quote:
In your fucking dreams.quote:
Mag ik ook een keer?quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
Verrassend, OA die zijn tweede KSC van de dag opent... volgens mij doet hij het er gewoon om!
zeg ik tochquote:
Mag ik ook eens het verwijt terugkaatsen?quote:
Moeten jullie maar niet ineens een topic vol gaan spammen voordat ik zeg dat ik wel in de volgende KSC weer postquote:
Ga ik jou nog terugvinden op het strand straks?quote:
je mag vanavond ook nog reageren hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is er een samenvatting?anders schuif je door naar vanavond, al acht ik mezelf niet echt een 'slimmerd'
Ja, ik moest af en toe ook zoeken naar een winkeltje. Door die neon word je kleurenblindquote:
Nou, vooruit. Jij mag ook eens een pleziertje hebben!quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik ook eens het verwijt terugkaatsen?.
Oh fuck, moet ik zeker ook mijn eileggende pinguin tevoorschijn halen?quote:
Op foto's doet 't het goed!quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik moest af en toe ook zoeken naar een winkeltje. Door die neon word je kleurenblind
Al is deze straat natuurlijk wel door me uitgekozen, niet alles was zo tof verlicht.
Ik ben gewoon op een brug gaan staan, statief erbij en de remote van mijn camera en je hebt een prima set om een trilvrij beeld te krijgen met een lange sluitertijd.
Met dank aan een zekere KSC'er!quote:
Hartstikke! Maar me inhouden tegen het einde van een topic heeft dus geen zin, aangezien jullie dan ineens gaan spammen... dus doe ik volgende keer weer vrolijk mneequote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Jij mag ook eens een pleziertje hebben!
Ben je er blij mee?
Zou fijn zijn!quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartstikke! Maar me inhouden tegen het einde van een topic heeft dus geen zin, aangezien jullie dan ineens gaan spammen... dus doe ik volgende keer weer vrolijk mnee.
Ik zou zeggen: niet te verwarren met een aangespoelde zeekoequote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga ik jou nog terugvinden op het strand straks?
Ik moet wel zeggen dat een zonsondergang er niet in lijkt te zitten... veel ondergang, weinig zon.
Bijna 30.000 KSC-spamposts.quote:Top 10 Posters
1 MPG - 33649
2 OA - 29951
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 23806
5 Muck - 18860
Als je nog naar het strand gaat, PM dan maar even. Ik ga nu eerst sporten en ben vanaf een uur 7 weer beschikbaarquote:Op maandag 6 april 2009 16:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: niet te verwarren met een aangespoelde zeekoe
Haha, dat klopt ja! Ik zie alleen maar wolken
Wat is er ingewikkeld aanquote:
van watquote:
Zie je wel, ik heb weinig posts. Waar de neuk komen die andere gefabelde 70k vandaanquote:
quote:
* Nijns geeft nieuwe batterijquote:Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, zie nu dat de klok al een tijd je out of the running is
Die staat nog op kwart over 12, iets zegt me dat de batterij op is
Singapore is wel tof ja. En schoon.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Kuala Lumpur was weer leuk, en Singapore is ook officieel goedgekeurdKwam vanmiddag laat in Jakarta aan en heb er voor de verandering 4.5 uur over gedaan om op de kost van mijn vriendin te komen, normaal een dik uur rijden. Prachtig land dat Indonesie
Schoon, orderlijk en ongelooflijk gehaast. Prima voor een paar dagen. Heb in ieder geval Orchard Road en dat stuk steen in de vorm van een overgevende leeuw gezien., de verplichte kost dus.quote:
Oh je bent weer in NL? Heb ik dat gemist?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Pheno het volgende:
Pannenkoeken.
Ik heb net gegeten, maar poe, last van dat tijdsverschil nu. En het gemis aan verse vis, opeens eet ik weer gehaktWraps.
Konden ze dat wel in 1 keer goed doen?quote:Een prachtig lichtgewicht mes, met mijn eigen achternaam er in gezet (niet op foto ) :
Ja, het zal wel moeten hequote:
Ik weet niet of iemand me hier mist hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh je bent weer in NL? Heb ik dat gemist?
Vorige week werd er nog gevraagd of je nog in Japan zat!quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand me hier mist hoor
quote:
En bleef zekerquote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week werd er nog gevraagd of je nog in Japan zat!
Alles goed?quote:
Jij ging toch naar het strand heenquote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
Ik ga denk ik maar eens douchen en naar bed, ben moe..
Meneerquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
Misschien ligt haar bed op het strand?
Hier ook vooral moequote:
Hallo, andere meneerquote:
Ik heb me wel vermaakt hoor. Het was lekker buiten. Rustig gefietst, wat fotostops gemaakt... zet hier zo wel wat foto's neer!quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Nijns het volgende:
Haha, nee joh!
Ik zou gaan als het nog mooi weer was enzo, maar de zon was weg dus ging ik niet meer. Nu is DaMart alleen..
Volgende keer meegaan, met je schoenen over het strand rennen en ze thuis pas uittrekken. Als je dat vaak genoeg doet, heb je zo een huisje aan het strandquote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand het strand naar mijn woonplaats verhuizen?
Tofquote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer meegaan, met je schoenen over het strand rennen en ze thuis pas uittrekken. Als je dat vaak genoeg doet, heb je zo een huisje aan het strand.
Of jij gaat gewoon op het strand wonenquote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand het strand naar mijn woonplaats verhuizen?
een hutjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]En als dat niet hielp: een glas water pakken en zonder adem te halen in een keer leegdrinken, werkt bij mij meestal erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Dat was te voorspelbaar! Wat ook goed helpt (irl) is iemand een vraag stellen, als je plotseling diep moet nadenken gaat je hik ook over namelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als dat niet hielp: een glas water pakken en zonder adem te halen in een keer leegdrinken, werkt bij mij meestal erg goed.
Kan je niet gewoon een strandclub kapen?quote:
Ik moest hier zó om lachenquote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
En dit krijg je als de ene billboardreclame loslaat, en de oude tevoorschijn komt... best een toepasselijke combinatie.
[ afbeelding ]
Dat ben jij heul niet geweest!quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, en ik kon me niet inhouden, dus ik heb nieuwe fietsbanden nodig.
[ afbeelding ]
Klonk combineert fietsen en appels niet, zei hij laatst!quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben jij heul niet geweest!
Het is een appeltjes-patroon [ afbeelding ].
Ik denk dat Klonk toe is aan nieuwe banden.
toevalquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Klonk het volgende:
weer terug
en wat een toeval, ik eet nu net een appeltje
ik las turnenquote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Zo, de N700 geeft nu ook licht in het duister. Al ga ik wat tunen, het lichtje scheen eerst iets teveel naar rechts van het rijtuig, nu komt er net weer wat minder licht in het achterste raampje. Dus ik ga morgen wel even kijken hoe ik dit miniscule probleem snel kan oplossen, daarna moet ik nog 15 rijtuigen
Hij kan toch heul niet aan de ringen hangen, met die flappers?quote:
Nee, daarom vond ik het al zo raarquote:Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan toch heul niet aan de ringen hangen, met die flappers?
Mij ook.quote:Op maandag 6 april 2009 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het al zo raar
En wat turnen met lichtjes van doen heeft ontging me ook helemaal
trustequote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook slapen, ik ben echt bekaf. Jetlags
quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Poep, moet nog 5 minuten wachten...
jij weet wel beter toch? En daar gaat het omquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:56 schreef OA het volgende:
Muck bedoelt het niet kwaad hoor, het komt er alleen rottig uit!
Uiteraard!quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:03 schreef Muck het volgende:
[..]
jij weet wel beter toch? En daar gaat het om
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Ik was even bezig met een bericht namens de PR, omdat jullie dat zelf weer niet kunnen![]()
[PRIJSVRAAG] Win 'Pappie's kleine meid slaapt op straat'!
DaMart en ik staan er niet in.quote:
begintquote:
Ohio gozaimasu geile sletz0r.quote:
Goede-ochtend sjefquote:
Niet vermeldquote:
Muckquote:
quote:
Ik word gewoon 2 keer genegeerd...quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Leanne het volgende:
Pheno, Klonk, MPG![]()
hoe gaat het met de mooie mannen van dit topic
hihi, ze zegt mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Leanne het volgende:
Pheno, Klonk, MPG![]()
Ik fok nu in mijn boxershirts.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Leanne het volgende:
Pheno, Klonk, MPG![]()
ik in een ruitjesoverhemd van edc en een broek van c&a en een onderbroek van de hemaquote:
Daarom snap ik de genoemde namen ook niet!quote:
scherp, heel scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom snap ik de genoemde namen ook niet!
dat vraagt om een picquote:
Even fotoboek checken voor ik reactie geefquote:
Dat kan ik de pc schermen niet aan doen.quote:
Daar sta ik in smokingquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Even fotoboek checken voor ik reactie geef
Oh, dit is best bepalend voor mijn beeld van jou merk ik nuquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik in een ruitjesoverhemd van edc en een broek van c&a en een onderbroek van de hema
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom snap ik de genoemde namen ook niet!
ik ook maar de pics zie ik nietquote:
Goed hoor, en hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Leanne het volgende:
Pheno, Klonk, MPG![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
BTW, wie weet er een goede sites voor ondertitelingen?
quote:
Vragen om warezzz: note + ban!quote:
hey DaMart, alles kits?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen Muck, Nijns, Pheno, Klonk, MPG, Ladylike, OA en Leanne.
Ik heb een spijkerbroek aan... staat zo raar om in boxer op kantoor te gaan zittenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:15 schreef Leanne het volgende:
alle mannen zijn hier mooi![]()
zeker als ze in boxer fokken![]()
Dat wordt hier op het werk niet zo gewaardeerd, dus ik ben gewoon aangekleedquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:15 schreef Leanne het volgende:
alle mannen zijn hier mooi![]()
zeker als ze in boxer fokken![]()
Sinds wanneer zijn subtitles warez?quote:
En deze mensen postten gisteren het meeste in de KSC:quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 097 Pheno
02. 068 DaMart
03. 063 OA
04. 063 Nijns
05. 036 MPG
06. 035 Pien85
07. 033 Klonk
08. 020 DR34M3R
09. 019 Ladylike
10. 011 marcb1974
11. 010 Muck
12. 009 Leanne
13. 007 BrandX
14. 006 Papierversnipperaar
15. 005 Aarti
16. 004 Lenny_Leonard
17. 004 Fha
18. 004 indahnesia.com
19. 003 Californium
20. 003 Frutsel
Reeks-statistieken!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een spijkerbroek aan... staat zo raar om in boxer op kantoor te gaan zitten.
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef Nijns het volgende:
[..]DaMart, zit je niet in je boxer op kantoor?
Wat vreemd, ik ziet hier wel in mijn lingerie
quote:
Die is terugquote:
Ik dacht, laat ik ook eens wat roepen...quote:
It didn't happen..quote:
Correct. In enkel een onderbroek kun je je hier niet vertonen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wordt hier op het werk niet zo gewaardeerd, dus ik ben gewoon aangekleed
*loert vanonder het bureau....quote:
En wat vindt u er van dat uw schoonzoon zich onder werktijd op FOK! vertoont?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Correct. In enkel een onderbroek kun je je hier niet vertonen.
Acceptabel, mits de prestaties van de afdeling inkoop er niet onder lijden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat vindt u er van dat uw schoonzoon zich onder werktijd op FOK! vertoont?
*krijgt rode wangetjes*quote:
goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij alles ok.
En met jou?
Doe je mijn kleren ook gelijk..?quote:
Pheno mag dat.quote:
quote:
Wat een toeval, ik ook niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:39 schreef OA het volgende:
Ik ben trouwens niet in de buurt van Venlo, MPG
Waar dan welquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:39 schreef OA het volgende:
Ik ben trouwens niet in de buurt van Venlo, MPG
en wat is het beeld wat je van me hebt danquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, dit is best bepalend voor mijn beeld van jou merk ik nu
Nu dat je een broek van de C&A draagt.. Ik moet zeggen, ik heb daar niets tegen maar het is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is het beeld wat je van me hebt dan
Daarom. *gaat weer verder loeren....quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohja, het is maar een onschuldige pinguin natuurlijk
Alweer een link naar dat artikel?quote:
Ergens tussen Heerlen en Maastricht.quote:
Haha!quote:
Waarom? C&A heeft prima broeken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu dat je een broek van de C&A draagt.. Ik moet zeggen, ik heb daar niets tegen maar het is wel een beetje jammer
Jazeker.quote:
lunchen in maastricht?quote:
ik had laatst 2 broeken bij esprit gekocht, keihip enzo, alleen zijn die dingen niet tegen mij of mijn werk bestand, de ene scheurde bij mijn kruis en de andere dwars over mijn kontquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu dat je een broek van de C&A draagt.. Ik moet zeggen, ik heb daar niets tegen maar het is wel een beetje jammer
*klemt benen stevig tegen elkaarquote:
Waarom..? Wat hebben jullie toch met dat artikel?quote:
*hoofd bekneld....quote:
Zit er dik in!quote:
Ik lachte omdat ik het herken.. (bij mn vent)quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had laatst 2 broeken bij esprit gekocht, keihip enzo, alleen zijn die dingen niet tegen mij of mijn werk bestand, de ene scheurde bij mijn kruis en de andere dwars over mijn kont
Ow dat zeker maar gewoon..naja..weet eigk niet..quote:
Goed artikel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom..? Wat hebben jullie toch met dat artikel?
Hij heeft het zelf geschreven. Narcisme enzo...quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
met mij?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had laatst 2 broeken bij esprit gekocht, keihip enzo, alleen zijn die dingen niet tegen mij of mijn werk bestand, de ene scheurde bij mijn kruis en de andere dwars over mijn kont
Gewoon, tieten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet niet of OAdin dat goed vindt!quote:
Bustedquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf geschreven. Narcisme enzo...
quote:
ik vraag toch niet om te neukenquote:
Ik heb ook tieten, mag ik nu ook in dat artikel?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vraag toch niet om te neuken
maar goed, dan niet
Mits fotoquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, mag ik nu ook in dat artikel?
Nja ik snap OAdin welquote:
Goed .quote:
Naja, als ze hadden afgesproken samen te gaan zou ze het natuurlijk niet op prijs kunnen stellen dat er nog iemand bij komtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik snap OAdin welik ben ook echt onweerstaanbaar enzo
![]()
waarvan?quote:
Okay zo ver had ik nog niet doorgedachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, als ze hadden afgesproken samen te gaan zou ze het natuurlijk niet op prijs kunnen stellen dat er nog iemand bij komt
Blijf ik dan anoniem?quote:
OOquote:
Geeft toch niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay zo ver had ik nog niet doorgedacht
Als het neucken een theekrans wordt: count me out.quote:
Om eerlijk te zijn had ik daar niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vraag toch niet om te neuken
maar goed, dan niet
Jaquote:
Ah, jij hebt het artikel geschreven ja. Heb het nu even helemaal gelezen maar cup K?? Jeetje, ik stop met zeuren zegquote:
Kan jij daar in dan?quote:
Op zijn russischquote:
Tetten.quote:
Neeneequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik daar niet eens aan gedacht!
zo liefquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geeft toch niet?Wel lief van OA dat hij daaraan denkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja maar we mogen niet van OAdinquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Bij cup K moet dat wel lukken jaquote:
nja je kent mij nou wel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik daar niet eens aan gedacht!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo liefDat weet ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Nah, dan hangen ze naar de zijkanten toe, en moet de vrouw d'r armspieren gaan trainenquote:
cup K, echt, dat is toch niet normaal/mooi meer?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo liefIk heb OAdin nog niet gesproken hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja maar we mogen niet van OAdin
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
cup K, echt, dat is toch niet normaal/mooi meer?
Immerquote:
Ik had het kunnen weten jaquote:
heb het idee dat je me nog niet goed kent... geeft niet... hoeft ook nietquote:
Nee, nu even nietquote:
Dat is nooit gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
Dus er wordt niet geneukt?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb het idee dat je me nog niet goed kent... geeft niet... hoeft ook niet
Niet op het werk neequote:
nja ik dacht nog aan luch.. totdat je zei dat OAdin het niet leuk zou vindenquote:
nee, het lijkt erop dat ik weer alleen lunchquote:
Ik ben iig heel sarcastisch maar bedoel het nooit echt slecht ofzoquote:
Mijn vriend werkt hier niet en ik doe het toch het liefste met hemquote:
Oh... begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt hier niet en ik doe het toch het liefste met hem
Waar werkt ie dan wel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt hier niet en ik doe het toch het liefste met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |