Ik hoop eigenlijk een beetje op voorbeelden.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Xlarge het volgende:
Verzin er 1 die begint met 1 of 2 AA's , dan staat ze vooraan in de gouden gids
Ja, want die verdwaalde boerin die belettering wil maar nog geen internet heeft, kijkt vast in de Goud`n Gids.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef Xlarge het volgende:
Verzin er 1 die begint met 1 of 2 AA's , dan staat ze vooraan in de gouden gids
http://www.goudengids.nl/quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:57 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, want die verdwaalde boerin die belettering wil maar nog geen internet heeft, kijkt vast in de Goud`n Gids.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
http://www.goudengids.nl/ [ afbeelding ]
Was te laat met mijn research (google)quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:03 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Hele mooie, maar is al bezet helaas.
aarskabouterquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk een beetje op voorbeelden.....
Google laat geen sites zien mbt www.signed.comquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zou me verbazen als die nog vrij is.
Precies, dring nog eens aan bij je vriendin Tha_Flashquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LetterBelangrijk is marketingtechnisch gezien zowat geniaal, idd.
signed.eu is nog vrijquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Google laat geen sites zien mbt www.signed.com
http://signed.nl bestaat wel maar is een weblog....geen zakelijk adres.
Het heeft nog overlevingskansen.
Ze vind het niet leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Precies, dring nog eens aan bij je vriendin Tha_Flash
Oké.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Google laat geen sites zien mbt www.signed.com
http://signed.nl bestaat wel maar is een weblog....geen zakelijk adres.
Het heeft nog overlevingskansen.
Nu niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belettering 4 u
letterbelangrijk.nl is vrij
M'n meisje heet Vera en we wonen in Lisse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
waar woon je. Hoe heten julile?
Mischien is iets met de plaatsnaam icm je naam ofzo
Vera's letter bedrijfquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
M'n meisje heet Vera en we wonen in Lisse.
Je vond ze zelf ook niet zo he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:30 schreef Meike26 het volgende:
De Letterconcurrent
De Letterkampioen
2 Fast 2 Sign U
Klinkt een beetje als een analfabeet met een spleetje tussen de tanden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
Iemand kwam met de reactie: 4u(en terecht)
Dus vandaar.. Maar om eerlijk te zijn vond ik de eerste uit mijn eerdere reactie op zich wel origineel:
Wij Sign Goed ( In belettering ).
- Autobelleteringenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Republiek der Verletterden
De Letterboer
Zoiets is makkelijker als we iets meer weten over de richting die het bedrijf in wil denk ik. Bovenstaande namen zijn een ehhh... rough cut zeg maar
hehe die is echt doodziekquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
Dus vandaar.. Maar om eerlijk te zijn vond ik de eerste uit mijn eerdere reactie op zich wel origineel:
Onder de plak bij je meisje?quote:
Het is haar bedrijf niet het mijne.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder de plak bij je meisje?
Andersom is toch het beste... (het meisje zit onder jouw plak)
Geen trouwplannen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Het is haar bedrijf niet het mijne.
Gaat het niet worden.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Rensjebree het volgende:
bij ons zijn niet alleen de letters die plakken
"Comic Sans MS & co."quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:27 schreef Meike26 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Misschien de zaak vernoemen naar een lettertype?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Klopt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |