And we really don't care who dislikes us or whyquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik erger me al tijden aan die 'aanpassen of oprotten'-slogan. Hoe pauper kun je zijn? Twente verdient beter.
- Wij tegen iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
Ik erger me al tijden aan die 'aanpassen of oprotten'-slogan. Hoe pauper kun je zijn? Twente verdient beter.
maar dan heeft PSV punten en dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laat Ajax maar mooi verliezenZie het niet gebeuren maarja..
mooi spandoekquote:
Beter nog dat PSV punten pakt dan Ajax, als je dan wint in de Kuip heb je Ajax op 4 punten en PSV op 7 puntenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan heeft PSV punten en dat is ook niet de bedoeling
[..]
mooi spandoek
wel in verband met hoeveel voorronde's je moet spelen geloof ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:02 schreef 9christensen het volgende:
psv moet gewoon winnen
2de plaats telt. of je 3 of 4 wordt, maakt niet veel uit.
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:59 schreef Rikketik het volgende:
De bekerwinnaar en de nummer 3 spelen in de 4e voorronde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wel in verband met hoeveel voorronde's je moet spelen geloof ik.
Jezus wat een domme opmerking, hij geeft alleen aan dat hij het een domme tekst vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.
Beetje gaan huilen op het forum heeft niemand wat aan.
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezus wat een domme opmerking, hij geeft alleen aan dat hij het een domme tekst vindt.
Niets, ik heb die naam slechts als krachtterm gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?
Ja, want de jongens van Vak-P zullen uiteraard meteen naar mij luisteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, loop naar de jongens van Vak-P toe, en zeg het ze.
Beetje gaan huilen op het forum heeft niemand wat aan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, want de jongens van Vak-P zullen uiteraard meteen naar mij luisteren.
Je zou toch maar 'gewoon' eens een mening hebben.
ehm.. wat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
(Btw, mijn teletekst is lekker up to dateCheck die datum ook
[ afbeelding ]
Als ze werkelijk al tientallen jaren fan zijn, moeten ze het lied toch al langer kennen. Het is nostalgie uit de Diekman-tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Moody het volgende:
Ik stoor me aan de tekst "Ajax moet dood en AZ moet kapot". Laten we lekker positieve liedjes maken, zoals de afgelopen tientallen jaren. Wanneer dat lied wordt ingestart zie ik Twente fans die tientallen jaren fan zijn afkeurend kijken, dat kan niet echt de bedoeling zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |