Ik hoop eigenlijk een beetje op voorbeelden.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Xlarge het volgende:
Verzin er 1 die begint met 1 of 2 AA's , dan staat ze vooraan in de gouden gids
Ja, want die verdwaalde boerin die belettering wil maar nog geen internet heeft, kijkt vast in de Goud`n Gids.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Xlarge het volgende:
Verzin er 1 die begint met 1 of 2 AA's , dan staat ze vooraan in de gouden gids
http://www.goudengids.nl/quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, want die verdwaalde boerin die belettering wil maar nog geen internet heeft, kijkt vast in de Goud`n Gids.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
http://www.goudengids.nl/ [ afbeelding ]
Was te laat met mijn research (google)quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:03 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Hele mooie, maar is al bezet helaas.
aarskabouterquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk een beetje op voorbeelden.....
Google laat geen sites zien mbt www.signed.comquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zou me verbazen als die nog vrij is.
Precies, dring nog eens aan bij je vriendin Tha_Flashquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LetterBelangrijk is marketingtechnisch gezien zowat geniaal, idd.
signed.eu is nog vrijquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Google laat geen sites zien mbt www.signed.com
http://signed.nl bestaat wel maar is een weblog....geen zakelijk adres.
Het heeft nog overlevingskansen.
Ze vind het niet leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Precies, dring nog eens aan bij je vriendin Tha_Flash
Oké.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Google laat geen sites zien mbt www.signed.com
http://signed.nl bestaat wel maar is een weblog....geen zakelijk adres.
Het heeft nog overlevingskansen.
Nu niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belettering 4 u
letterbelangrijk.nl is vrij
M'n meisje heet Vera en we wonen in Lisse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
waar woon je. Hoe heten julile?
Mischien is iets met de plaatsnaam icm je naam ofzo
Vera's letter bedrijfquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
M'n meisje heet Vera en we wonen in Lisse.
Je vond ze zelf ook niet zo he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:30 schreef Meike26 het volgende:
De Letterconcurrent
De Letterkampioen
2 Fast 2 Sign U
Klinkt een beetje als een analfabeet met een spleetje tussen de tanden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
Iemand kwam met de reactie: 4u(en terecht)
Dus vandaar.. Maar om eerlijk te zijn vond ik de eerste uit mijn eerdere reactie op zich wel origineel:
Wij Sign Goed ( In belettering ).
- Autobelleteringenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Republiek der Verletterden
De Letterboer
Zoiets is makkelijker als we iets meer weten over de richting die het bedrijf in wil denk ik. Bovenstaande namen zijn een ehhh... rough cut zeg maar
hehe die is echt doodziekquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
Dus vandaar.. Maar om eerlijk te zijn vond ik de eerste uit mijn eerdere reactie op zich wel origineel:
Onder de plak bij je meisje?quote:
Het is haar bedrijf niet het mijne.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder de plak bij je meisje?
Andersom is toch het beste... (het meisje zit onder jouw plak)
Geen trouwplannen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Het is haar bedrijf niet het mijne.
Gaat het niet worden.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Rensjebree het volgende:
bij ons zijn niet alleen de letters die plakken
"Comic Sans MS & co."quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:27 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Misschien de zaak vernoemen naar een lettertype?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
vond ik idd ook toffe namenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:29 schreef Susi het volgende:
[..]
netjes hoor
Edit: Teken aan de wand van Frits ook trouwens
Verafbeelding ?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:00 schreef maok het volgende:
Verbeelding
Nadeel alleen dat het geen unieke woorden/namen zijn, misschien moet je de namen nog iets aanpassen.
Op FOK! vindt iedereen het een geweldige naam.quote:
Dit dus... !! Net zoals dat je je huis niet verkocht krijgt met roze muren. Persoonlijke mening/smaak doet er in dit geval, naam geven aan je bedrijf, weinig toe. Je moet er alleen wel een goed gevoel over hebben.quote:Je moet je meisje ff overtuigen dat het om business gaat, niet om wat zij leuk vindt. Tenminste ik ga er vanuit dat het een serieus en volwaardig bedrijfje moet worden.
Ik liet me alleen maar inspireren door de sig van TSquote:Op woensdag 8 april 2009 12:15 schreef Maanvis het volgende:
het moet gewoon letterbelangrijk worden.
Ik zou wel een winstaandeel eisen indien het inderdaad Letterbelangrijk wordquote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik liet me alleen maar inspireren door de sig van TS
Felua-groep is een maatschappelijke onderneming in de regio Apeldoorn. Onze doelstelling is mensen met een afstand tot werk te begeleiden naar zo regulier mogelijk werk, binnen en buiten de onderneming. Om onze re-integratie- en ontwikkeldoelstelling te realiseren hebben we niet alleen een groot netwerk van werkgevers in de regio, maar ook eigen Leerwerkactiviteiten.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:58 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Felua groepHDi, graag gedaan.
OMGquote:Op woensdag 8 april 2009 10:37 schreef BroesWillems het volgende:
Als slogan misschien : "Bij ons kunt u klinkers kopen..! "
Beter dan dit gaat het niet worden denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Letterbelangrijk
*Bij ons kunt u klinkers kopen*
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef Maisnon het volgende:
http://www.signall.nl/
Die bestaat al Gabbylicious.
En ze hebben een ontzettend afgezaagd en fout logo met een kutsite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OMGDie is ook sterk.
Letterbelangrijk
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OMGDie is ook sterk.
Letterbelangrijk
op de een of and're manier wel typisch fokquote:Op woensdag 8 april 2009 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OMGDie is ook sterk.
Letterbelangrijk
Dat doet me denken aan die doos (Vera) met dat suffe boetiekje in The Sweetest Thingquote:
all your signs are belong to us?quote:
ze is Letterlijkgestoord als ze LetterBelangrijk niet goed vindtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Jemig, dat ze LetterBelangrijk niet goed vindt is echt bizar!
En gewoon.'Klinkers Kopen'?
De T's waren op?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Tha_Flash het volgende:
VERAssend vind ze een goede kandidaad
Is meer iets voor een crematorium als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik vond het al gek dat niemand zei dat VERAssend echt géén reclame gaat makenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is meer iets voor een crematorium als je het mij vraagt.
oo a u e e e i ?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Jemig, dat ze LetterBelangrijk niet goed vindt is echt bizar!
En gewoon.'Klinkers Kopen'?
De medeklinkers regelen ze maar lekker ergens andersquote:
Voor al uw..... en dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef remlof het volgende:
Ja er staat echt iets, een voor de hand liggende slogan voor een beletteringsbedrijf
Er stond echt maar één spatie achter de i!quote:
^^ wat hij zegt!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er stond echt maar één spatie achter de i!tussen de e's ook trouwens
![]()
Ja, da's html zonder de <pre> tagquote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er stond echt maar één spatie achter de i!tussen de e's ook trouwens
![]()
Hoezo, ga je ook nog supriseparty's organiseren?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Tha_Flash het volgende:
Volgende keer puntjes graag.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, da's html zonder de <pre> tag
Dat gooit alle spaties en returns op een hoop en maakt er één spatie van.
Eerder een surprisecrematie dan...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoezo, ga je ook nog supriseparty's organiseren?
Omdat ze foto's nodig heeft zeker?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Frits !
Liesje zoekt je !
thuiskomen !!!!!!!!!
owkequote:Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat ze foto's nodig heeft zeker?![]()
![]()
Ik pas vandaag voor de sc, ben te moe, ga zo slapen.
on-topic: Faculteit der Belettering![]()
Je username zegt het al..quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastig, vooral als je er ook een site met dezelfde naam bij wilt hebben. Wat je kunt proberen is eens te kijken in een andere taal, bijvoorbeeld latijns?
Hier een paar voorbeelden:
odex = handschrift
delineavit = Hij/zij heeft het getekend
Facta = Daden
Fervet opus = Ijverig werk gaat voort
In voce = Op dat woord
propria manu = Eigenhandig
quod vide = Wat je ziet
Signum = Teken
totus tuus =. Geheel de jouwe
Dat weet ik, ik ben geniaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed gevonden van je.....hoor dat nu echt voor het eerst![]()
Wat betekent dat ook al weer in gebarentaal? Ook wel handig om even nara te kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:58 schreef Scootmobiel het volgende:
Hmmm, ik zat al te denken aan 'V-Sign' of zo (met de V dus als verwijzing naar haar voornaam), maar dat klinkt ergens nog een beetje te gewoon, vind ik.... Misschien met een logo erbij van een hand die een v-teken maakt of zo? ('victory'-symbool)
Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Het is: Latijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastig, vooral als je er ook een site met dezelfde naam bij wilt hebben. Wat je kunt proberen is eens te kijken in een andere taal, bijvoorbeeld latijns?
odex = handschrift
Facta = Daden
In voce = Op dat woord
quod vide = Wat je ziet
Signum = Teken
totus tuus =. Geheel de jouwe
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:15 schreef FANN het volgende:
Ben je nou helemaal Belettert .......... is ook leuk
In de Nederlandse gebarentaal is dat met het handgebarenalfabet gewoon de letter V (met handpalm naar gesprekspartner toe). Als je je handpalm naar je zelf toe houd is het het getal 2 en als je er dan ook nog een soort scheppende beweging bij maakt is het het getal 20. Verder zijn er nog wel wat gebaren waarbij je je hand op die manier houdt maar over het algemeen is het V of iets met 2.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wat betekent dat ook al weer in gebarentaal? Ook wel handig om even nara te kijken
Odexquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
odex = handschrift
Facta = Daden
In voce = Op dat woord
quod vide = Wat je ziet
Signum = Teken
totus tuus = Geheel de jouwe
Het bedrijf v-sign bestaat al (weet ik toevallig)quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:58 schreef Scootmobiel het volgende:
Hmmm, ik zat al te denken aan 'V-Sign' of zo (met de V dus als verwijzing naar haar voornaam), maar dat klinkt ergens nog een beetje te gewoon, vind ik.... Misschien met een logo erbij van een hand die een v-teken maakt of zo? ('victory'-symbool)
Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
TS ligt nu in scheiding met Vera omdat wij letterbelangrijk erdoor willen drukkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef Sgele het volgende:
is er onderhand al iets uitgekomen of hoe zit dat?
Of TS start ze eigen bedrijfquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TS ligt nu in scheiding met Vera omdat wij letterbelangrijk erdoor willen drukken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef joepie91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verveling + Photoshop = tja...
Karkakterquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
LetterBelangrijk blijft toch wel hangen, net als Karakter...maar in godsnaam niet VERAssend. Daar zou ik mijn belettering niet bij bestellen hoor....
Zoiets?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
toch best leuk........
![]()
maak er ook eens één met ''Belettering? bij ons geen Belemmering !''
Dankequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die is ook eigenlijk best goed hé !
mooi gedaan
Vlak in het kader van een serieuze bedrijfsnaam het verschil tussen verassen en verrassen ook niet uit....quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:56 schreef Meike26 het volgende:
VERAssend was ook helemaal niet serieus bedoeld van mijDacht gewoon even te dollen met de naam Vera... wat ik al sowieso niet wil aanraden, je krijgt er zo'n schattig boetiekjes-gevoel bij.
![]()
TS en vriendin werken ook nog wel eens.......quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:22 schreef James-Hetfield het volgende:
het boeit ts en vriendin kennelijk niet echt meer.
weinig respons van ts hier.
Vera leest alles meequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
Verassend is echt een kutnaam. Beter laat TS dit topic lezen aan z'n vriendin zodat ze inziet dat LetterBelangrijk echt briljant gevonden is.
Dat wel, maar ze is het "nog" niet mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus ze heeft begrepen waarom "verassend" een erg slechte keus is?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
Sticker!: voor slogans die blijven plakken!
Dus die is toch steeds een optie voor haar? Dat is toch wel ernstig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze is het "nog" niet mee eens
Die is idd een VERAdeming vergeleken bij VERAssing..quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef Gabbylicious het volgende:
TS zijn vriendin wil gewoon haar naam in de naam van het bedrijf. Zeg dat dan gewoon en maak er maar: Veni Vidi Vera van.
Ze heeft donker haarquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus die is toch steeds een optie voor haar? Dat is toch wel ernstig.![]()
Jij valt op blond zeker hè?
Nikszeggende kutnaamquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zal wel VERAssend worden dan, als ze er nog steeds serieus over nadenkt.....
Ik ben zó goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:52 schreef Gabbylicious het volgende:
TS zijn vriendin wil gewoon haar naam in de naam van het bedrijf. Zeg dat dan gewoon en maak er maar: Veni Vidi Vera van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |