quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Het CBR verplichte je toch niet om biertjes te drinken voordat je ging rijden?
Eigen schuld dikke bult!
idd, klacht: TSquote:
Voorspelbaar, waarom geloof je niet dat het waar kan zijn? Zijn zat die zo'n cursus moeten doen? Of ga je ervan uit dat iedereen op fok geen rijbewijs heeft en of als hij dat wel heeft altijd netjes alle regels volgt. Enige wat ik apart vind is dat TS al 2 keer is aangehouden voor drank consumptie. Dit betekent wss dat hij het nog veel vaker heeft gedaan. En das niet zo handigquote:
Probeer de volgende keer gewoon een fles vodkaquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Niks mis met rijden met drank op, ik rij soms zelf met 4/5 biertjes, is altijd goed gegaan.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Niks mis met rijden met drank op, ik rij soms zelf met 4/5 biertjes, is altijd goed gegaan.
Tot het misgaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef boskameel het volgende:
Zijn username+ondertitel+posthistory.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Voorspelbaar, waarom geloof je niet dat het waar kan zijn? Zijn zat die zo'n cursus moeten doen? Of ga je ervan uit dat iedereen op fok geen rijbewijs heeft en of als hij dat wel heeft altijd netjes alle regels volgt. Enige wat ik apart vind is dat TS al 2 keer is aangehouden voor drank consumptie. Dit betekent wss dat hij het nog veel vaker heeft gedaan. En das niet zo handig
Had ik niet naar gekeken, maar nu denk ik ook dat het een trol isquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zijn username+ondertitel+posthistory.
Duidelijk.
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Had ik niet naar gekeken, maar nu denk ik ook dat het een trol is
Ik weet van die cursus dat je daar niet naar toe hoeft als je een paar biertjes op hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Addict1337 het volgende:
1x aangehouden met 2 biertjes op, 1x met 3 biertjes op!
Toegestaan is 0,2 of 0,5 promille ofzo? Dat zijn 2 biertjes.quote:Wanneer een EMA?
Het belangrijkste criterium om voor een EMA in aanmerking te komen is het feit dat een alcoholpromillage is geconstateerd tussen de 1,3 en 1,8. Voor de beginnende bestuurder geldt hier een promillage van 0,8. Bij een promillage vanaf 1,8 wordt een bestuurder naar een psychiater gestuurd voor een onderzoek.
Wie al eerder een EMA-cursus heeft gevolgd, gaat al bij 0,8 promille over de schreef. Hij of zij moet dan naar een medisch onderzoek. Blijkt zo iemand bij dit onderzoek medisch rijgeschikt, dan moet hij alsnog naar de EMA-cursus.
Maandban staat daar toch op??quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:33 schreef Rasher het volgende:
Klacht: Verzonnen topics in KLB
Je had er dan ook niet 1 op , maar 2 en 3 .quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Addict1337 het volgende:
1x aangehouden met 2 biertjes op, 1x met 3 biertjes op!
Belachelijk, de wetgeving in Nederland staat je nietens toe 1 biertje te drinken als beginnend bestuurder.
Rechtse lulquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
rijden met drank op. Rij je zelf gelijk tegen een boom wil je?
Misschien moet je eens proberen eerst met één biertje op te gaan rijden.quote:1x aangehouden met 2 biertjes op, 1x met 3 biertjes op!
Nu moet ik een EMA cursus doen, verplicht.
Die domme cursus kost 696 euro, ook nog 2 van de 3 punten op me rijbewijs kwijt.
Belachelijk, de wetgeving in Nederland staat je nietens toe 1 biertje te drinken als beginnend bestuurder.
0,8 promille... Hoeveel bier is dat gemiddeld genomen?quote:Wanneer moet je deelnemen aan de EMA?
Als je aangehouden bent met een alcoholgehalte tussen de 1,3 en 1,8 promille (meer dan 570 BAG).
Als je beginnend bestuurder bent en aangehouden bent met een alcholgehalte van 0,8 of meer.
Of als je een alcoholpromillage van meer dan 0,8 hebt én je de afgelopen vijf jaar eerder bent aangehouden wegens rijden onder invloed.
Of als je de ademanalyse of bloedproef hebt geweigerd; de EMA-cursus is dan automatisch verplicht.
je kan ook niet drinkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:07 schreef keienlegger het volgende:
Ik word rijk en beroemd wanneer ik een apparaat of medicijn uitvind dat alcohol rappido uit je bloed kan halen. Let maar op. Jullie gaan nog van me horen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |