Aah oke, heerenveen uit dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
dat is nu opeens ook verplichte buscombi toch ?quote:
oke dan gaan we voor de bekerfinalequote:Op woensdag 8 april 2009 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
die ook niet, dan sta ik te stampen in de RAI bij In Qontrol![]()
Die kun je beide wel een dagje verplaatsenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is op 10 mei, dan ben ik jarig en het is dan ook moederdagdus dat wordt hem niet...
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:51 schreef Sieps het volgende:
De beker natuurlijk. Wat was dat toch prachtig toen ik als 8 jarig jongetje in de Kuip Twente na penalties zag winnen samen met 31999 andere tukkers
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
ik was net jarig geweest toen, dus was ik 15quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieeequote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben jij zo jong of is dat alweer zo lang geleden?
Ben dr bang voorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:15 schreef poehej het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo oud Damzkieee
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?quote:
Ik zit hier inderdaad jaquote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou poe, ouwe lul zeg. Of zit hier de complete Twente Kidsclub?
Dan neem ik het terug
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Respect moeten ze hebben voor jouw ouderdomquote:Dan neem ik het terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, als ik mocht kiezen, dan Twente maar 2e en wij de BekerEn inderdaad, Twente hoeft echt geen extra kaarten te verwachten omdat Heerenveen ze niet kwijt kan. Hopen dus dat het % bobo's wat mee valt, zodat beide clubs (er van uitgaande dat we de finale zouden halen) zo'n 20.000 man (ruwe schatting) eigen aanhang mee kunnen nemen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
goed puntquote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook beker gestemd. Dat zou toch een geweldige afsluiting van een geweldig seizoen zijn, ook als het niet lukt de tweede plek vast te houden.
Ik was tien toen. Zat echt op een geweldige plek, eerste rij van de tweede ring, volgens mij achter het doel waar Boschker de eerste helft in stond. Kan me nog herinneren dat de eerste ring goed te grazen is genomen met al die papierrollen die naar beneden geflikkerd werden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Stienn het volgende:
[..]
2001 dus tel maar na, beste tijd geleden.. 8 jaar... toen was ik 14
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug
Precies.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Tijdens die bekerfinale was ik 28
![]()
Snotapen hier
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Lamzak_ het volgende:
Achjah, iig bier op de terugweg.. Had je in de trein niet gehad
Neem zelf mee!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..
inderdaadquote:
Ja, en er nog volle trays uit de andere bussen kwamen na afloopquote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ja leuk.. net als de vorige keer zeker dat we maar 3 trays bier hadden.. Zit ik verdomme weer zonder..
Enkel auto-combi.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
1 busje maximaal brengen die knapen mee.
wat een zooi zegquote:Twente mist Boschker, Stam en Nkufo
Steve McClaren moet zaterdag in het duel met Roda JC waarschijnlijk weer creatief omgaan met zijn basisopstelling. Sander Boschker en Ronnie Stam zijn nog altijd niet hersteld van hun kwetsuren en ook het meespelen van topscorer Nkufo is onzeker.
De Zwitser ontbrak in het duel met NEC vanwege een schorsing, maar kampt nu met knieklachten en liet de groepstraining van donderdag schieten. Mocht Nkufo inderdaad ontbreken dan zal Marko Arnautovic waarschijnlijk weer in de punt van de aanval operen tegen Roda.
Weet je hoe ver Kerkrade vanaf hier is? Andersom valt t best meequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Enkel auto-combi.
Alsof Almelo trouwens iets meeneemt naar Kerkrade
Een 2 uurtjes rijden via Duitsland.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je hoe ver Kerkrade vanaf hier is? Andersom valt t best mee
Correct. LA tegen NY, dás pas ver! Maar goed die jongens hebben zelden uitsupporters meequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een 2 uurtjes rijden via Duitsland.
Heerenveen (Cambuur) - Roda & Groningen (Veendam) - Roda dat is, voor Nederlandse begrippen, pas ver. Maargoed, wat is ver in dit kippenlandje?
Met Aachen naar Munchen of Berlijn, dat is ook verquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Correct. LA tegen NY, dás pas ver! Maar goed die jongens hebben zelden uitsupporters mee
Idd.quote:Offtopic trouwens
Nu hoop je wel weer dat ze winnen neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met Aachen naar Munchen of Berlijn, dat is ook ver
[..]
Idd.
Heb zin in Twente uit iig!
Als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu hoop je wel weer dat ze winnen neem ik aan?
quote:Aanvallend probleem FC Twente
De kans bestaat dat Nikita Rukavytsya zaterdag zijn debuut maakt voor FC Twente. De Australier die in de winterstop bij Twente kwam, speelde in de afluitende training in de spits. Twente heeft een aanvallend probleem voor de wedstrijd tegen Roda JC (zaterdagavond).
Blaise N'Kufo ontbreekt zeker door een knieblessure, terwijl het meespelen van Marko Arnautovic ook twijfelachtig is.
43 officiele duels al, als we de bekerfinale halen worden dat er 50 in totaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef Rikketik het volgende:
Als je nagaat hoeveel wedstrijden Twente al gespeeld heeft... Bovendien zijn Boschker en Kufo niet bepaald de jongsten meer.
ik ben d'r bijquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:08 schreef DirkZz het volgende:
Wie gaan er hier allemaal mee naar feyenoord uit?
Het is namelijk "uitverkocht" ...
twijfelachtig toch nog?quote:
Tsjah, je ziet toch wel dat Twente in de breedte vrij zwak is. Roda thuis moet nog wel te doen zijn maar met zo'n team kom je zwaar in de problemen tijdens de reeks van Feyenoord-Heerenveen-AZ-Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Wellenberg - Douglas - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
Denneboom - Nikita - Elia
Zwak in de breedte?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, je ziet toch wel dat Twente in de breedte vrij zwak is. Roda thuis moet nog wel te doen zijn maar met zo'n team kom je zwaar in de problemen tijdens de reeks van Feyenoord-Heerenveen-AZ-Ajax.
Vergeleken met de concurrentie van AZ en Ajax uiteraard.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:04 schreef DirkZz het volgende:
Zwak in de breedte?
Vind dat we het nog aardig voor mekaar hebben, Ajax en Heerenveen zijn gewoon altijd lastig.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Douglas- Rajkovic - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
iets met bussen en ruimte bij feyenoord is het probleem dacht ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goderdegodver... ga je gisteren rond 12:00 kaarten halen voor Feyenoord, is het al uitverkocht.
Blijken er hier maar 800 verkocht te zijn... er waren er toch 1100 beschikbaar?
ff wachten nog jongen. Vorig jaar waren de ajacieden ook zo overtuigd dat Twente wel even gepakt werd in de play-offs, weet je nog?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:28 schreef damsco het volgende:
Ik moest jullie teleurstellen, Ajax gaat het stokje overnemen. Dus geen voorronde CL voor jullie...
Maar een 3e plek is ook mooi voor FC Twente, of niet dan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff wachten nog jongen. Vorig jaar waren de ajacieden ook zo overtuigd dat Twente wel even gepakt werd in de play-offs, weet je nog?
Dat gaat heel moeilijk worden ja. Twente heeft nog een zwaar programma en een aantal geblesseerde spelers, maar het zou ook zo maar kunnen dat Twente alle wedstrijden gewoon wint. En Ajax is ook niet echt constant met de prestaties. Ik zou er wel een tientje opzetten dat Twente het wel redt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef damsco het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?
Denneboom spits en nikita buiten lijkt me iets logischer toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
Michailov
Wellenberg - Douglas - Wisgerhof - Braafheid
Brama - Perez - Tio thee
Het was ook voor het eerst in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Adidah het volgende:
Er was vorig seizoen serieus een huldiging voor het behalen van de voorronde CL![]()
.
Grappig, jullie ajacieden zijn altijd zo vol over jullie glorie jaren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef damsco het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar even serieus, denk je echt dat FC Twente boven Ajax blijft staan?
Er was sowieso al een huldiging gepland,ook al ze het niet gehaald hadden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Adidah het volgende:
Er was vorig seizoen serieus een huldiging voor het behalen van de voorronde CL![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |