Dat boek is me al meerdere keren aangeraden.. Hoe vind jij het?quote:
Dat is een boek wat echt onder je huid gaat zitten. In het begin ergerde ik me een beetje aan de fragmentarische, onpersoonlijke vertelstijl, maar later merk je wel dat dat heel goed bij het verhaal past. Het is een boek waar ik nog vaak aan denk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees nu: The Road van Cormac McCarthy. Weet niet of het wat is.
Ik heb hem ook gelezen en had telkens moeite met stoppen met lezen. Aanrader dus!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu bezig in Onder Professoren. Een hoop heel pijnlijke personages, dus dat doet ie goed.
Geniaal boek. Droog, maar ontzettend effectief geschreven. Ik was er erg van onder de indruk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Laagland heb ik vorige week gekocht, en Voskuil ga ik morgen kopen. Het worden fijne paasdagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef SCH het volgende:
Joseph O Connel - Laagland
En net Voskuil en Elvis Peeters gekocht
We lezen synchroonquote:Op donderdag 9 april 2009 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Laagland heb ik vorige week gekocht, en Voskuil ga ik morgen kopen. Het worden fijne paasdagen..
Heb deze al een hele tijd in mijn kast staan. Een paar keer aan begonnen, maar was er toen niet voor in de stemming. Ga hem zeker nog wel lezen, want ik hoor/ lees er veel goeds over.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
The Book Thief van Markus Zusak. Ben nu over de helft, erg bijzonder boek. Niet alleen een goed verhaal maar ook een aparte vertelstructuur en een originele indeling . Dat klinkt misschien te abstract maar ik wil ook niet te veel verklappen
Wat? De Meester en Margarita is fantastisch. Jammer dat je het niet leuk vind. Ik heb geen tips voor leukere boeken, die zijn er nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:16 schreef Clyde_Frog het volgende:
M. Boelgakov - Meester en Margarita
Maar na het lezen van de passage waar een kat op zijn achterste poten loopt en wil betalen voor een tram kaartje, heb ik niet zo'n zin om verder te lezen. Ik houd niet zo van dat soort fantasie.
Als iemand nog tips heeft voor een leuker boek: deze zijn van harte welkom. (voorkeur: historische fictie)
Ik had me er ook erg op verheugd, maar stelt me tot nu toe erg teleur.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wat? De Meester en Margarita is fantastisch. Jammer dat je het niet leuk vind. Ik heb geen tips voor leukere boeken, die zijn er niet
Yeah, die is tof.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:03 schreef Moron het volgende:
[ afbeelding ]
Leon Verdonschot - De beste muziekverhalen van 1945 tot nu
Een bijzonder goede keuze.quote:Op zondag 12 april 2009 19:47 schreef Drexl het volgende:
Zojuist begonnen in:
[ afbeelding ]
Gerard Reve - Op weg naar het einde
Nee, hij mag er niet inquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef SCH het volgende:
Die kat fascineert me nu alMag hij de tram in? Ik heb wel iets van Boelgakov staan, ga meteen eens kijken wat het is.
edit: het is De Meester en Margarita, meteen op het stapeltje 'nog te lezen' gelegd
Lees jij alle boekjes van de hitchhikers guide achter elkaar? Ik wissel namelijk altijd af bij series van boeken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef Gehenna het volgende:
zo ik ga weer door met de volgende in de serie:
[ afbeelding ]
Zijn er nog steeds mensen die dat boek niet kennen dan??quote:1984 is een boek (dystopie) van de Britse schrijver George Orwell, grotendeels geschreven in 1948 en gepubliceerd in 1949. Het is een beroemde anti-utopistische visie op de westerse wereld anno 1984, waarin de enkeling ten onder gaat in een volkomen kansloze strijd tegen een totalitair bewind. Het is een waarschuwing tegen totalitaire regimes, zoals Nazi-Duitsland en Stalins Sovjet-Unie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |