Nou, ik vermoed dat er 1 dezer dagen een brief van een deurwaarder op de mat ploft, waarin het vonnis 'betekent' wordt. Vanaf die tijd moet je je eraan houden. Voor die tijd kun je het vonnis als niet bestaand beschouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gedoe, hoe willen ze dat gaat hardmaken ?
Zucht.... of ze nu recht of krom zijn maakt toch geen ruk uit!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
tenenkrommend om zo'n slagveld aan sleuven gefreesd te zien, doe dat dan gewoon netjes in zo'n nieuwe woning?? Het lijkt wel alsof er een kind aan het werk is geweest...
succesquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
hoe wil jij dat netter doen? met rechte lijnen en 90graden hoeken?
Ik denk dat het vooral handig was geweest om het inderdaad recht met 90 graden hoeken te doen, moet je ooit boren en wil je wat ophangen kan je dat zo bepalen.quote:Zucht.... of ze nu recht of krom zijn maakt toch geen ruk uit!
Inmiddels alles geverft.
Morgen word mijn keuken geplaatst. Di en wo mijn badkamer en 10 aug de vloer.
succes dan met kabels trekkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral handig was geweest om het inderdaad recht met 90 graden hoeken te doen, moet je ooit boren en wil je wat ophangen kan je dat zo bepalen.
Dan is rechttoe rechtaan idd de snelste en slimste oplossing ipv recht met 90 graden hoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef tomegel het volgende:
Enigste wat er ooit zal komen te hangen is een tv... dus no probleem.
Ik weet niet wat men mag, misschien onbewoonbaar verklaren ivm ongeldige bouwvergunning.quote:Ben niet zo bang voor die uitspraak. Wat willen ze doen het gebouw afbreken?
PVC pijp erin, trekveer erbij en kabels ( LAN, coax, hdmi ) trekken maar.quote:
Dit vraagt natuurlijk wel op een update !quote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef Puzicat het volgende:
Misschien leuk om te vermelden, we wonen er inmiddels bijna allemaal in!
En hoe is het in een buurt te wonen waar ze je liever zien gaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk wel op een update !
Een echt Hollands Ikea huis, wel even je eerste foto`s draaien.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Puzicat het volgende:
Ons huisje helemaal klaar:
[ afbeelding ]
De douchebak met douchedeur, net gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer/wc.
[ afbeelding ]
Wastafel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken net geplaatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zithoekje.
[ afbeelding ]
Computerhoek, bureau.
[ afbeelding ]
TV/ terrarium
[ afbeelding ]
Eethoek.
[ afbeelding ]
Hal/kapstok
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Inbouwslaapkamerkast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balkon.
Inmiddels wonen we er alweer 4 maanden, en ik ben nog steeds blij met ons appartementje in het centrum!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |