quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Het CBR verplichte je toch niet om biertjes te drinken voordat je ging rijden?
Eigen schuld dikke bult!
idd, klacht: TSquote:
Voorspelbaar, waarom geloof je niet dat het waar kan zijn? Zijn zat die zo'n cursus moeten doen? Of ga je ervan uit dat iedereen op fok geen rijbewijs heeft en of als hij dat wel heeft altijd netjes alle regels volgt. Enige wat ik apart vind is dat TS al 2 keer is aangehouden voor drank consumptie. Dit betekent wss dat hij het nog veel vaker heeft gedaan. En das niet zo handigquote:
Probeer de volgende keer gewoon een fles vodkaquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Niks mis met rijden met drank op, ik rij soms zelf met 4/5 biertjes, is altijd goed gegaan.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Niks mis met rijden met drank op, ik rij soms zelf met 4/5 biertjes, is altijd goed gegaan.
Tot het misgaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Zijn username+ondertitel+posthistory.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Voorspelbaar, waarom geloof je niet dat het waar kan zijn? Zijn zat die zo'n cursus moeten doen? Of ga je ervan uit dat iedereen op fok geen rijbewijs heeft en of als hij dat wel heeft altijd netjes alle regels volgt. Enige wat ik apart vind is dat TS al 2 keer is aangehouden voor drank consumptie. Dit betekent wss dat hij het nog veel vaker heeft gedaan. En das niet zo handig
Had ik niet naar gekeken, maar nu denk ik ook dat het een trol isquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zijn username+ondertitel+posthistory.
Duidelijk.
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Had ik niet naar gekeken, maar nu denk ik ook dat het een trol is
Ik weet van die cursus dat je daar niet naar toe hoeft als je een paar biertjes op hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Addict1337 het volgende:
1x aangehouden met 2 biertjes op, 1x met 3 biertjes op!
Toegestaan is 0,2 of 0,5 promille ofzo? Dat zijn 2 biertjes.quote:Wanneer een EMA?
Het belangrijkste criterium om voor een EMA in aanmerking te komen is het feit dat een alcoholpromillage is geconstateerd tussen de 1,3 en 1,8. Voor de beginnende bestuurder geldt hier een promillage van 0,8. Bij een promillage vanaf 1,8 wordt een bestuurder naar een psychiater gestuurd voor een onderzoek.
Wie al eerder een EMA-cursus heeft gevolgd, gaat al bij 0,8 promille over de schreef. Hij of zij moet dan naar een medisch onderzoek. Blijkt zo iemand bij dit onderzoek medisch rijgeschikt, dan moet hij alsnog naar de EMA-cursus.
Maandban staat daar toch op??quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:33 schreef Rasher het volgende:
Klacht: Verzonnen topics in KLB
Je had er dan ook niet 1 op , maar 2 en 3 .quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Addict1337 het volgende:
Belachelijk, de wetgeving in Nederland staat je nietens toe 1 biertje te drinken als beginnend bestuurder.
Rechtse lulquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
rijden met drank op. Rij je zelf gelijk tegen een boom wil je?
Misschien moet je eens proberen eerst met één biertje op te gaan rijden.quote:1x aangehouden met 2 biertjes op, 1x met 3 biertjes op!
Nu moet ik een EMA cursus doen, verplicht.
Die domme cursus kost 696 euro, ook nog 2 van de 3 punten op me rijbewijs kwijt.
Belachelijk, de wetgeving in Nederland staat je nietens toe 1 biertje te drinken als beginnend bestuurder.
0,8 promille... Hoeveel bier is dat gemiddeld genomen?quote:Wanneer moet je deelnemen aan de EMA?
Als je aangehouden bent met een alcoholgehalte tussen de 1,3 en 1,8 promille (meer dan 570 BAG).
Als je beginnend bestuurder bent en aangehouden bent met een alcholgehalte van 0,8 of meer.
Of als je een alcoholpromillage van meer dan 0,8 hebt én je de afgelopen vijf jaar eerder bent aangehouden wegens rijden onder invloed.
Of als je de ademanalyse of bloedproef hebt geweigerd; de EMA-cursus is dan automatisch verplicht.
je kan ook niet drinkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef keienlegger het volgende:
Ik word rijk en beroemd wanneer ik een apparaat of medicijn uitvind dat alcohol rappido uit je bloed kan halen. Let maar op. Jullie gaan nog van me horen!
Heb de reacties niet gelezen, maar die komen hopelijk op hetzelfde neer:quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Addict1337 het volgende:
De Stichting Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (het CBR) is een zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) met als wettelijke taak het toelaten van personen tot het wegverkeer en het bevorderen van de verkeersveiligheid, onder meer door:
1. het toetsen van de rijvaardigheid en de rijgeschiktheid, het rijexamen;
2. het afgeven van rijvaardigheidsbewijzen en geneeskundige verklaringen;
3. het opstellen van exameneisen en reglementen;
4. het afnemen van theorie-examens.
Ze moeten kapot!
Nu moet ik een EMA cursus doen, verplicht.
Die domme cursus kost 696 euro, ook nog 2 van de 3 punten op me rijbewijs kwijt.
Wat boeit wat 16-jarige pubers nouquote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef therk het volgende:
Totdat je met je dronken kop, inrijd op een groep pubers van 16 jaar, die net terug komen fietsen van het uitgaan, met dodelijk afloop.
Je hebt geluk dat je die cursus mag doen, van mij mogen ze je ophangen aan de hoogste boom.
Dus in jouw ogen moet je altijd gevoelen dat je biertjes hebt genuttigd?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef MusiqueArtistique het volgende:
drink gewoon niet echt. wat is het nut van één biertje. je voelt er geen zak van, en als je gepakt wordt moet je dokken.
"ja maar ik vind een biertje zo lekker"
daar hebben ze malt voor uitgevonden. en ga anders fietsen, ies goed voor je.
iemand heeft idd een heel blik losgetrokkenquote:
Precies. Jankballenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand heeft idd een heel blik losgetrokken_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is een egoïstische bastaard, daarom is ie boos op het CBR dat ze hem dat kwalijk nemen... Ik zeg > preventief castreren ivm slecht nageslachtquote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Wel eens bij stil gestaan dat zelfs na 1 biertje je reactievermogen afneemt? Dat overstekende kind zie je dan wel mooi te laat
Moeilijk typen met een kater zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef _Michiel_ het volgende:
Wat is die topicstarter lekker stil zeg...
Geheel OffTopic: Ben je nog mod van SEX?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef Aventura het volgende:
Waarom neem je zulke risico's met een puntenrijbewijs? Ik heb er ook een en ik heb mezelf heilig voorgenomen om geen druppel te drinken wanneer ik ga rijden.
Ik heb mezelf heilig voorgenomen om geen druppel te drinken wanneer ik ga rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |