De nummers moeten er nog op en brievenbussen moeten er nog in bij onsquote:
een taart in hun gezichtquote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Cerbie het volgende:
Gefeliciteerd dat het toch nog allemaal gelukt is!![]()
Gaan jullie de buurt nog een taartpunt en kop koffie cadeau doen voor alle steun?
Idem hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef tomegel het volgende:
Zo vandaag oplevering gehad. Er moet nog het een en ander gebeuren. Cv zit er nog niet in, moeten nog deurkozijnen gezet worden en de vloer moet nog geschuurd worden. Maar vind het niet erg kan nog genoeg doen:) Ben echt blij met de sleutel!
Ik ben ook geen jurist, maar iemand aanklagen omdat hij van zijn RECHT gebruik maakt om bezwaar te maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou ben ik nogal een beetje laat maar: hebben jullie er nooit over gedacht om de klagers nu eens aan te klagen wegens het onterecht ophouden van de bouw
??? Jij woont er ook niet toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wóón jij daar? Nee dus, dus moei je er niet mee
Ik woon net zo prettig als jij hoor, geen zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee schatje, ik woon hier al 18 jaar, mét garage en maar één buur en verder lieve straatbewoners die allemaal met elkaar overweg kunnen![]()
Ik moet mijn Nederlands nodig bijspijkeren merk ik.quote:en verder met een beetje ervaring qua absoluut niemand juridisch achter de box zitten (en ex -beroepsmatig daaraan vertakt)
Ik lees volgens mij prima. Ik weet niet wat jij tegen me hebt, mag je best in een PM tegen me zeggen, maar voor zover ik weet reageer ik hier volkomen normaal op welke post dan ook.quote:Maar, jij leest niet goed opfokkertje op heeeeel veel topics dus laat nou even.
Ja. Als ze lastig blijven doen wel. Maar aangezien nu in principe alles voorbij lijkt te zijn, lijkt het mij (zoals ik al zei) ERG onverstandig om op eigen initiatief alsnog allerlei energievretende en kostbare procedures te starten.quote:Enige wat ik bedoel is, als de bewoners lastig blijven doen dat lik op stuk beleid best een keertje mag..
Veel klusplezier !quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:59 schreef tomegel het volgende:
Wat schieten we er mee op. In mijn ogen is er maar 1 iemand die de boel onnodig verziekt heeft. Maar heb nu de sleutel, ga zodalijk weer lekker klussen en als we er wonen zijn we alles weer zo vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |