quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:57 schreef Puzicat het volgende:Bedankt voor het hartelijke welkom! Dus jullie zijn zoals ik het goed begrijp ook op de infoavond aanwezig? Ik ben erg benieuwd!
Gaan jullie er alleen wonen? Wij komen er met 2 personen (en huisdieren) in te wonen. Ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheden met de keuken en badkamer. Hebben jullie het tegelwerk en dergelijk nu al uitgezocht?
Ik hoop dat de bouw een beetje op schema blijft!
Hoi Hoi,
Op dit moment ga ik er alleen wonen maar dat zou zo kunnen veranderen

Tegelwerk mag ik de tweede week van november uitzoeken, maar wat ik begreep is dat je keuze hebt uit 4 kleuren tegels voor de badkamer. Ik vervang wel de douchekraan, dit is namelijk zo'n standaard ding waarbij je zelf moet mengen. Ik neem daarvoor een thermostatische kraan

.
De standaardkeuken heb ik niet genomen deze had mij te weinig mogelijkheden, ik heb daarvoor een losse keuken gekocht bij een van de deelnemers in het project, op deze manier wordt de stelpost voor de volle 100% verrekend. Hou er rekening mee dat als je een andere keuken wil dan de standaardkeuken dat je minimaal 4000 / 5000 meer moet betalen.
Verder heb ik een parkeerplaats gekocht, dus wel mooi zo m'n eigen vakje, meen dat er nog een plek of 20 vrij zijn, de rest is verkocht.
Ik zal in de komende dagen wat plaatjes plaatsen van mijn loft als het gaat om indeling, en mijn bestelde keuken
Ik woon al in Boxmeer, dus ik kom er dagelijks langs dus zal ook zorgen voor een regelmatige update.
[ Bericht 1% gewijzigd door Movinghead op 17-10-2010 00:03:25 ]
Bosch blauw liefhebber ;-) | GAS 35M | GBH 3-28 DFR | GSR 10,8 | GOP 300 SCE | GEX 125-1 AE | GHP 5-55 | GLM-40 | GMS 120 | GSS 160 | GST 160 | GHG 660 LCD | GCL 2-50 C | GAS 12V