Twente heeft wel vaker dit soort filmpjes, altijd leuk.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Mooi filmpje op fctwente.nl met dat blinde mannetje zeg!
Ja hiero , bus 16quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Mark-Hgl het volgende:
Toch naar de Kuip zaterdag!![]()
Van de 30 kaarten die vandaag teruggekomen waren, heb ik de allerlaatste weten te bemachtigen
![]()
Bus 16, nog meer die daar zitten?
Ha joost!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:52 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ja hiero , bus 16![]()
waarschijnlijk is dat een dubbeldekker.
Ik zit de laatste wedstrijd nog in 307 ja. volgend seizoen andere plek.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef poehej het volgende:
[..]
Ha joost!
Ik zal je eens ff toevoegen aan de OP307 was het toch?
openingspostquote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ik zit de laatste wedstrijd nog in 307 ja. volgend seizoen andere plek.
Wat bedoel je met de OP ?
We nemen zelf bier mee, ik ga dat risico iig niet nemenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef jjstyle333 het volgende:
ik vind het goed Timo.
Alleen gaan we nu wel voor in de bus zitten. i.v.m bier verkoop
Jij zit 2 rijen boven mij toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
a.s. dinsdag is de wedstrijd tegen NAC al
ik moet gewoon werken tot 17.00quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij zit 2 rijen boven mij toch?
naja ik heb die dinsdag vrij, dus ga mooi eerst de stad in
Scan het even voor de restquote:Op woensdag 15 april 2009 13:24 schreef Dos37 het volgende:
weer een stuk over Twente in de VI. Ditmaal gaat het over Blaise ga het nu lezen.
Word meestal wel gedaan op twente.net, moet je het "Fctwente in de media deel 3" topic even opzoekenquote:
Nouja, zo raar is die gedachte niet, het is realistischer dan 4e worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef Rots het volgende:
![]()
Ajacieden die denken nog 2e te worden.
Twente.
Door een communicatie-storing bij de NS kan FC Twente geen treincombi naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord aanbieden. De NS heeft de treincombi niet afgestemd met ProRail.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Geen treincombi zaterdag? Dacht dat daar wel genoeg animo voor was.
Anders hadden jullie 600 kaarten meer gehad toch? Nu krijg je maar 1 vak...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:07 schreef poehej het volgende:
[..]
Door een communicatie-storing bij de NS kan FC Twente geen treincombi naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord aanbieden. De NS heeft de treincombi niet afgestemd met ProRail.
Jepquote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Joost, Jelle, Mark... Gaan we met zijn 4-en naar heerenveen?
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
Geen treincombi zaterdag? Dacht dat daar wel genoeg animo voor was.
Onder een steen die zich doorgaans niet interesseert voor Twente, maar nu even wel gezien de aankomende wedstrijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Was inderdaad weer eens een mooi stukje...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef Dos37 het volgende:
Stuk over Kufo was leuk zal straks wel op twente.net staan maar ik wou het even lezen in de tuin onder het genot van de zon. Je leest wat meer over de man achter Kufo wat anderen van hem vinden en hoe ze met hem gewerkt hebben.
Bestaan die stenen dan ?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Onder een steen die zich doorgaans niet interesseert voor Twente, maar nu even wel gezien de aankomende wedstrijd.
Dat willen jullie maar al te graag denken volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Bestaan die stenen dan ?
iedereen interesseert zich toch tegenwoordig in Twente
Welkom joostquote:Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Bestaan die stenen dan ?
iedereen interesseert zich toch tegenwoordig in Twente
Hoi ik zal niet weten wie je bent maar nogmaals hoiquote:
een mede FCT-fanquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Hoi ik zal niet weten wie je bent maar nogmaals hoi
tip: download de setjes van Q-Dance @ Sydneyquote:Op woensdag 15 april 2009 19:45 schreef DirkZz het volgende:
Hopelijk zaterdag weer een beetje relaxde muziek in de bus, aka
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.quote:
wordt weer mooie sfeerquote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.
Daar heb ie een puntquote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bij twijfel niet opstellen. dinsdag is belangrijker.
offtopic: Hij is bezig.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een mede FCT-fan
[..]
tip: download de setjes van Q-Dance @ Sydney![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |