De nummers moeten er nog op en brievenbussen moeten er nog in bij onsquote:
een taart in hun gezichtquote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Cerbie het volgende:
Gefeliciteerd dat het toch nog allemaal gelukt is!![]()
Gaan jullie de buurt nog een taartpunt en kop koffie cadeau doen voor alle steun?
Idem hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef tomegel het volgende:
Zo vandaag oplevering gehad. Er moet nog het een en ander gebeuren. Cv zit er nog niet in, moeten nog deurkozijnen gezet worden en de vloer moet nog geschuurd worden. Maar vind het niet erg kan nog genoeg doen:) Ben echt blij met de sleutel!
Ik ben ook geen jurist, maar iemand aanklagen omdat hij van zijn RECHT gebruik maakt om bezwaar te maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou ben ik nogal een beetje laat maar: hebben jullie er nooit over gedacht om de klagers nu eens aan te klagen wegens het onterecht ophouden van de bouw
??? Jij woont er ook niet toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wóón jij daar? Nee dus, dus moei je er niet mee
Ik woon net zo prettig als jij hoor, geen zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee schatje, ik woon hier al 18 jaar, mét garage en maar één buur en verder lieve straatbewoners die allemaal met elkaar overweg kunnen![]()
Ik moet mijn Nederlands nodig bijspijkeren merk ik.quote:en verder met een beetje ervaring qua absoluut niemand juridisch achter de box zitten (en ex -beroepsmatig daaraan vertakt)
Ik lees volgens mij prima. Ik weet niet wat jij tegen me hebt, mag je best in een PM tegen me zeggen, maar voor zover ik weet reageer ik hier volkomen normaal op welke post dan ook.quote:Maar, jij leest niet goed opfokkertje op heeeeel veel topics dus laat nou even.
Ja. Als ze lastig blijven doen wel. Maar aangezien nu in principe alles voorbij lijkt te zijn, lijkt het mij (zoals ik al zei) ERG onverstandig om op eigen initiatief alsnog allerlei energievretende en kostbare procedures te starten.quote:Enige wat ik bedoel is, als de bewoners lastig blijven doen dat lik op stuk beleid best een keertje mag..
Veel klusplezier !quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:59 schreef tomegel het volgende:
Wat schieten we er mee op. In mijn ogen is er maar 1 iemand die de boel onnodig verziekt heeft. Maar heb nu de sleutel, ga zodalijk weer lekker klussen en als we er wonen zijn we alles weer zo vergeten.
Nou, ik vermoed dat er 1 dezer dagen een brief van een deurwaarder op de mat ploft, waarin het vonnis 'betekent' wordt. Vanaf die tijd moet je je eraan houden. Voor die tijd kun je het vonnis als niet bestaand beschouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gedoe, hoe willen ze dat gaat hardmaken ?
Zucht.... of ze nu recht of krom zijn maakt toch geen ruk uit!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:51 schreef r3gi3boy het volgende:
tenenkrommend om zo'n slagveld aan sleuven gefreesd te zien, doe dat dan gewoon netjes in zo'n nieuwe woning?? Het lijkt wel alsof er een kind aan het werk is geweest...
succesquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef loecje het volgende:
hoe wil jij dat netter doen? met rechte lijnen en 90graden hoeken?
Ik denk dat het vooral handig was geweest om het inderdaad recht met 90 graden hoeken te doen, moet je ooit boren en wil je wat ophangen kan je dat zo bepalen.quote:Zucht.... of ze nu recht of krom zijn maakt toch geen ruk uit!
Inmiddels alles geverft.
Morgen word mijn keuken geplaatst. Di en wo mijn badkamer en 10 aug de vloer.
succes dan met kabels trekkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral handig was geweest om het inderdaad recht met 90 graden hoeken te doen, moet je ooit boren en wil je wat ophangen kan je dat zo bepalen.
Dan is rechttoe rechtaan idd de snelste en slimste oplossing ipv recht met 90 graden hoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef tomegel het volgende:
Enigste wat er ooit zal komen te hangen is een tv... dus no probleem.
Ik weet niet wat men mag, misschien onbewoonbaar verklaren ivm ongeldige bouwvergunning.quote:Ben niet zo bang voor die uitspraak. Wat willen ze doen het gebouw afbreken?
PVC pijp erin, trekveer erbij en kabels ( LAN, coax, hdmi ) trekken maar.quote:
Dit vraagt natuurlijk wel op een update !quote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef Puzicat het volgende:
Misschien leuk om te vermelden, we wonen er inmiddels bijna allemaal in!
En hoe is het in een buurt te wonen waar ze je liever zien gaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk wel op een update !
Een echt Hollands Ikea huis, wel even je eerste foto`s draaien.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Puzicat het volgende:
Ons huisje helemaal klaar:
[ afbeelding ]
De douchebak met douchedeur, net gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer/wc.
[ afbeelding ]
Wastafel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken net geplaatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zithoekje.
[ afbeelding ]
Computerhoek, bureau.
[ afbeelding ]
TV/ terrarium
[ afbeelding ]
Eethoek.
[ afbeelding ]
Hal/kapstok
[ afbeelding ]
Bed.
[ afbeelding ]
Inbouwslaapkamerkast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balkon.
Inmiddels wonen we er alweer 4 maanden, en ik ben nog steeds blij met ons appartementje in het centrum!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |