Guernsey en Jersey (De Kanaaleilanden dus..) zijn redelijk veilige plekken voor je geld hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef RSie het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.
(RSie vermoedt dat je kaaimaneilanden bedoeld ipv die achterwijk van Utrecht)
quote:
Inderdaad. De jeugd van tegenwoordig heeft duidelijk geen beste algemene ontwikkeling meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Guernsey en Jersey (De Kanaaleilanden dus..) zijn redelijk veilige plekken voor je geld hoor
Maar hé.. als je 'baas' bent op Kanaleneiland is je geld ook redelijk veilig (mits je het op je lichaam draagt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad. De jeugd van tegenwoordig heeft duidelijk geen beste algemene ontwikkeling meer.
Ow, wat een heerlijke post.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef RSie het volgende:
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.
(RSie vermoedt dat je kaaimaneilanden bedoeld ipv die achterwijk van Utrecht)
Hij heeft denk ik wel ballen (voetballen).quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Y en J ook maar ooit bij elkaar gepast hebben. Kwam ze allebei carrièretechnisch goed uit. En dit ook trouwens. Ze zullen helaas de komende tijd wel weer niet van de voorpagina's zijn weg te slaan![]()
![]()
. En wat moet die Y ineens met Sneijder?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik geloof het pas als Jan of Yolanthe zelf zeggen dat ze uit elkaar zijn.
quote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 12:10
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel ballen (voetballen).
En de TROS had al een script klaarliggen voor de trouwerijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe doet carriere-technisch nu wel een Xander de Buisonjee-tje
Die wordt uitgekotst door de TROS-leden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |