quote:
In your fucking dreams.quote:
Mag ik ook een keer?quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
Verrassend, OA die zijn tweede KSC van de dag opent... volgens mij doet hij het er gewoon om!
zeg ik tochquote:
Mag ik ook eens het verwijt terugkaatsen?quote:
Moeten jullie maar niet ineens een topic vol gaan spammen voordat ik zeg dat ik wel in de volgende KSC weer postquote:
Ga ik jou nog terugvinden op het strand straks?quote:
je mag vanavond ook nog reageren hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is er een samenvatting?anders schuif je door naar vanavond, al acht ik mezelf niet echt een 'slimmerd'
Ja, ik moest af en toe ook zoeken naar een winkeltje. Door die neon word je kleurenblindquote:
Nou, vooruit. Jij mag ook eens een pleziertje hebben!quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik ook eens het verwijt terugkaatsen?.
Oh fuck, moet ik zeker ook mijn eileggende pinguin tevoorschijn halen?quote:
Op foto's doet 't het goed!quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik moest af en toe ook zoeken naar een winkeltje. Door die neon word je kleurenblind
Al is deze straat natuurlijk wel door me uitgekozen, niet alles was zo tof verlicht.
Ik ben gewoon op een brug gaan staan, statief erbij en de remote van mijn camera en je hebt een prima set om een trilvrij beeld te krijgen met een lange sluitertijd.
Met dank aan een zekere KSC'er!quote:
Hartstikke! Maar me inhouden tegen het einde van een topic heeft dus geen zin, aangezien jullie dan ineens gaan spammen... dus doe ik volgende keer weer vrolijk mneequote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Jij mag ook eens een pleziertje hebben!
Ben je er blij mee?
Zou fijn zijn!quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hartstikke! Maar me inhouden tegen het einde van een topic heeft dus geen zin, aangezien jullie dan ineens gaan spammen... dus doe ik volgende keer weer vrolijk mnee.
Ik zou zeggen: niet te verwarren met een aangespoelde zeekoequote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga ik jou nog terugvinden op het strand straks?
Ik moet wel zeggen dat een zonsondergang er niet in lijkt te zitten... veel ondergang, weinig zon.
Bijna 30.000 KSC-spamposts.quote:Top 10 Posters
1 MPG - 33649
2 OA - 29951
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 23806
5 Muck - 18860
Als je nog naar het strand gaat, PM dan maar even. Ik ga nu eerst sporten en ben vanaf een uur 7 weer beschikbaarquote:Op maandag 6 april 2009 16:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: niet te verwarren met een aangespoelde zeekoe
Haha, dat klopt ja! Ik zie alleen maar wolken
Wat is er ingewikkeld aanquote:
van watquote:
Zie je wel, ik heb weinig posts. Waar de neuk komen die andere gefabelde 70k vandaanquote:
quote:
* Nijns geeft nieuwe batterijquote:Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, zie nu dat de klok al een tijd je out of the running is
Die staat nog op kwart over 12, iets zegt me dat de batterij op is
Singapore is wel tof ja. En schoon.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Kuala Lumpur was weer leuk, en Singapore is ook officieel goedgekeurdKwam vanmiddag laat in Jakarta aan en heb er voor de verandering 4.5 uur over gedaan om op de kost van mijn vriendin te komen, normaal een dik uur rijden. Prachtig land dat Indonesie
Schoon, orderlijk en ongelooflijk gehaast. Prima voor een paar dagen. Heb in ieder geval Orchard Road en dat stuk steen in de vorm van een overgevende leeuw gezien., de verplichte kost dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |