Oh je bent weer in NL? Heb ik dat gemist?quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Pheno het volgende:
Pannenkoeken.
Ik heb net gegeten, maar poe, last van dat tijdsverschil nu. En het gemis aan verse vis, opeens eet ik weer gehaktWraps.
Konden ze dat wel in 1 keer goed doen?quote:Een prachtig lichtgewicht mes, met mijn eigen achternaam er in gezet (niet op foto ) :
Ja, het zal wel moeten hequote:
Ik weet niet of iemand me hier mist hoorquote:Op maandag 6 april 2009 18:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh je bent weer in NL? Heb ik dat gemist?
Vorige week werd er nog gevraagd of je nog in Japan zat!quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand me hier mist hoor
quote:
En bleef zekerquote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week werd er nog gevraagd of je nog in Japan zat!
Alles goed?quote:
Jij ging toch naar het strand heenquote:Op maandag 6 april 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
Ik ga denk ik maar eens douchen en naar bed, ben moe..
Meneerquote:Op maandag 6 april 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
Misschien ligt haar bed op het strand?
Hier ook vooral moequote:
Hallo, andere meneerquote:
Ik heb me wel vermaakt hoor. Het was lekker buiten. Rustig gefietst, wat fotostops gemaakt... zet hier zo wel wat foto's neer!quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Nijns het volgende:
Haha, nee joh!
Ik zou gaan als het nog mooi weer was enzo, maar de zon was weg dus ging ik niet meer. Nu is DaMart alleen..
Volgende keer meegaan, met je schoenen over het strand rennen en ze thuis pas uittrekken. Als je dat vaak genoeg doet, heb je zo een huisje aan het strandquote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand het strand naar mijn woonplaats verhuizen?
Tofquote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer meegaan, met je schoenen over het strand rennen en ze thuis pas uittrekken. Als je dat vaak genoeg doet, heb je zo een huisje aan het strand.
Of jij gaat gewoon op het strand wonenquote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand het strand naar mijn woonplaats verhuizen?
een hutjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]En als dat niet hielp: een glas water pakken en zonder adem te halen in een keer leegdrinken, werkt bij mij meestal erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Dat was te voorspelbaar! Wat ook goed helpt (irl) is iemand een vraag stellen, als je plotseling diep moet nadenken gaat je hik ook over namelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als dat niet hielp: een glas water pakken en zonder adem te halen in een keer leegdrinken, werkt bij mij meestal erg goed.
Kan je niet gewoon een strandclub kapen?quote:
Ik moest hier zó om lachenquote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
En dit krijg je als de ene billboardreclame loslaat, en de oude tevoorschijn komt... best een toepasselijke combinatie.
[ afbeelding ]
Dat ben jij heul niet geweest!quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, en ik kon me niet inhouden, dus ik heb nieuwe fietsbanden nodig.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |