abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98841650
Hier ook in de Gelderlander weer
http://www.gelderlander.n(...)leem-Steenstraat.ece

Weer negatief maar ach de rechtbank heeft het mooi bekeken.
Bosch blauw liefhebber ;-) | GAS 35M | GBH 3-28 DFR | GSR 10,8 | GOP 300 SCE | GEX 125-1 AE | GHP 5-55 | GLM-40 | GMS 120 | GSS 160 | GST 160 | GHG 660 LCD | GCL 2-50 C | GAS 12V
pi_98944043
Ik zeg dinsdag oplevering mensen, positief blijven he ;)
Bosch blauw liefhebber ;-) | GAS 35M | GBH 3-28 DFR | GSR 10,8 | GOP 300 SCE | GEX 125-1 AE | GHP 5-55 | GLM-40 | GMS 120 | GSS 160 | GST 160 | GHG 660 LCD | GCL 2-50 C | GAS 12V
  maandag 4 juli 2011 @ 17:14:56 #253
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99027697
Spannend! Morgen oplevering :)
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_99030332
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef tomegel het volgende:
Spannend! Morgen oplevering :)
De nummers moeten er nog op en brievenbussen moeten er nog in bij ons :P
pi_99031139
Gefeliciteerd dat het toch nog allemaal gelukt is! *O*
Gaan jullie de buurt nog een taartpunt en kop koffie cadeau doen voor alle steun? :+
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 4 juli 2011 @ 20:34:28 #256
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99035862
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Cerbie het volgende:
Gefeliciteerd dat het toch nog allemaal gelukt is! *O*
Gaan jullie de buurt nog een taartpunt en kop koffie cadeau doen voor alle steun? :+
een taart in hun gezicht :9

haha moeten ze snel zijn morgenvroeg voor naamplaatje en brievenbus.
pi_99038520
Nog 2 nachtjes slapen, de bubbels staan al koud!
Verliefd: 24-2-2008 Verloofd: 23-1-2010 Trouwen: 1-6-2012
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:28:56 #258
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99084201
Zo vandaag oplevering gehad. Er moet nog het een en ander gebeuren. Cv zit er nog niet in, moeten nog deurkozijnen gezet worden en de vloer moet nog geschuurd worden. Maar vind het niet erg kan nog genoeg doen:) Ben echt blij met de sleutel!
pi_99091627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef tomegel het volgende:
Zo vandaag oplevering gehad. Er moet nog het een en ander gebeuren. Cv zit er nog niet in, moeten nog deurkozijnen gezet worden en de vloer moet nog geschuurd worden. Maar vind het niet erg kan nog genoeg doen:) Ben echt blij met de sleutel!
Idem hier :D , je bent de gasmeter nog vergeten hehe, maar goed het komt wel in orde denk ik zo. De vochtigheid van 1.6% op de vloer is balen, 0,3% is de limiet dus helaas wat weken extra wachten op tapijttegels voordat de PVC vloer erin kan.
pi_99122205
Nou ben ik nogal een beetje laat maar: hebben jullie er nooit over gedacht om de klagers nu eens aan te klagen wegens het onterecht ophouden van de bouw, door hun schuld extra kosten (ik lul maar wat want ken de wettelijke teksten niet) preventief derving woongenot ( :P ) nou ja, jullie snappen wel wat ik bedoel. Met andere woorden: hebben jullie samen al om de tafel gezeten, is er al een VVE en hebben jullie, mits dat laatste een feit is al aktie ondernomen?
Ik ken de situatie ter plekke niet maar volg jullie al eventjes en vind het triest wat er gebeurd.
Daarom: waarom niet even een koekje van eigen deeg uitdelen?
Niet uit haat juliezijds naar de overburen toe maar velen van jullie hebben toch door alle stagnatie al heel veel schade ondervonden, en veel financiele schade?
Wellicht loop ik mijlenver achter hoor maar toch.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99124149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou ben ik nogal een beetje laat maar: hebben jullie er nooit over gedacht om de klagers nu eens aan te klagen wegens het onterecht ophouden van de bouw
Ik ben ook geen jurist, maar iemand aanklagen omdat hij van zijn RECHT gebruik maakt om bezwaar te maken?

Wellicht dat zoiets lukt als overduidelijk blijkt dat er uitsluitend om te zieken bezwaar in wordt gediend, maar toon dat maar eens aan.

Ik zou het gewoon z.s.m. vergeten en gaan genieten van je woning. Juridische procedures slepen vaak jarenlang aan en vreten energie (en geld). Niet doen dus.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_99127143
Dat bedoel ik ook, en volgens mij ben jij niet een benadeelde, blij vlagen altijd onzinvol :6

Wóón jij daar? Nee dus, dus moei je er niet mee, jij irriteert me toch al met al je leuterverhalen.
Maar goed, bewoneres dus.
Hoe zit dat nou, volgens mij kan ieder welk niet het woongenot zoals toegezegd mag genieten de schade verhalen op diegenen welke het woongenot van een ander verzieken.
Een jurist die ik ken maar geen zin had zich te mengen in deze :? vertelde me wel dat jullie, als eigenaren van jullie loft wel degelijk een zaak kunnen aanspannen tegen de buren teneinde jullie extra kosten mbt vertraging overdracht te compenseren, Daarnaast schijnt dat, mits door de rechter de vertraging vd bouw te wijten is aan de klagers, de "slachtoffers"van de vertraging een claim kunnen indienen voor alle schade voortvloeiend uit de vertraging vd bouw en alle schade daar verder uit afkomstig (ik vertaal het ff vrij, ken de juridische termen niet)
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 21:53:34 #263
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_99128798
Is het niet zo dat je ook nog een beetje prettig wilt wonen in de buurt; je kunt elkaar wel juridisch met van alles om de oren gaan slaan. En nu hoef je niet perse echte dikke vrienden te worden met de (over)buren maar een beetje woongenot straks lijkt mij ook heel belangrijk :Y
pi_99129145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wóón jij daar? Nee dus, dus moei je er niet mee
??? Jij woont er ook niet toch?

Althans dat leid ik hieruit af: Ik twijfel over dit huis dat geen inpandige garage heeft

Mocht ik het fout hebben hoor ik het graag natuurlijk.

Zo niet, wellicht je eigen advies ter hand nemen dan en geen mensen gaan opzadelen met langslepende procedures die alle woongenot gegarandeerd gaan verpesten?
pi_99132266
Nee schatje, ik woon hier al 18 jaar, mét garage en maar één buur en verder lieve straatbewoners die allemaal met elkaar overweg kunnen ^O^
en verder met een beetje ervaring qua absoluut niemand juridisch achter de box zitten (en ex -beroepsmatig daaraan vertakt)
Maar, jij leest niet goed opfokkertje op heeeeel veel topics dus laat nou even.
Enige wat ik bedoel is, als de bewoners lastig blijven doen dat lik op stuk beleid best een keertje mag..
pi_99133215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee schatje, ik woon hier al 18 jaar, mét garage en maar één buur en verder lieve straatbewoners die allemaal met elkaar overweg kunnen ^O^
Ik woon net zo prettig als jij hoor, geen zorgen.

quote:
en verder met een beetje ervaring qua absoluut niemand juridisch achter de box zitten (en ex -beroepsmatig daaraan vertakt)
Ik moet mijn Nederlands nodig bijspijkeren merk ik.

quote:
Maar, jij leest niet goed opfokkertje op heeeeel veel topics dus laat nou even.
Ik lees volgens mij prima. Ik weet niet wat jij tegen me hebt, mag je best in een PM tegen me zeggen, maar voor zover ik weet reageer ik hier volkomen normaal op welke post dan ook.

quote:
Enige wat ik bedoel is, als de bewoners lastig blijven doen dat lik op stuk beleid best een keertje mag..
Ja. Als ze lastig blijven doen wel. Maar aangezien nu in principe alles voorbij lijkt te zijn, lijkt het mij (zoals ik al zei) ERG onverstandig om op eigen initiatief alsnog allerlei energievretende en kostbare procedures te starten.

Geniet gewoon van je woning en laat je niet verlagen tot het niveau van de tegenpartij. Ik heb geen idee wat jij tegen mij hebt, maar je bent niet in staat erboven te staan in deze discussie, lijkt me niet handig als de daadwerkelijke bewoners je 'voorbeeld' volgen.

Mja, simpeler kan ik het niet uitleggen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 07:59:31 #267
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99141088
Wat schieten we er mee op. In mijn ogen is er maar 1 iemand die de boel onnodig verziekt heeft. Maar heb nu de sleutel, ga zodalijk weer lekker klussen en als we er wonen zijn we alles weer zo vergeten.
pi_99141397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:59 schreef tomegel het volgende:
Wat schieten we er mee op. In mijn ogen is er maar 1 iemand die de boel onnodig verziekt heeft. Maar heb nu de sleutel, ga zodalijk weer lekker klussen en als we er wonen zijn we alles weer zo vergeten.
Veel klusplezier !
pi_99173206
Precies Tom, ik heb mijn appartementje en het zal me de reet roesten wat de buurt er van vind.

Vandaag lekker bezig geweest, vanmorgen/middag de muren geschuurd en vanavond ze afgesopt. Morgen ga ik voorstrijken en 's avonds de ikea onveilig maken.
Vanavond heb ik de inbouwkast gekocht, hij is antraciet eiken geworden met in het midden een witte glasplaat. Super vet, helaas 4 weken levertijd.
Verliefd: 24-2-2008 Verloofd: 23-1-2010 Trouwen: 1-6-2012
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:47:45 #270
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99175371
Ja heerlijk klussen! Alhoewel ben het hakken en frasen wel ff zat na 3 dagen. Maar dat is nu klaar. Morgen de leidingen erin en aansmeren. Dan mag een stucadoor zijn gang gaan.

Hier de eerste klusfoto's

Dag 1: klusspullen netjes ingericht na de oplevering.

Dag 2: puinhoop!!
pi_99287447
We zijn allemaal druk aan het klussen! ^O^
Status bij ons: Alles zit nu 1x in de verf/tex! Het begint al wat te worden.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:07:15 #272
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99549622
Zo druk bezig allemaal. Morgen voor 2e keer verven. Mn badkamer is in de maak.
pi_99549892
Mag ik jullie eventjes van harte feliciteren *O*
Voor sommigen heeft het wel extreem lang geduurd (las iets van 2 jaar voor één van jullie :( ) maar dan vanaf nu eindelijk gaan genieten en de puntjes op de i zetten. Het leuke werk gaat beginnen.
Enjoy!

(en ik als lurker wil wel foto's, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's :P )
pi_99628520
Het is weer negatief in de Gelderlander "Kopers-Boxmeerse-woningen-mogen-er-niet-in"
http://www.gelderlander.n(...)mogen-er-niet-in.ece

We gaan er gewoon in wonen ;) en wat die buurt er van vindt tja het zal me wat. :D :D :D

Het woonadres is daar al geaccepteerd door de gemeente. Kan nog leuk worden deze juridische rommel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Movinghead op 18-07-2011 20:51:36 ]
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 19:30:06 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_99631204
Wat een gedoe, hoe willen ze dat gaat hardmaken ?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')