij van de tweede ring, volgens mij achter het doel waar Boschker de eerste helft in stond. Kan me nog herinneren dat de eerste ring goed te grazen is genomen met al die papierrollen die naar beneden geflikkerd werden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug
Precies.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Tijdens die bekerfinale was ik 28
![]()
Snotapen hier
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Achjah, iig bier op de terugweg.. Had je in de trein niet gehad
Neem zelf mee!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..
inderdaadquote:
Ja, en er nog volle trays uit de andere bussen kwamen na afloopquote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..
Enkel auto-combi.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
1 busje maximaal brengen die knapen mee.
wat een zooi zegquote:Twente mist Boschker, Stam en Nkufo
Steve McClaren moet zaterdag in het duel met Roda JC waarschijnlijk weer creatief omgaan met zijn basisopstelling. Sander Boschker en Ronnie Stam zijn nog altijd niet hersteld van hun kwetsuren en ook het meespelen van topscorer Nkufo is onzeker.
De Zwitser ontbrak in het duel met NEC vanwege een schorsing, maar kampt nu met knieklachten en liet de groepstraining van donderdag schieten. Mocht Nkufo inderdaad ontbreken dan zal Marko Arnautovic waarschijnlijk weer in de punt van de aanval operen tegen Roda.
Weet je hoe ver Kerkrade vanaf hier is? Andersom valt t best meequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Enkel auto-combi.
Alsof Almelo trouwens iets meeneemt naar Kerkrade
Een 2 uurtjes rijden via Duitsland.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je hoe ver Kerkrade vanaf hier is? Andersom valt t best mee
Correct. LA tegen NY, dás pas ver! Maar goed die jongens hebben zelden uitsupporters meequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een 2 uurtjes rijden via Duitsland.
Heerenveen (Cambuur) - Roda & Groningen (Veendam) - Roda dat is, voor Nederlandse begrippen, pas ver. Maargoed, wat is ver in dit kippenlandje?
Met Aachen naar Munchen of Berlijn, dat is ook verquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Correct. LA tegen NY, dás pas ver! Maar goed die jongens hebben zelden uitsupporters mee
Idd.quote:Offtopic trouwens
Nu hoop je wel weer dat ze winnen neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met Aachen naar Munchen of Berlijn, dat is ook ver
[..]
Idd.
Heb zin in Twente uit iig!
Als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu hoop je wel weer dat ze winnen neem ik aan?
quote:Aanvallend probleem FC Twente
De kans bestaat dat Nikita Rukavytsya zaterdag zijn debuut maakt voor FC Twente. De Australier die in de winterstop bij Twente kwam, speelde in de afluitende training in de spits. Twente heeft een aanvallend probleem voor de wedstrijd tegen Roda JC (zaterdagavond).
Blaise N'Kufo ontbreekt zeker door een knieblessure, terwijl het meespelen van Marko Arnautovic ook twijfelachtig is.
43 officiele duels al, als we de bekerfinale halen worden dat er 50 in totaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef Rikketik het volgende:
Als je nagaat hoeveel wedstrijden Twente al gespeeld heeft... Bovendien zijn Boschker en Kufo niet bepaald de jongsten meer.
ik ben d'r bijquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef DirkZz het volgende:
Wie gaan er hier allemaal mee naar feyenoord uit?
Het is namelijk "uitverkocht" ...
twijfelachtig toch nog?quote:
Tsjah, je ziet toch wel dat Twente in de breedte vrij zwak is. Roda thuis moet nog wel te doen zijn maar met zo'n team kom je zwaar in de problemen tijdens de reeks van Feyenoord-Heerenveen-AZ-Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Wellenberg - Douglas - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
Denneboom - Nikita - Elia
Zwak in de breedte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, je ziet toch wel dat Twente in de breedte vrij zwak is. Roda thuis moet nog wel te doen zijn maar met zo'n team kom je zwaar in de problemen tijdens de reeks van Feyenoord-Heerenveen-AZ-Ajax.
Vergeleken met de concurrentie van AZ en Ajax uiteraard.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:04 schreef DirkZz het volgende:
Zwak in de breedte?
Vind dat we het nog aardig voor mekaar hebben, Ajax en Heerenveen zijn gewoon altijd lastig.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Douglas- Rajkovic - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
iets met bussen en ruimte bij feyenoord is het probleem dacht ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goderdegodver... ga je gisteren rond 12:00 kaarten halen voor Feyenoord, is het al uitverkocht.
Blijken er hier maar 800 verkocht te zijn... er waren er toch 1100 beschikbaar?
ff wachten nog jongen. Vorig jaar waren de ajacieden ook zo overtuigd dat Twente wel even gepakt werd in de play-offs, weet je nog?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:28 schreef damsco het volgende:
Ik moest jullie teleurstellen, Ajax gaat het stokje overnemen. Dus geen voorronde CL voor jullie...
Maar een 3e plek is ook mooi voor FC Twente, of niet dan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff wachten nog jongen. Vorig jaar waren de ajacieden ook zo overtuigd dat Twente wel even gepakt werd in de play-offs, weet je nog?
Dat gaat heel moeilijk worden ja. Twente heeft nog een zwaar programma en een aantal geblesseerde spelers, maar het zou ook zo maar kunnen dat Twente alle wedstrijden gewoon wint. En Ajax is ook niet echt constant met de prestaties. Ik zou er wel een tientje opzetten dat Twente het wel redt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef damsco het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?
Denneboom spits en nikita buiten lijkt me iets logischer toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Wellenberg - Douglas - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
Het was ook voor het eerst in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Adidah het volgende:
Er was vorig seizoen serieus een huldiging voor het behalen van de voorronde CL![]()
.
Grappig, jullie ajacieden zijn altijd zo vol over jullie glorie jaren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef damsco het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?
Er was sowieso al een huldiging gepland,ook al ze het niet gehaald hadden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Adidah het volgende:
Er was vorig seizoen serieus een huldiging voor het behalen van de voorronde CL![]()
.
Maar er zal sowieso geen huldiging plaats vindenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:26 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Er was sowieso al een huldiging gepland,ook al ze het niet gehaald hadden.
Voor dat je weer verder gaat met je praatjes zal Ajax eerst van AZ en PSV moeten zien te winnen straks.
CL-voorronde,voor jullie een must...voor ons een bonus.
Ajax zijn gloriejaren waren echt prachtig. Als klein ventje kijken naar het grote Ajax, het is tegenwoordig wellicht een schim van toen maar je kan niet ontkennen dat Ajax toen een ware kampioen op het veld was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:03 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Grappig, jullie ajacieden zijn altijd zo vol over jullie glorie jaren.
Right back at ya.
nou dan zijn wij klein.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar er zal sowieso geen huldiging plaats vinden. Dat doe je namelijk alleen als je een prijs wint. Huldigen zonder reden is alleen voor de kleintjes.
en jullie zijn groot, en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar er zal sowieso geen huldiging plaats vinden. Dat doe je namelijk alleen als je een prijs wint. Huldigen zonder reden is alleen voor de kleintjes.
quote:
z'n opa is overleden.quote:Het is twijfelachtig of Trainer/Coach Stece McClaren kan beschikken over Marko Arnautovic. De jonge aanvaller verblijft momenteel in Servië vanwege familie-omstandigheden.
Zondag 10 Mei weer, dit maal hopelijk met overwinning?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff wachten nog jongen. Vorig jaar waren de ajacieden ook zo overtuigd dat Twente wel even gepakt werd in de play-offs, weet je nog?
Huldigen doe je niet bij een prijs, maar bij een prestatie. Prijs en prestatie gaan doorgaans ook hand in hand. Maar ook zonder prijs kan er een prestatie van formaat geleverd zijn. Dat was de voorronde CL voor FC Twente wel naar mijn mening.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Na het nieuws donderdagochtend is iedereen achter de kaarten aangegaan. Er is geen voorverkoop geweest, dus het hadden er met een extra verkoop op het stadion donderdag bijvoorbeeld nog meer kunnen zijn denk ik!quote:Op zondag 12 april 2009 10:41 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond dat Roda nog redelijk wat volk op de been had gekregen![]()
Op naar Nijmegen!quote:Voor de rest was het een makkelijke wedstrijd maar wel zorgelijk hoe je tot 2 keer toe doelpunten tegen krijgt.![]()
Douglas was goed op de back en de aanval liep eindelijk een keer lekker zonder Blaise, doordat ze veelvuldig van positie wisselden
Komt omdat ze nog supporters hebben in Enschede, en geen toeschouwers die de volle 90 minuten de bek dicht heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Adidah het volgende:
.
De 'kleintjes' worden door FC Twente nu alleen veels te vaak onderschat, het zou me helemaal niks verbazen als tegen Feyenoord(alhoewel dat ook kwa stand een kleintje is), Heereenveen, Ajax, AZ. Twente gewoon weer opstaat, en voetbalt naar eigen mogelijkheiden als een team. Als FC Twente dat gaat doen hebben ze van FEY,HEE,AJA niks te vrezen, en mocht AZ dan al kampioen zijn dan pakken we hun ook!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:28 schreef damsco het volgende:
Ik moest jullie teleurstellen, Ajax gaat het stokje overnemen. Dus geen voorronde CL voor jullie...
Maar een 3e plek is ook mooi voor FC Twente, of niet dan
Die tweede plek okay, maar die beker ho-es-even!quote:Op zondag 12 april 2009 10:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Na het nieuws donderdagochtend is iedereen achter de kaarten aangegaan. Er is geen voorverkoop geweest, dus het hadden er met een extra verkoop op het stadion donderdag bijvoorbeeld nog meer kunnen zijn denk ik!
[..]
Jullie succes in de beker en met het behouden van de 2de plek!
quote:Op zondag 12 april 2009 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die beker okay, maar die tweede plek ho-es-even!
Waar baseer je dat op? Ajax won ook bij jullie, dan heeft AZ helemaal een kans.quote:
Zie hem lachen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef DirkZz het volgende:Check die maffe trainer van Roda, en de ractie van unzeren Kenneth.:
Omdat Twente meer dan gebrand zal zijn om de landskampioen (quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ajax won ook bij jullie, dan heeft AZ helemaal een kans.
Maikuuuuul op Youtube!quote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef DirkZz het volgende:Check die maffe trainer van Roda, en de ractie van unzeren Kenneth.:
Ja waar ze dat altijd vandaan halen die MOTM..quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef RobbieT het volgende:
Overigens Braafheid in mijn ogen niet de terechte Motm..Toch echt Marko!
ik heb dubbel gelegen bij Studio Sport zaterdagavondquote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef DirkZz het volgende:Check die maffe trainer van Roda, en de ractie van unzeren Kenneth.:
wat een aankoop, wat een waarde voor FCTquote:Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Drie assists gister van Perez. Wat een held
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:50 schreef Thunder0x het volgende:
Valt niks te halen zaterdag in de Kuip
Ik niet, Mark, wil je nog naar heerenveen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
Toch naar de Kuip zaterdag!![]()
Van de 30 kaarten die vandaag teruggekomen waren, heb ik de allerlaatste weten te bemachtigen
![]()
Bus 16, nog meer die daar zitten?
In Nijmegen voldeed hij wel aan die criteriaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Lamzak_ had jij zaterdag het grijs/donkere uit-shirt met Janssen 24 achterop aan en je arm in een mitella?
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Lamzak_ had jij zaterdag het grijs/donkere uit-shirt met Janssen 24 achterop aan en je arm in een mitella?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
Van de 30 kaarten die vandaag teruggekomen waren, heb ik de allerlaatste weten te bemachtigen
![]()
Ja, gezelligquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik niet, Mark, wil je nog naar heerenveen?
Wie gaan er nog meer mee dan? En wanneer ga je eigenlijk kaarten halen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Met jou zijn we met 4FF een keertje kaarten halen
Is de fanshop en de friettent tijdens wedstrijddagen ook al gesloten dat je niets meer kan halen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:50 schreef Thunder0x het volgende:
Valt niks te halen zaterdag in de Kuip
Met jou en Joostquote:Op woensdag 15 april 2009 01:18 schreef poehej het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer mee dan? En wanneer ga je eigenlijk kaarten halen..
Twente heeft wel vaker dit soort filmpjes, altijd leuk.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Mooi filmpje op fctwente.nl met dat blinde mannetje zeg!
Ja hiero , bus 16quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
![]()
Ha joost!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:52 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ja hiero , bus 16![]()
waarschijnlijk is dat een dubbeldekker.
Ik zit de laatste wedstrijd nog in 307 ja. volgend seizoen andere plek.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef poehej het volgende:
[..]
Ha joost!
Ik zal je eens ff toevoegen aan de OP307 was het toch?
openingspostquote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ik zit de laatste wedstrijd nog in 307 ja. volgend seizoen andere plek.
Wat bedoel je met de OP ?
We nemen zelf bier mee, ik ga dat risico iig niet nemenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef jjstyle333 het volgende:
ik vind het goed Timo.
Alleen gaan we nu wel voor in de bus zitten. i.v.m bier verkoop
Jij zit 2 rijen boven mij toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
a.s. dinsdag is de wedstrijd tegen NAC al
ik moet gewoon werken tot 17.00quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij zit 2 rijen boven mij toch?
naja ik heb die dinsdag vrij, dus ga mooi eerst de stad in
Scan het even voor de restquote:Op woensdag 15 april 2009 13:24 schreef Dos37 het volgende:
weer een stuk over Twente in de VI. Ditmaal gaat het over Blaise ga het nu lezen.
Word meestal wel gedaan op twente.net, moet je het "Fctwente in de media deel 3" topic even opzoekenquote:
Nouja, zo raar is die gedachte niet, het is realistischer dan 4e worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef Rots het volgende:
![]()
Ajacieden die denken nog 2e te worden.
Twente.
Door een communicatie-storing bij de NS kan FC Twente geen treincombi naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord aanbieden. De NS heeft de treincombi niet afgestemd met ProRail.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Geen treincombi zaterdag? Dacht dat daar wel genoeg animo voor was.
Anders hadden jullie 600 kaarten meer gehad toch? Nu krijg je maar 1 vak...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef poehej het volgende:
[..]
Door een communicatie-storing bij de NS kan FC Twente geen treincombi naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord aanbieden. De NS heeft de treincombi niet afgestemd met ProRail.
Jepquote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Joost, Jelle, Mark... Gaan we met zijn 4-en naar heerenveen?
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Geen treincombi zaterdag? Dacht dat daar wel genoeg animo voor was.
Onder een steen die zich doorgaans niet interesseert voor Twente, maar nu even wel gezien de aankomende wedstrijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Was inderdaad weer eens een mooi stukje...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef Dos37 het volgende:
Stuk over Kufo was leuk zal straks wel op twente.net staan maar ik wou het even lezen in de tuin onder het genot van de zon. Je leest wat meer over de man achter Kufo wat anderen van hem vinden en hoe ze met hem gewerkt hebben.
Bestaan die stenen dan ?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onder een steen die zich doorgaans niet interesseert voor Twente, maar nu even wel gezien de aankomende wedstrijd.
Dat willen jullie maar al te graag denken volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Bestaan die stenen dan ?
iedereen interesseert zich toch tegenwoordig in Twente
Welkom joostquote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Bestaan die stenen dan ?
iedereen interesseert zich toch tegenwoordig in Twente
Hoi ik zal niet weten wie je bent maar nogmaals hoiquote:
een mede FCT-fanquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Hoi ik zal niet weten wie je bent maar nogmaals hoi
tip: download de setjes van Q-Dance @ Sydneyquote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef DirkZz het volgende:
Hopelijk zaterdag weer een beetje relaxde muziek in de bus, aka
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.quote:
wordt weer mooie sfeerquote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.
Daar heb ie een puntquote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.
offtopic: Hij is bezig.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een mede FCT-fan
[..]
tip: download de setjes van Q-Dance @ Sydney![]()
feyenoord ook tegen onsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie gaan het echt moeilijk krijgen tegen Feyenoord.
daar ga je je wel mee vermakenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
offtopic: Hij is bezig.
Ontopic: Zaterdag 3 punten meenemen uit Rotjeknor
Kufo en Stam zijn nog twijfelachtig.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog veel geblesseerden/geschorsten bij jullie?
Wisgerhof ook nog staat in de VI en Rajkovicquote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kufo en Stam zijn nog twijfelachtig.
Geschorst niet volgens mij. Las wel dat er 8 op scherp stonden
edit : op scherp : stam, tiote , perez, douglas , elia , braafheid.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie gaan het echt moeilijk krijgen tegen Feyenoord.
vaag, op www.vi.nl staat dat deze 2, 3 gele kaarten hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wisgerhof ook nog staat in de VI en Rajkovic
Laat Ajax maar mooi verliezenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ga je je wel mee vermaken
en 3 punten gaan we voor, en als Ajax en PSV gelijkspelen kan het weekend helemaal niet meer stuk
Kreeg je een onvoldoende, een matig of een goed van juffrouw Agaath?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vandaag een verplichte ckv-ochtend op school, de bedoeling was een paneel te betekenen en op een prominente plaats in school ophangen![]()
Dus na een uurtje tekenen: (plaatje niet geschikt voor niet-Twente-supporters![]()
)
http://img293.imageshack.us/img293/2651/p1604091212.jpg
quote:'FC Twente wil Van der Gun'
Volgens TC/Tubantia is FC Twente geïnteresseerd in aanvaller Cedric van der Gun. Bij FC Utrecht is Van der Gun bezig aan een sterk seizoen, maar de in Den Haag geboren aanvaller gaf in een eerder stadium al aan dat hij na dit seizoen wil vertrekken uit de Domstad
Van der Gun speelde dit seizoen achttien duels voor Utrecht en scoorde in deze wedstrijden negen keer. De aanvaller bleek echter ook deze jaargang weer gevoelig voor blessures, waardoor hij meerdere duels van de Domstedelingen aan zich voorbij moest laten gaan.
Gastquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vandaag een verplichte ckv-ochtend op school, de bedoeling was een paneel te betekenen en op een prominente plaats in school ophangen![]()
Dus na een uurtje tekenen: (plaatje niet geschikt voor niet-Twente-supporters![]()
)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vandaag een verplichte ckv-ochtend op schooldoorsnee dag op de sociale werkplaats, de bedoeling was een paneel te betekenen en op een prominente plaats in school ophangen![]()
)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Stakkerquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Schandelijk excuus voor een Twente supporter ben jij zeg, niet eens een varken met FC Groningen logo getekend?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Twente had een jaar of twee geleden toch ook al interesse in hem, geloof ik?quote:
Mooi tekenskills hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
wat is er dan te doen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef poehej het volgende:
Zijn er nog mensen die vandaag om 13.00 naar de fanshop gaan?
Dit kan maar beter sarcastisch zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
Wat is er te doen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:15 schreef poehej het volgende:
Zijn er nog mensen die vandaag om 13.00 naar de fanshop gaan?
Rightquote:
Plaat lag vanmorgen in de vuilcontainer, was te aanstootgevend volgens juf Agaathquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Kopbal het volgende:
Kreeg je een onvoldoende, een matig of een goed van juffrouw Agaath?
Dwz. of je wordt een van 'ons' of je gaat maar weg.quote:
Het zou zomaar een tekst van Wilders kunnen zijn. Weet ik ook gelijk waar hij die zetels vandaan haalt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dwz. of je wordt een van 'ons' of je gaat maar weg.
Ow.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dwz. of je wordt een van 'ons' of je gaat maar weg.
Van tokkie-volk uit heel Nederland jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het zou zomaar een tekst van Wilders kunnen zijn. Weet ik ook gelijk waar hij die zetels vandaan haalt.
Prachtig hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
)
And we really don't care who dislikes us or whyquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik erger me al tijden aan die 'aanpassen of oprotten'-slogan. Hoe pauper kun je zijn? Twente verdient beter.
- Wij tegen iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik erger me al tijden aan die 'aanpassen of oprotten'-slogan. Hoe pauper kun je zijn? Twente verdient beter.
maar dan heeft PSV punten en dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laat Ajax maar mooi verliezenZie het niet gebeuren maarja..
mooi spandoekquote:
Beter nog dat PSV punten pakt dan Ajax, als je dan wint in de Kuip heb je Ajax op 4 punten en PSV op 7 puntenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan heeft PSV punten en dat is ook niet de bedoeling
[..]
mooi spandoek
wel in verband met hoeveel voorronde's je moet spelen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:02 schreef 9christensen het volgende:
psv moet gewoon winnen
2de plaats telt. of je 3 of 4 wordt, maakt niet veel uit.
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
De bekerwinnaar en de nummer 3 spelen in de 4e voorronde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wel in verband met hoeveel voorronde's je moet spelen geloof ik.
Jezus wat een domme opmerking, hij geeft alleen aan dat hij het een domme tekst vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.
Beetje gaan huilen op het forum heeft niemand wat aan.
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezus wat een domme opmerking, hij geeft alleen aan dat hij het een domme tekst vindt.
Niets, ik heb die naam slechts als krachtterm gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?
Ja, want de jongens van Vak-P zullen uiteraard meteen naar mij luisteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.
Beetje gaan huilen op het forum heeft niemand wat aan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, want de jongens van Vak-P zullen uiteraard meteen naar mij luisteren.
Je zou toch maar 'gewoon' eens een mening hebben.
ehm.. wat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
(Btw, mijn teletekst is lekker up to dateCheck die datum ook
[ afbeelding ]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Moody het volgende:
Ik stoor me aan de tekst "Ajax moet dood en AZ moet kapot". Laten we lekker positieve liedjes maken, zoals de afgelopen tientallen jaren. Wanneer dat lied wordt ingestart zie ik Twente fans die tientallen jaren fan zijn afkeurend kijken, dat kan niet echt de bedoeling zijn.....
Ik geloof niet dat jij die tijd hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijd
Ik weet dat het eerder gezongen is, maar dat was een andere tijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijd
heb je wel gelijk in, van dat lied stoort vooral dat laatse zinnetje mij: "<club> rollen wij zo even op", komt te arrogant op me over.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik weet dat het eerder gezongen is, maar dat was een andere tijd.
Twente gaat nu aankloppen bij de top, maar voordat het zover is, moet er eerst gepresteerd worden. Iets dat beide clubs uit dat lied wel doen of hebben gedaan. Iets dat, ondanks dat ik al 16 jaar een Twente-jaarkaart heb, mijn respect wel verdient.
Ja, en?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij die tijd hebt meegemaakt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij FC Twente hoor, ajax is ook niet alles meer he schatje.
Bedankt voor de support!quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:35 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop toch stiekem dat jullie vanavond gaan winnen. Maar dat komt alleen omdat ik zo een schijthekel aan die andere club heb.
precies, gewoon 4 uur voor de wedstrijd al de bus inquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:45 schreef Lamzak_ het volgende:
Bah, ik merk nu pas hoe vroeg de bus eigenlijk weg gaat... Ik dacht dat de wedstrijd om 19:45 was...
hoe hadden ze dat geregeld dan? iedereen moest navragen in welke bus hij/zij zat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, we zijn op weg naar de kuip. Met hardcore in bus 16. :p was net wel even een puinhoop met instappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |