waarom zou het handiger zijn om telefoon en cai naast elkaar te plaatsen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
balen ja..
ook wel jammer dat op de tekeningen de ISRA van KPN en de CAI van je kabelboer niet handig bij elkaar zitten :/
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef exlurker het volgende:
[..]
waarom zou het handiger zijn om telefoon en cai naast elkaar te plaatsen?
trouwens bij nieuwbouw zit het ISRA en signaalovername punt in de meterkast
Nou een van de vorige bezwaren waren de parkeerplaatsen, dat probleem is opgelost doordat er 10 extra prive parkeerplaatsen bijkomen. Ook het gebouw was te hoog en dat is aangepast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef martinus- het volgende:
Waarschijnlijk zal er wel bezwaar gaan komen neem ik aan, aangezien de buurt eerst ook al 'te vol' raakte?
Wat betreft je indeling: zoals eerder genoemd erg jammer dat je het geen loft laat zijn zoals het bedoeld is.
Welke argumenten heb je om het niet te doen eigenlijk?
Je kunt ook met ruimtescheidende elementen aparte ruimtes creëren die toch de loft-gedachte in ere houden.
Bovendien vind ik je huidige plattegrond nogal chaotisch en hoekkerig als ik kijk naar je entree en slaapkamer. Garderobekast bij de entree is prima, maar maak in de slaapkamer dan een kast die over de rest van de lengte gaat en plaats de deur aan de korte kant.
En waarom perse een aparte entree? Allemaal ingrepen die je beperkte ruimte nog veel kleiner maken.
Ligt de voordeur aan een buitengalerij dan? In dat geval snap ik het uiteraard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef tomegel het volgende:
[..]
Nou een van de vorige bezwaren waren de parkeerplaatsen, dat probleem is opgelost doordat er 10 extra prive parkeerplaatsen bijkomen. Ook het gebouw was te hoog en dat is aangepast.
En de aparte entree is toch meer voor de trek van de voordeur. En ik sta nog steeds open voor veranderingen dus mocht je je eigen plattegrond willen maken graag.
En je huisje in Duitsland dan??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
Cool. Jammer dat ik niet op korte termijn een hypotheek kan regelen, anders was dit best interessant geweest.
Hoi Hoi,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:57 schreef Puzicat het volgende:
Bedankt voor het hartelijke welkom! Dus jullie zijn zoals ik het goed begrijp ook op de infoavond aanwezig? Ik ben erg benieuwd!
Gaan jullie er alleen wonen? Wij komen er met 2 personen (en huisdieren) in te wonen. Ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheden met de keuken en badkamer. Hebben jullie het tegelwerk en dergelijk nu al uitgezocht?
Ik hoop dat de bouw een beetje op schema blijft!
Nouja, de standaardkeuken is een keukeneiland met zo uit m'n hoofd alleen een wasbak, en gasfornuis, en afzuiging. Volgens mij moet je de koeler/ vriezer nog los bestellen dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef Puzicat het volgende:
Wat bedoel je met te weinig mogelijkheden van de keuken? Ik ben erg benieuwd wat die standaard keuken dan is? Kun je ook niet uit kleuren enzo kiezen?
Nee ik heb geen eilandopstelling meer, gelet op de eisen die ik had en de gewenste eisen aan de ruimte was dat geen optie meer. Vandaar gekozen om de stelpost te pakken en een keuken uit te zoeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef Puzicat het volgende:
Heb je hem wel in eilandopstelling gelaten? Wij willen inderdaad ook een vaatwasser en combi-oven enzo erbij. Hebben we nu ook, en vriendlief kan geen afscheid nemen van de vaatwasser.![]()
Ik ben zelf al wat gaan tekenen, we lopen vooral tegen de bergruimte in de keuken aan. We willen wel voldoende bergruimte, maar ook een vaatwassen en oven. Welke kleur wordt je keuken?
Ik kan bijna niet wachten met het inrichten, maar daar ben ik waarschijnlijk ook vrouw voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |