Aah oke, heerenveen uit dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
dat is nu opeens ook verplichte buscombi toch ?quote:
oke dan gaan we voor de bekerfinalequote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
die ook niet, dan sta ik te stampen in de RAI bij In Qontrol![]()
Die kun je beide wel een dagje verplaatsenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:51 schreef Sieps het volgende:
De beker natuurlijk. Wat was dat toch prachtig toen ik als 8 jarig jongetje in de Kuip Twente na penalties zag winnen samen met 31999 andere tukkers
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
ik was net jarig geweest toen, dus was ik 15quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieeequote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
Ben dr bang voorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef poehej het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieee
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?quote:
Ik zit hier inderdaad jaquote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?
Dan neem ik het terug
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Respect moeten ze hebben voor jouw ouderdomquote:Dan neem ik het terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, als ik mocht kiezen, dan Twente maar 2e en wij de BekerEn inderdaad, Twente hoeft echt geen extra kaarten te verwachten omdat Heerenveen ze niet kwijt kan. Hopen dus dat het % bobo's wat mee valt, zodat beide clubs (er van uitgaande dat we de finale zouden halen) zo'n 20.000 man (ruwe schatting) eigen aanhang mee kunnen nemen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
goed puntquote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook beker gestemd. Dat zou toch een geweldige afsluiting van een geweldig seizoen zijn, ook als het niet lukt de tweede plek vast te houden.
Ik was tien toen. Zat echt op een geweldige plek, eerste rij van de tweede ring, volgens mij achter het doel waar Boschker de eerste helft in stond. Kan me nog herinneren dat de eerste ring goed te grazen is genomen met al die papierrollen die naar beneden geflikkerd werden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |