Klopt wel, zoveel pluspunten als dit huis hadden ze geen van allemaal tot dusver. Misschien maak ik een probleem van iets wat helemaal geen probleem is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:29 schreef bart1977 het volgende:
TS, als dit huis verder voldoet aan je eisen, gewoon doen.
Tja, je kan alleen zelf bepalen hoe hinderlijk jij het vindt. Het is net als met een dode pixel, als je niet beter weet valt hij bijna niet op, maar als je eenmaal weet dat hij er zit gaat hij steeds meer opvallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:48 schreef EvilEyes het volgende:
Alleen maar opslag, de auto zal ervoor komen te staan (er zijn twee opritten).
Klopt, maar het is wel duidelijk dat dit huis aan 9 van de 10 eisen voldoet. Alle andere die ik gezien heb daar kwam ik uit op 5 van de 10quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, je kan alleen zelf bepalen hoe hinderlijk jij het vindt. Het is net als met een dode pixel, als je niet beter weet valt hij bijna niet op, maar als je eenmaal weet dat hij er zit gaat hij steeds meer opvallen.
Jij kent de rest van de woning, dus alleen jij kunt een en ander tegen elkaar afwegen.
Dan moet je het gewoon voor lief nemen. Niet alles kan meezitten he.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef EvilEyes het volgende:
Klopt, maar het is wel duidelijk dat dit huis aan 9 van de 10 eisen voldoet. Alle andere die ik gezien heb daar kwam ik uit op 5 van de 10
Ik weet nu al dat ik nooit meer iets ga vinden wat hier op lijkt.
Klop en elk nadeel heb een voordeel, het voordeel is dat je auto dan wel weer veilig staat en je straks er ook een dure audi neer kan zettenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon voor lief nemen. Niet alles kan meezitten he.
Succes! (Blijft altijd spannend dat heen en weer getrouwtrek qua bod en vraagprijs.)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef EvilEyes het volgende:
Ik ben over de streep getrokken.. bod uitgebracht
Spannend, succes!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef EvilEyes het volgende:
Ik ben over de streep getrokken.. bod uitgebracht
En zo blijkt maar weer dat begrijpend lezen en inlevingsvermogen niet iedereen gegund is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef cyberbull het volgende:
idioot
je heb een hekel aan eenn auto maar ondertussen heb je er 2 staan..
zeur niet.. dit is je kans...kopen dat huis!!
ik wist het wel als de auto het enigste probleem ging vormen terwijl hetprobleem niet eens een probleem is!!!!
Ik heb een hekel aan een auto? Ik heb 2 auto's? Waar haal je het vandaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef cyberbull het volgende:
idioot
je heb een hekel aan eenn auto maar ondertussen heb je er 2 staan..
zeur niet.. dit is je kans...kopen dat huis!!
ik wist het wel als de auto het enigste probleem ging vormen terwijl hetprobleem niet eens een probleem is!!!!
Het is van mijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |