OMG, de sukkel! Echt?quote:
Ah.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
Maar we zijn ons nu allemaal aan het baseren op een Shownieuws-item? Really?
Of is er al meer bekend?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkeren.
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
OMG, de sukkel! Echt?
En die afschuwelijke nieuwbouwhut helemaal om haar heen gebouwd, daar zit 'ie ook maar mooi mee.
Volgens mij had 'ie anders nog gewoon bij moeders gewoond.
Misschien houdt ie veel van Yoghurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!![]()
Mwah... je kunt je afvragen wat hij nog allemaal heeft uitgevretenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Blijft natuurlijk wel sneu voor hem... ervanuitgaande dat zij de vreemdgangster is geweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien houdt ie veel van Yoghurt
En missen ook het vetgedrukte en 72pt aan lettergrootte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_uit_elkaar___.html
Normaal weet De Telegraaf niet hoe snel ze een gerucht als feit moeten presenteren en nu gebruiken ze ineens schijnheilig aanhalingstekens in de titel. Ook typisch dat je op ongeveer alle berichten op de site kunt reageren, behalve op die over J & Y
.
Dat is dan ook de enige Y waar die al handkarrend plezier van gaat hebben, de komende tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Idd. En de witte letters op zwarte achtergrond niet te vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En missen ook het vetgedrukte en 72pt aan lettergrootte.
Die pijpt zich gewoon bij Real Madrid naar binnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef Basp1 het volgende:
Hoelang gaat yolante het dan uithouden met wesley?
Waarschijnlijk ja. Over een jaartje zal ze Wesley wel verlaten voor een nog bekendere voetballer met meer $$ .quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die pijpt zich gewoon bij Real Madrid naar binnen
Ze mag wel oppassen bij Pepe want die kan nogal agressief reageren![]()
Of wat meer lengtequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Over een jaartje zal ze Wesley wel verlaten voor een nog bekendere voetballer met meer $$ .
Idd, dit wordt echt zo'n Wendy van Dijk & Xander verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
Als dit waar is, denk ik ook dat het einde tv-carriere voor Yolanthe is. Het Nederlandse publiek gaat haar zo hard uitkotsen.
Kom niet aan Jan Smit namelijk
Mwah, als Boulevard het nieuws ook brengt, is het volgens mij redelijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef Starlie het volgende:
Misschien is het wel helemaal niet waar.... ik bedoel.. bron: telegraaf.nl die hebben het wel vaker mis gehad natuurlijk!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef Stansfield het volgende:
Wat een wijf die Yolanthe. Ik heb ook niks met Jan hoor maar dit wel wel gewoon een klote streek van een lelijke aandachtshoer met haar op haar voorhoofd.
En wesley is natuurlijk gewoon te dom om te poepen idd die denkt neuken die handen en dan weer op naar de volgende. Yolanthe is er dan inmiddels al uitgeschopt van de Tros. Eind goed al goed.
Daar moet een paling in...quote:
quote:Ik heb er geen woorden voor, ik ben echt in shock, jullie zijn zo'n leuk stel.
Ik weet zeker dat je er kapot van bent:'-(
:grouphug: hele dikke knuffel :grouphug:
Je bent zo'n lieverd(l)
quote:je had geode tijden met haar maard at ze zo iets flikt...:-s ..
tsja... zal wel komen door dat kut bnn...
m,aar goed veel sterkte...
XX
quote:Jan, weet je wat het is, deze dame was jouw gewoon niet waard.
Gewoon bij je eigen ras blijven voortaan ;-)
Volendammers voor de Volendammers!
quote:Heey Jann
Best kut !
Maaruh als het waar is over Sneijder is het echt een hoer!!
Sowieso dat ze vreemd gaat en dan nog met een jood ook:-s
Sterkte man!
Wat een eng soort mensen is dat tochquote:Jan, weet je wat het is, deze dame was jouw gewoon niet waard.
Gewoon bij je eigen ras blijven voortaan ;-)
Volendammers voor de Volendammers!
quote:tsja... zal wel komen door dat kut bnn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |