abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:59:53 #51
910 Barbie
Graduated Fool
pi_73124310
Jeetje, wat balen zeg! Maar ik las ergens dat het LPG-station per 1 januari sowieso dicht zou gaan toch?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:03:38 #52
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_73126759
Ja idd dat zou ook gebeuren maar schijnbaar heeft die eigenaar een vergunning voor zoveel jaar dus daarom is het weer wat lastiger weet het ook niet precies bij de laatste bijeenkomst was ik niet bij dus ga het dinsdag vragen. Gelukkig betaald het bouwbedrijf nu wel de bouwrente elke maand terug totdat de bouw start. Als er na 9 maanden nadat ik getekend heb bij de notaris nog niet gestart is met de bouw dan kan ik het koopcontract verbreken. Bij mij is dat over 2 maanden. Geen idee tot hoeveel je dan terugkrijgt zal niet alles zijn. Maar denk dat ik gewoon ga wachten want het is een leuk project met jonge medebewoners en op een supergoede locatie.
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_73128751
balen ja..

ook wel jammer dat op de tekeningen de ISRA van KPN en de CAI van je kabelboer niet handig bij elkaar zitten :/
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:45:24 #54
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_73129121
klopt. Maar ben zelf vonkenboer dus ga dat straks allemaal zelf veranderen.
pi_73130337
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
balen ja..

ook wel jammer dat op de tekeningen de ISRA van KPN en de CAI van je kabelboer niet handig bij elkaar zitten :/
waarom zou het handiger zijn om telefoon en cai naast elkaar te plaatsen?
trouwens bij nieuwbouw zit het ISRA en signaalovername punt in de meterkast
pi_73144923
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:33 schreef exlurker het volgende:

[..]

waarom zou het handiger zijn om telefoon en cai naast elkaar te plaatsen?
trouwens bij nieuwbouw zit het ISRA en signaalovername punt in de meterkast

je pleurt toch een dect toestel neer tegenwoordig.. basis set kan prima bij de TV staan.. de losse extra laders kan je toch overal dumpen.. ( en in geval van nood.. hoef je nooit te zoeken naar een toestel.. want die bij de TV gebruik je eigenlijks nooit xD )
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:46:07 #57
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75807231
Inmiddels alweer enkele maanden verder en was al aan het denken om ermee te stoppen en iets anders te kopen tot vandaag want vandaag kreeg ik een brief in de bus van de projectontwikkelaar.

Het collega van B&W heeft afgelopen dinsdag een positief besluit genomen inzake de nieuw procedure. Aanstaande woensdag zal dit besluit worden gepublicieerd in het boxmeers weekblad en liggen de stukken vervolgens 6 weken ter inzage en zijn ze ook te bekijken via de internetsite van de gemeente Boxmeer.

De stukken liggen tot en met 3 februari ter inzage. Vervolgens zullen de eventueel ingekomen stukken door gemeente behandeld worden en zal er een verklaring van geen bezwaar worden aangevraagd bij de provincie Noor Brabant.

De planning zoals die is afgegeven door de gemeente Boxmeer kunnen zij nog steeds gestand doen en daarmee verwachten wij, zoals eerder aangegeven, in april 2010 te starten met de bouwwerkzaamheden.

Nou maar hopen dat het allemaal goedkomt.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:16:36 #58
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_75808049
Waarschijnlijk zal er wel bezwaar gaan komen neem ik aan, aangezien de buurt eerst ook al 'te vol' raakte?

Wat betreft je indeling: zoals eerder genoemd erg jammer dat je het geen loft laat zijn zoals het bedoeld is.
Welke argumenten heb je om het niet te doen eigenlijk?
Je kunt ook met ruimtescheidende elementen aparte ruimtes creëren die toch de loft-gedachte in ere houden.

Bovendien vind ik je huidige plattegrond nogal chaotisch en hoekkerig als ik kijk naar je entree en slaapkamer. Garderobekast bij de entree is prima, maar maak in de slaapkamer dan een kast die over de rest van de lengte gaat en plaats de deur aan de korte kant.

En waarom perse een aparte entree? Allemaal ingrepen die je beperkte ruimte nog veel kleiner maken.
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:06:16 #59
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75809531
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef martinus- het volgende:
Waarschijnlijk zal er wel bezwaar gaan komen neem ik aan, aangezien de buurt eerst ook al 'te vol' raakte?

Wat betreft je indeling: zoals eerder genoemd erg jammer dat je het geen loft laat zijn zoals het bedoeld is.
Welke argumenten heb je om het niet te doen eigenlijk?
Je kunt ook met ruimtescheidende elementen aparte ruimtes creëren die toch de loft-gedachte in ere houden.

Bovendien vind ik je huidige plattegrond nogal chaotisch en hoekkerig als ik kijk naar je entree en slaapkamer. Garderobekast bij de entree is prima, maar maak in de slaapkamer dan een kast die over de rest van de lengte gaat en plaats de deur aan de korte kant.

En waarom perse een aparte entree? Allemaal ingrepen die je beperkte ruimte nog veel kleiner maken.
Nou een van de vorige bezwaren waren de parkeerplaatsen, dat probleem is opgelost doordat er 10 extra prive parkeerplaatsen bijkomen. Ook het gebouw was te hoog en dat is aangepast.

En de aparte entree is toch meer voor de trek van de voordeur. En ik sta nog steeds open voor veranderingen dus mocht je je eigen plattegrond willen maken graag.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:50:49 #60
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_75815312
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:06 schreef tomegel het volgende:

[..]

Nou een van de vorige bezwaren waren de parkeerplaatsen, dat probleem is opgelost doordat er 10 extra prive parkeerplaatsen bijkomen. Ook het gebouw was te hoog en dat is aangepast.

En de aparte entree is toch meer voor de trek van de voordeur. En ik sta nog steeds open voor veranderingen dus mocht je je eigen plattegrond willen maken graag.
Ligt de voordeur aan een buitengalerij dan? In dat geval snap ik het uiteraard.

Maar wat betreft plattegrond maken, ik zou geen extra muren toevoegen en gewoon met behulp van kasten de ruimte opdelen in meerdere aaneengeschakelde ruimtes. Denk dat je uit appartement van walter-ego wel wat inspiratie kunt putten wat dat betreft.

En jammer van de cv-kast op die plek. Kan die niet achter tegen de muur worden gelegd? Dan zou je namelijk de wc wat kunnen opschuiven en apart houden van de badkamer. De badkamer zou je dan toegankelijk kunnen maken vanuit je slaapgedeelte.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:58:16 #61
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75821593
Ja idd zit aan de buitengalerij. Helaas kan de meterkast niet verplaatst worden. Ook de badkamer kan ik niet verplaatsen. Kan je een link geven van zijn topic want kan hem niet vinden.
pi_75825668
ik hoop voor je dat het nog lukt
het idee is mooi de uitvoering iets minder
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  maandag 21 december 2009 @ 16:22:18 #63
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75884183
Ben nog steeds aan het denken hoe ik het ga doen. Wel of geen muur. En wil eigenlijk wel dat ik 's nachts mn slaapkamer een muur heb. Gewoon het idee dat ik afgescheiden slaap vind ik fijner. Iemand een leuk idee/foto's? Een schuifwand ofzo?
pi_75897798
Bij Walter-Ego kun je dus zien hoe hij het heeft aangepakt.
Haagse Transformatie: deel 2
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:45:16 #65
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_76531936
BOXMEER Peters Projectontwikkeling in Schaijk verwacht in april te kunnen beginnen met de bouw van het woningproject Live your Loft in Boxmeer. Het is de bedoeling dat op de hoek van de Steenstraat en de Carmelietenstraat oost 12 appartementen en 33 lofts (goedkope woningen voor jongeren) worden gebouwd.

Buurtbewoners strijden tot nu toe met succes tegen de komst van de woningen. Een bouwvergunning werd vorig jaar nog ingetrokken omdat niet alle zaken goed geregeld bleken. Een nieuwe vergunning is in de maak.

Volgens de Boxmeerse wethouder Jos de Graaf wordt er hard aan gewerkt om inderdaad april te halen. "Als alles goed loopt, kan er dan gebouwd worden. Maar dan moeten er niet weer bezwaren komen." Buurtbewoners hebben eerder al te kennen gegeven, zich te blijven verzetten tegen de bouw.

Nou maar hopen dat het nu wel goed komt. Wachten duurt zoooo lang.
pi_80949613
En Tom hoe is de status nu, gezien het 1 mei is en de grond er nog rustig bij ligt.
Bosch blauw liefhebber ;-) | GAS 35M | GBH 3-28 DFR | GSR 10,8 | GOP 300 SCE | GEX 125-1 AE | GHP 5-55 | GLM-40 | GMS 120 | GSS 160 | GST 160 | GHG 660 LCD | GCL 2-50 C | GAS 12V
pi_81566400
Hoe is het hier??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84733034
Ze waren bezig met de fundering althans de 1e twee delen. Inmiddels ligt de bouw weer stil door wederom bezwaren uit de buurt. 6 augustus dient de rechtzaak en hopelijk mag men daarna weer verder bouwen.

Artikel uit de Gelderlander van 22 juli

Buren willen bouwstop Live your Loft

BOXMEER - Aanwonenden van het appartementencomplex Live your Loft in Boxmeer willen dat de bouw wordt stilgelegd zolang er een beroepsprocedure loopt.

Dat is de inzet van een rechtszaak die maandag bij de rechtbank in Den Bosch wordt behandeld. Sinds eind juni wordt er gebouwd op de hoek van de Steenstraat en de Carmelietenstraat Oost.

Daar moeten 45 appartementen komen.

http://www.gelderlander.n(...)p-Live-your-Loft.ece

En op 26 juli

Live your Loft: over ruime week uitspraak

BOXMEER - De rechtbank in Den Bosch doet vrijdag 6 augustus uitspraak over de 45 startersappartementen van Live your Loft in Boxmeer.

Dat heeft de rechtbank maandag bepaald. Vier partijen, waarvan zeker drie aanwonenden, willen dat de bouw wordt stilgelegd zolang er een beroepsprocedure loopt. Sinds eind juni wordt er gebouwd op de hoek van Steenstraat en Carmelietenstraat Oost.

Het gaat maar om 2 omwonenden op dit moment, 6 augusutus D-Day

http://www.gelderlander.n(...)=1&sort=asc#reakties

[ Bericht 36% gewijzigd door Movinghead op 01-08-2010 15:42:59 ]
Bosch blauw liefhebber ;-) | GAS 35M | GBH 3-28 DFR | GSR 10,8 | GOP 300 SCE | GEX 125-1 AE | GHP 5-55 | GLM-40 | GMS 120 | GSS 160 | GST 160 | GHG 660 LCD | GCL 2-50 C | GAS 12V
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:04:05 #69
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_85244452
De rechtbank heeft geoordeeld en de voorlopige voorziening is niet toegewezen, dit houdt in dat het bouwbedrijf de werkzaamheden mag hervatten.

Eindelijk, na bijna 1,5 jaar gaan ze eindelijk beginnen met de bouw. Inmiddels zijn veel kopers afgehaakt beetje jammer maar ikzelf wacht netjes tot de bouw klaar is.

Kan nu weer lekker opnieuw gaan brainstormen over hoe ik de keuken wil en de indeling van de muren want na 1,5 jaar zijn mn ideen toch weer anders.

Dus mensen barst los met de ideen.
pi_85257731
*O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_85258297
Cool. Jammer dat ik niet op korte termijn een hypotheek kan regelen, anders was dit best interessant geweest :P.
pi_85258521
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
Cool. Jammer dat ik niet op korte termijn een hypotheek kan regelen, anders was dit best interessant geweest :P.
En je huisje in Duitsland dan??

Ennuh TS, jij hebt echt engelengeduld :D
pi_85318213
Poeh he wat een geduld zeg.
Hopelijk bouwen ze nu gestaag verder.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:46:36 #74
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_85481747
idd veel geduld maarja hoop er ook wat leuks voor terug te krijgen

Maar inmiddels een nieuwe indeling verzonnen die me wel ideaal lijkt.
De muur tegen de badkamer is verplaats zodat ik op de slaapkamer een inbouwkast kan maken en in de keuken ruimte krijg voor een eettafel/bar.

Nu wil ik de keuken helemaal opnieuw laten tekenen maar weet nog niet precies hoe. Het word een vrijstaande rechte keuken die maximaal 3,30 meter mag zijn.
Verder moet er inkomen:
* koelkast/vries combi
* kookplaat + afzuigkap
* combimagnetron
* vaatwasser

Iemand ervaring met een vaatwasser van 45 cm? Zijn die groot genoeg voor een huishouden voor max. 2 personen?
En een koelkast/diepvries combi. Aan hoeveel vriesvakken heb je genoeg?

Als jullie ideen hebben voor een goede indeling, die zijn welkom.

Hier de tekening.
pi_85483521
Een vaatwasser van 45cm is ruim genoeg voor met zijn 2-en.
In ons oude huis jaren gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')